Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:29 

Hardtraxx Veteran

Ik had afgelopen zomer in Egmond met een dik wijf gezoend toen ik lam was. Heb ik nog veel over gehoord. Een collega van me zou pas stoppen met pesten als ik een collega van me zou regelen. Foto van mn ex-collega.

Afbeelding

Het was me niet gelukt. (zij is ook HEEEEEL moeilijk te krijgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

Ben blij dat julie niet mn bff's zijn :P
@oostzaner, onzin dan doe je niet goed genoeg je best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:32 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Dennis, precies hetzelfde :P
Alleen was ze niet overdreven dik, maar wel overdreven lelijk.

Was echt blij toen ik later in de vakantie nog een heel leuk meisje had gezoend. Toen waren mijn vrienden wel ff stil :cool: Ben ook gruwelijk hard uitgelachen idd om die lelijke. Zo veel schandalige dingen zijn er gebeurd tijdens de vakantie :lol: :lol:

Hahaha de meeste geniale dingen gebeuren wel op vakantie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

Altijd als ik buiten mijn eigen dorp ben, gebeurt er wel iets schandaligs wat met mij te maken heeft.
Ene keer neem ik een dildo mee naar huis (wtf!?!), andere keer een voederbak van een hond waar ik hele tijd binnen mee stond. Ben een keer flauwgevallen, een keer in de tuin van een bekende sociëteit in Nijmegen gekotst, en ga zo maar door. Oja, in Groningen een keer gevolleybalt met een kokosnoot in de Kokomo met een meisje. Stonden zo'n 3 meter van elkaar af, ding bleef maar vallen. Zag je later op de foto's ook kokosnoten in de lucht, en dat je 1 van ons zag bukken om die kokosnoot weer eens op te rapen :lol:

Echt zo kinderachtig allemaal >.<

En dan noem ik een paar andere hele rare dingen nog niet eens op.
Mooi verhaal hé >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:43 

Kraak... Piep...

Ben blij met mn vriendin nu :P
Ik word nooit zo bezopen dat ik niet meer weet wat lelijk is of niet

Terug op genietmomentjes : Het weekend met mn meisje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:44 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

Mooi verhaal hé >.<

Heerlijk als je dronken bent :loving: Zo ben ik al een keer in een aantal keer in een vijver gesprongen! De trap op gedragen door mijn ouders. Vooral heel veel gevallen met mijn fiets. Daar is helemaal niks meer van over! moeten kosten midden in de kroeg bij ons in het dorp. Met de beste vriendin van mijn zusje zoenen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Flink genaaid zeker? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:51 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
D-Nemacyst schreef:

Flink genaaid zeker? -.-

Afbeelding

Het was prachtig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:06 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Daveytl schreef:

Mooi verhaal hé >.<

Heerlijk als je dronken bent :loving: Zo ben ik al een keer in een aantal keer in een vijver gesprongen! De trap op gedragen door mijn ouders. Vooral heel veel gevallen met mijn fiets. Daar is helemaal niks meer van over! moeten kosten midden in de kroeg bij ons in het dorp. Met de beste vriendin van mijn zusje zoenen :$

Inderdaad. Die keer met die dildo sloeg wel ongeveer alles, omdat meisjes hem ook nog gewoon in mond wilden en zo :huh: Zijn ook te veel foto's van, waarbij ik met dat ding op de foto sta >.<

Had ik hem ook nog in de tuin van de buren neergezet, maar toen ik dat zag heb ik hem er snel uit gehaald.
Nu ligt die dus nog op mn kamer, en krijgt iemand van mijn vriendengroep een leuk cadeautje met Siinterklaas :evil: :evil:

Maar dronken zijn blijft lekker idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:07 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Altijd als ik buiten mijn eigen dorp ben, gebeurt er wel iets schandaligs wat met mij te maken heeft.
Ene keer neem ik een dildo mee naar huis (wtf!?!), andere keer een voederbak van een hond waar ik hele tijd binnen mee stond. Ben een keer flauwgevallen, een keer in de tuin van een bekende sociëteit in Nijmegen gekotst, en ga zo maar door. Oja, in Groningen een keer gevolleybalt met een kokosnoot in de Kokomo met een meisje. Stonden zo'n 3 meter van elkaar af, ding bleef maar vallen. Zag je later op de foto's ook kokosnoten in de lucht, en dat je 1 van ons zag bukken om die kokosnoot weer eens op te rapen :lol:

