+ veel. Heerlijke track. Satronica ook altijd +1 trouwens.wrote:stond op de QBase cd blijkbaarwrote:kende hem niet. lekkerwant die luister ik nu
deze is ook gruwelijk lekker trouwes:
View on YouTube
Active topics in Off-Topic
Moderators
Origineel is ook niet verkeerd. Lijkt wel wat op Non, maar die vond ik beter. Had stiekem toen ik hem hoorde wel gehoopt op die melodie in de climax, en geen anticlimax.
online fifa! tegen barca met 1-3 achterkomen, daarna krijgt Abidal een rode kaart, en rond de 80e minuut 2-3 maken, 86e minuut 3-3, en in de 92e minuut de beslissende 4-3 maken

Jersey shore aan het kijken, herken ik het stemmetje dat je aan het eonde hoort van TOA & Sei2ure - Undermind
Eigenlijk altijd wel genietmomentje als ik vocals uit een nummer ergens in herken
Eigenlijk altijd wel genietmomentje als ik vocals uit een nummer ergens in herken
Haha, ja kloptwrote:Jersey shore aan het kijken, herken ik het stemmetje dat je aan het eonde hoort van TOA & Sei2ure - Undermind
In films is het vaak het mooist trouwens, bij Tropic Thunder (meerdere, vooral Melodic Art) en Street Kings (Set Me Up) had ik dat het best
Ja precies, films is het vetste.
Had het laatst op school bij een documentaire: Noisecontrollers - faster n further
Had het laatst op school bij een documentaire: Noisecontrollers - faster n further
22 December naar een concert van DeWolff in Paradiso.
Dag erna dus brak @ kerstontbijt op school
Dag erna dus brak @ kerstontbijt op school
Een tijd geleden keek ik ook de film van Right Through Your Fucking Head,wrote:Haha, ja kloptwrote:Jersey shore aan het kijken, herken ik het stemmetje dat je aan het eonde hoort van TOA & Sei2ure - Undermind
Eigenlijk altijd wel genietmomentje als ik vocals uit een nummer ergens in herkenZag het op Lololyrics staan, dat het Vinnie uit JS is.
In films is het vaak het mooist trouwens, bij Tropic Thunder (meerdere, vooral Melodic Art) en Street Kings (Set Me Up) had ik dat het best
Was wel een dikke film maar ben vergeten welke het was!
Die van Addicted to Violence laatst ook gezien maar ook de film vergeten...
De vocals van A2V komen uit Crank, van RTYFH komen uit The Departed.wrote:Een tijd geleden keek ik ook de film van Right Through Your Fucking Head,wrote:Haha, ja kloptwrote:Jersey shore aan het kijken, herken ik het stemmetje dat je aan het eonde hoort van TOA & Sei2ure - Undermind
Eigenlijk altijd wel genietmomentje als ik vocals uit een nummer ergens in herkenZag het op Lololyrics staan, dat het Vinnie uit JS is.
The Departed, bedankt ouwe, die film binnenkort weer ff kijken, die vond ik wel vet!wrote:De vocals van A2V komen uit Crank, van RTYFH komen uit The Departed.wrote:Een tijd geleden keek ik ook de film van Right Through Your Fucking Head,wrote: Haha, ja kloptZag het op Lololyrics staan, dat het Vinnie uit JS is.
Had ik ook toen ik de film "Blow" keek. " This is grade:A, 100% pure Colombian cocaine, ladies and gentlemen. Disco shit"
Eén van mijn eerste Hardstyle tracks :')wrote:Had ik ook toen ik de film "Blow" keek. " This is grade:A, 100% pure Colombian cocaine, ladies and gentlemen. Disco shit"
(Zany - Pure)
Mijn broer heeft ff met wat snelheid zitten kloten bij paar raw hardstyle nummertjes, beetje beatgrids er door heen tiefen met virtual DJ en opgenomen!
View on YouTube
View on YouTube
Vind het zeker niet verkeerd klinken!
View on YouTube
View on YouTube
Vind het zeker niet verkeerd klinken!
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Toch heb ik liever het origineel :p, en op een goed geluidsysteem zeker een genietmomentje!
-
C
Een z'n dood is d'n ander z'n brood:

'wrote:FUUUUUUUUUUUU, nu is dat gewoon de 2e keer dat ik op Oostzaner zijn onderschrift klik![]()
Eikel!
En het ook eerst egt zelf niet doorhebben, zie ik dat klote troll ventje verschijnen, dacht ik kut nu doe ik het weer. 
-
G
Axe Anarchy
yeahh kaartjes binne voor the skrillex cell 
Naast het nieuwe spul opeens een oudere plaat vinden die je nog niet kent, en die belachelijk dik is
View on YouTube
View on YouTube
De avatar van Yorick (Oostzaner) Hahaha 
Vanavond eerste rijlesje in onze nieuwe BMW 3 serie!
Mooi autotje, en me ouders hebben tijd, dus vanavond lekker uurtje op het industrie terrein rijden,
Heeerlijk als je ouders een eigen rijschool met 2 auto's hebben!
Mooi autotje, en me ouders hebben tijd, dus vanavond lekker uurtje op het industrie terrein rijden,
Heeerlijk als je ouders een eigen rijschool met 2 auto's hebben!
-
B
Huh je bent toch 16? What is this sorcery?
-
D
Het mag nu van 16,5 toch?
-
B
Geen idee, in mijn tijd was dat nog niet zo!
/ouwemannetjesmode
/ouwemannetjesmode