ja, rijbewijs geldt ook voor scooter/brommer rijbewijs dus das dan weer mooi 400 euro meegenomenwrote:Het mag nu van 16,5 toch?
Active topics in Off-Topic
Moderators
In November kwam zo'n regel dat je vanaf je 16,5 auto mocht rijden, ik was al 16,5 in November geweest dus ik mag op mijn 18e verjaardag pas afrijden, maar mag al wel beginnen met lessen, heb dus meer dan een jaar tijd om te lessen!wrote:Huh je bent toch 16? What is this sorcery?
-
D
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN!
Gratis rijbewijs
Hoe perfect klinkt dat!
Hoe perfect klinkt dat!
je mag toch al opgaan voor theorie en praktijd als je na november 17 wordt?wrote:In November kwam zo'n regel dat je vanaf je 16,5 auto mocht rijden, ik was al 16,5 in November geweest dus ik mag op mijn 18e verjaardag pas afrijden, maar mag al wel beginnen met lessen, heb dus meer dan een jaar tijd om te lessen!wrote:Huh je bent toch 16? What is this sorcery?
kan maar zo, weet niet alleswrote:je mag toch al opgaan voor theorie en praktijd als je na november 17 wordt?wrote:In November kwam zo'n regel dat je vanaf je 16,5 auto mocht rijden, ik was al 16,5 in November geweest dus ik mag op mijn 18e verjaardag pas afrijden, maar mag al wel beginnen met lessen, heb dus meer dan een jaar tijd om te lessen!wrote:Huh je bent toch 16? What is this sorcery?
maar stel dat je nu 16,5 word mag je voor je 18e al afrijden en dan mag je rijden met iemand die meer dan 5 jaar rij ervaring heeft, als je nu al 17 bent moet je wachten tot je 18 bent met afrijden
dat wist ik al ja, dat van als je nu 17,.... bent is best wel genaaid..wrote:maar stel dat je nu 16,5 word mag je voor je 18e al afrijden en dan mag je rijden met iemand die meer dan 5 jaar rij ervaring heeft, als je nu al 17 bent moet je wachten tot je 18 bent met afrijden
Ik werd net voor die regeling 17 (2 maanden..)wrote:dat wist ik al ja, dat van als je nu 17,.... bent is best wel genaaid..wrote:maar stel dat je nu 16,5 word mag je voor je 18e al afrijden en dan mag je rijden met iemand die meer dan 5 jaar rij ervaring heeft, als je nu al 17 bent moet je wachten tot je 18 bent met afrijden
Ach, mooi in maart beginnen zodat ik in september ongeveer (met mn verjaardag) af kan rijden
-
G
100 euro winnen @ fruitautomaten.nl , met 10 euro inzet 
Ik werd misschien 1 maand voor die regel 16,5wrote:Ik werd net voor die regeling 17 (2 maanden..)wrote:dat wist ik al ja, dat van als je nu 17,.... bent is best wel genaaid..wrote:maar stel dat je nu 16,5 word mag je voor je 18e al afrijden en dan mag je rijden met iemand die meer dan 5 jaar rij ervaring heeft, als je nu al 17 bent moet je wachten tot je 18 bent met afrijden
Ach, mooi in maart beginnen zodat ik in september ongeveer (met mn verjaardag) af kan rijden
Maarja moest eerst drugstest doen voordat ik mocht beginnen met lessen, die kwam negatief uit, en gister kregen we de nieuwe lesauto en m'n ma had tijd, dus ik mocht lekker als eerste lessen
Ging wel goed!
Maar ga jij nog naar TD dan of niet? 
Kom nou zeg, je wilt mijn eerste feestje met HT'ers toch niet missen 
ohja tuurlijk. kon het toen straks niet horen op dat balle geluid van mijn ipod.wrote:Unite (Tha Playah Remix)
maar leuk filmpje
moet ook maar eens leren hakken
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
toneshifterz album 
wrote:SPEAKERS BINNEN![]()
![]()
![]()
!!!!1111!!111
Vet! Hoe is het geluid? Wel jaloers ik moet het doen met een simpel Logitech setjewrote:SPEAKERS BINNEN![]()
![]()
![]()
!!!!1111!!111
Echt gruwelijk, die lage tonen worden zo heerlijk over gebracht terwijl de middel en hoge tonen niet worden weg gedrukt. Heb hem nog lang niet vol op en alles trillt hier al
.
Last edited by Sainen on , edited 1 time in total.
Ik zat eerst te denken, ben je niet een beetje laat met die post, maar toen dacht ik 'laat maar'.