Mooi verhaal hé >.<

pfff hahahahaha :lol:
vannacht ook zo'n droog moment. zeg tegen maat: misschien moeten we ff 10 glazen water drinken... het bleef even stil en toen zei die straalbezopen maat, de grootste droogkloot ooit, "morgen eten we ei". WTF :lol:
ohja het cadeaupaket wat we voor m maakten was ook baas. naast wat drank en zo een playboy en een opblaasbaat neukschaap. :lol: en anderen hadden m een superdude rukspons gegeven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:10 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Daveytl schreef:

Mooi verhaal hé >.<

pfff hahahahaha :lol:
vannacht ook zo'n droog moment. zeg tegen maat: misschien moeten we ff 10 glazen water drinken... het bleef even stil en toen zei die straalbezopen maat, de grootste droogkloot ooit, "morgen eten we ei". WTF :lol:
ohja het cadeaupaket wat we voor m maakten was ook baas. naast wat drank en zo een playboy en een opblaasbaat neukschaap. :lol: en anderen hadden m een superdude rukspons gegeven. xd

Hahahahaha :lol:
Een superdude rukspons, wtf!? :lol:

Dat soort opmerkingen houd ik ook van, had er vannacht ook 1 waar ik zelf helemaal dubbel om lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:25 

Hardtraxx Addict

ja die droogheid is baas. en die spons is een spons met gat erin... je snapt m wel. :lol:
Kom ik er btw net achter dat k een anorexiapatiente heb gezoend. :x Sjezus, de een een nijlpaard de ander een latje... :x (hoewel ze er wel gezond uit zag. ze eet wel weer enzo..) toch wel weer fucked up. mooi dat ik deze info even niet met maten deel. :lol:

sjezus, mn win/faal ratio is wel treurig. is t niet lelijke wijven wel zoenen, dan is t wel lekkere wijven niet zoenen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:27 

Bierkoning

En dan zeggen ze dat ik een alcoholist ben :P

Vanacht was wel een genietmomentje, was naar Hilversum geweest met een paar vrienden, was echt een stuk leuker dan ik had verwacht. Irritatiemoment is dan weer dat ik dit weekend meer geld heb verneukt dan dat ik zou hebben gedaan als ik naar Qlimax was gegaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:41 

Hardtraxx Elite

De CD van een paar maten van mij die naar UFK Dubstep Londen 2011 zijn geweest gekregen heb :loving: Gruwlijke CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 03:32 

Werken en meteen alle uitgaven van Qlimax terugverdiend hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 10:06 

robkuh1990 schreef:

verdien jij honderd euro op een dag? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
robkuh1990 schreef:

Kaartje gratis, 20 euro aan muntjes, 15 euro trein, 3,60 uitgaven na afloop voor ontbijt... Kun je in 3-4 dagen terugverdienen door 'zogenaamd' naar school te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:46 

Hardtraxxer

20 euro aan muntjes???
Gast ben je de hele avond één flesje wezen bij vullen ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:53 

Hardtraxx Veteran

Crashee schreef:
20 euro aan muntjes???

Heb ik ook altijd hoor ^^ Hou er soms nog wel is 1 of 2 over ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Crashee schreef:
20 euro aan muntjes???

Sterker nog ik heb nog 2 muntjes over en ik heb maar 1x een bekertje Fanta gehaald, om half 7. En verder heel wat ijsjes uitgedeeld. Drinken kreeg ik wel van de mensen om me heen ^^

Lievvvvvvvvvvvvvvv :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:04 

Hardtraxx Addict

Crashee schreef:
20 euro aan muntjes???

als je een snoepje gebruikt hoef je vast niet 10 liter bier naar binnen te gieten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:55 

Donateur

had 8 muntjes van de 12 over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Had je CD voor moeten halen ipv ijsjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:08 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Had je CD voor moeten halen ipv ijsjes.

jajjjj te laat he
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 14:42 

KSwoosh schreef:
robkuh1990 schreef:

Nee, nee, niet kaartje en event travel.. maar de uitgaven op qlimax zelf (kluisje en muntjes)

Chukkels schreef:
Crashee schreef:
20 euro aan muntjes???

Sterker nog ik heb nog 2 muntjes over en ik heb maar 1x een bekertje Fanta gehaald, om half 7. En verder heel wat ijsjes uitgedeeld. Drinken kreeg ik wel van de mensen om me heen ^^

Lievvvvvvvvvvvvvvv :loving:

De vitaminewater smaakte je anders goed! ^^
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic