rene is altijd in vormParvuz wrote:Genieten als René weer in vorm is met VI.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als je 's ochtends in een overvolle trein zit/staat en er komt ff een heerlijk snoeihard nummertje langs op je ipod 
-
C
Als je in een bus/trein/vliegtuig zit en je dan zo'n ideaal ondermuziekje hebt.
(zo'n travel-compilatie, alles snel en dan past zo'n muziekje eronder)
(zo'n travel-compilatie, alles snel en dan past zo'n muziekje eronder)
Ik kan de laatste weken ook echt om Johan lachendjpatt wrote:rene is altijd in vormParvuz wrote:Genieten als René weer in vorm is met VI.
Echte genietmomentjes uhh
- Heerlijke schijten, dat je maar weinig kracht hoeft te zetten. En je amper je reet hoeft aftevegen
- Het eerste bakkie koffie 's ochtends
- Heerlijke schijten, dat je maar weinig kracht hoeft te zetten. En je amper je reet hoeft aftevegen
- Het eerste bakkie koffie 's ochtends
het mooie is als johan om een grap kan lachen zie je die man genietenwootum wrote:Ik kan de laatste weken ook echt om Johan lachendjpatt wrote:rene is altijd in vormParvuz wrote:Genieten als René weer in vorm is met VI.
Het is gewoon een feit dat VI een top seizoen draait. 
hier nog zo 1 en iedereen los zien gaan als je bijvb de tribune op looptVik wrote:Klopt ook wel en dat doe ik ook zeker, maar af en toe als de show echt helemaal te keer gaat vind ik het heerlijk om alleen even te kijken en te genieten van de muziek.mikeee wrote:Bewegend kan dat ookVik wrote:Dat je op een feest gewoon een tijdje stil gaat staan en van de show gaat genieten.![]()
.
Maar idd zo af en toe is even je rust pakken redelijk chill met biertje in je hand of wat je ook drinkt
Volgende week wanneer de carnavalswagen af is!
Volgende week wanneer ik hopelijk in een lekker zonnetje van een berg af snowboard 
Ma van huis, bang the bass! Volumeknop naar rechts.
Met CD2 ''Zany'' van Hard Bass volume 11.
Als m'n keelontsteking verdwenen is. Dan kan ik de dingen weer eten waar ik nu zoveel trek in heb..
Thuis komen, een bakkie pleur zetten. Rustig naar me kamer lopen en het volume voluit. Dan de stoel naar achter douwen en even een losgaan momentje op Under Attack. Dat is genieten. Jammer dat de koffie wel koud word ondertussen
.
Ouders pleiten. Volumeknop helemaal op en beuken maar. 
zoals nu dus.
zoals nu dus.
Vooral dat doet het 'mD-Ruz wrote:Thuis komen, een bakkie pleur zetten. Rustig naar me kamer lopen en het volume voluit. Dan de stoel naar achter douwen en even een losgaan momentje op Under Attack. Dat is genieten. Jammer dat de koffie wel koud word ondertussen.
Das echt zo zuur, ik had het zo erg dat ik niet eens kon slikken, dan ben je zooo blij als je weer wat kan drinkenMike-O wrote:Als m'n keelontsteking verdwenen is. Dan kan ik de dingen weer eten waar ik nu zoveel trek in heb..
Ja en ik zou zaterdag met m'n vriendin naar hardcore4life gaan, gaat dus ook niet meer door. Heb misschien ook pfeiffer, maar die uitslag kan ieder moment komen.modernization wrote:Das echt zo zuur, ik had het zo erg dat ik niet eens kon slikken, dan ben je zooo blij als je weer wat kan drinkenMike-O wrote:Als m'n keelontsteking verdwenen is. Dan kan ik de dingen weer eten waar ik nu zoveel trek in heb..
Edit: Dat laatste kan beter in het irritatiemomentjes topic
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
één keer vegen 
Om 6.45 wakker worden uit je eigen omdat je denkt je er uit moet voor school, en je dan realiseren dat je vandaag vrij hebt, en lekker kan doorslapen.

haha ik heb me wel eens aangekleed en ontbijten ging ik tv kijken. he er is niks op93Wesley93 wrote:Om 6.45 wakker worden uit je eigen omdat je denkt je er uit moet voor school, en je dan realiseren dat je vandaag vrij hebt, en lekker kan doorslapen.![]()
bleek het zaterdag te wezen
-
M
-
C
Melk ZONDER brokjes
Dat mijn Fusion logo gelukt is met Black Ops 
[quote="Kevin-Raw"]Echte genietmomentjes uhh
heerlijk alssie er idd in 1x doorheenglijd, helemaal als het zo vroeg is..
-
G
vooral als et zon dikke isQnalQut wrote:Kevin-Raw wrote:Echte genietmomentjes uhh![]()
- Heerlijke schijten, dat je maar weinig kracht hoeft te zetten. En je amper je reet hoeft aftevegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Dr is weer een negertje ontsnapt!"