Vreselijke vent!wrote:Rutger is gewoon baas. Geniaal hoe hij elke keer weer met die opmerkingen komt
Als ik hem tegen zou komen, zou ik hem heel graag er een opstompen
Vreselijke vent!wrote:Rutger is gewoon baas. Geniaal hoe hij elke keer weer met die opmerkingen komt
Vaak vind ik Pownews zo zwaar amateuristisch. Maar dit filmpje is wel geinig.wrote:![]()
U weet goede humor niet te respecterenwrote:Vreselijke vent!![]()
+1wrote:Vreselijke vent!wrote:Rutger is gewoon baas. Geniaal hoe hij elke keer weer met die opmerkingen komt![]()
Haha, nogal ja :pwrote:Ik vermoed dat er alcohol in het spel was.
Haha, ja vond 't wel netjes van 'm. Rotterdam - Groningen is 1x overstappen in utrecht. En hij was in 't begin van de avond opgepakt. ik dacht dat ie de laatste trein wel zou missen. Maar niet dus... hahahawrote:Toch wel netjes dan, als je nog van Rotterdam naar Groningen weet te komen
Er bestaan leukere dingen, zoals die van vorig weekend!wrote:Leuk hè alcohol.
Ge-niet ervan hè, lekker handjeswrijven!wrote:Die Rutger is zo geniaal, met die popo die aan het flitsen is had ik op tv gezien, lachte me helemaal stuk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een sukkelwrote:Ik genoot gister tijdens m'n werk echt, toen ik te horen kreeg dat m'n huisgenoot met z'n jaarclub Rotterdam op z'n kop heeft gezet...
Resultaat:
1x tripje ziekenhuis, gevonden in een trein niet aanspreekbaar en kotsend.
1x Gearresteerd voor openbare dronkenschap & Verzet tijdens de arrestatie (Wel een boete/voorkomen)
1x Gearresteerd voor verstoring van de openbare orde, beledigen van 'n ambtenaar in functie & Verzetten bij arrestatie (in wachtcel gezet, geen boete) m'n huisgenoot was dit....
1x Een gozer heeft een ander op z'n bek geslagen
allemaal jassen & Tassen vergeten op verschillende locaties
1x portemonnee kwijt bij de Kuip
En m'n huisgenoot wist niet meer dat ie vastgezeten heeft, de trein terug naar groningen heeft gepakt en thuis is gekomen. Hahaha