Vooral op het eind als ie van die toren afspringt: NOOOOOOOOOOOOOOOO, stereotype japanneeswrote:wrote:Shitty Wok vs Shitty Sushi![]()
is inderdaad geniaal
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heerlijk setje van een kameraad van mij online gezet.
z0rna- Sounds Like Snoeien 3 (Loudness Warm-Up).
Kijk die tracklist dan
Het mixwerk is ook prima naar mijn mening.
z0rna- Sounds Like Snoeien 3 (Loudness Warm-Up).
Kijk die tracklist dan
-
C
Qlimax aftermovie..
vind hem goed in elkaar gezet!
vind hem goed in elkaar gezet!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
1 v.d. vele voordelen van gemillimeterd haar.wrote:Tondeuse over de kop, morgenochtend zit mijn haar weer meteen goed als ik wakker wordt!
Superrrrrrrrrgabeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwrote:wrote:wrote:Tondeuse over de kop, morgenochtend zit mijn haar weer meteen goed als ik wakker wordt!
https://twitter.com/#!/JoBonten
De tweets naar hem tranen in mn ogen
De tweets naar hem tranen in mn ogen
JoBonten Jo Bonten
@
@hesselhermans Senk joe. Zet is very kaint.
10 minuten geleden
-
A
Die is echt heldig _0_ Rutger is opperbaas!
-
B
LOL, loopt Romana/Marloes/wateffer nou met een RTC-bomberjack? 
Haha iddwrote:LOL, loopt Romana/Marloes/wateffer nou met een RTC-bomberjack?
2:36 
en hoe vercrackt kun je prettige kerstdagen uitspreken
lijkt wel gerrhard van die LuckyTv skit over boer zoekt vrouw

en hoe vercrackt kun je prettige kerstdagen uitspreken
Laptop gekregen voor sinterklaas 
Waarom niet?wrote:Ben gemillimeterd he, niet kaal
zelf ook niet hoor. maar als kale 14 jarige ziet het eruit alsof je kanker hebt, en die indruk hoef ik niet te geven.
Ik hoop er een te krijgen voor kerstwrote:Laptop gekregen voor sinterklaas
-
E
Redemption! Tuuuuuuut-t-t-tudud-duduu
hoop het ook voor jewrote:Ik hoop er een te krijgen voor kerstwrote:Laptop gekregen voor sinterklaasof in ieder geval een meebetaling door de Kerstman
bij mij was die wel echt nodig, dikke ruzie altijd met me zusje over wie er op mocht
kon ik me ook mateloos aan irriteren als ik dan iets beters te doen had als op de bank hangen en zij dan van die onzin filmpjes op youtube kijkt of op twitter zit:')
bij mij was het een volledige vergoeding van onze sint
Zit zelf aan de 2/3 volgens mijwrote:Koude kop in de winterwrote:Waarom niet?wrote:Ben gemillimeterd he, niet kaal![]()
zelf ook niet hoor. maar als kale 14 jarige ziet het eruit alsof je kanker hebt, en die indruk hoef ik niet te geven.Nee vind kaal maar niks, 9mm is kort zat!
-
WArtiest
- 58 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Thank you! I was really overwhelmed of how good it sounds when I put it togetherwrote:Het stuk van de Edge of Extinction acapella gemixt met Drivium - Reset (Thera's hardertrance remix) in die Theracords megamix van Wavolizer
-
C
Ajax... 
Wat een held
'Wat is dit voor school?' -'een kutschool!!' -'Whheeeeeejooooo kankerschool'.wrote:Wat een held
"Ooooooooh, zo'n school'