Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:09 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Citaat:
gunz of hire draaien via laptop hoe triest #qlimax

Citaat:
@djheadhunterz Jullie waren hard @ #QL11 Enjoyed the party ?! Greetz From ZWOLLE !

:lol:

Zucht.... je hebt er toch mensen tussen zitten zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:25 

Artiest

Almighty schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
hardbass en Decibel

Hardbass is kewler :loving:

Vond Qlimax dit jaar vele malen beter dan Hardbass dit jaar en ook beter dan hardbass vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:45 

Donateur

Almighty schreef:
hardbass en Decibel

Vond Qlimax dit jaar vele malen beter dan Hardbass dit jaar en ook beter dan hardbass vorig jaar.

Inderdaad, al was het alleen om de ruimte XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:04 

Hardtraxx Veteran

Koffie + Kaylee's Nightmare op redelijk niveau ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:52 

Hardtraxx Addict

De Facebook profielen en dergelijken van de mensen van gisteravond die te boven komen. :lol: Genialiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:55 

Hardtraxx Beheerder

hidde schreef:
De Facebook profielen en dergelijken van de mensen van gisteravond die te boven komen. :lol: Genialiteit.

hahaha beetje van hmm hersens leven weer xd optimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:09 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
hidde schreef:

hahaha beetje van hmm hersens leven weer xd optimaal.

haha maar als ik zie wat voor gedrochten vrienden van me gister geregeld hebben kan ik niet anders zeggen dat ik trots op mezelf ben. :lol: Tis wel es anders geweest, mooie revanche dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Haha Hidde, dan hebben wij ongeveer hetzelfde gehad vannacht.
Vriend van me had ook een meisje geregeld die niet bepaald knap is :x Zo prachtig om hem daar mee te plagen.

Ik had 2 weken geleden nog (in een dronken bui) 2 meisjes gezoend in dezelfde tent (waarvan 1 ook niet bepaald mooi was). Dus was ook een geweldige revanche dit, vooral omdat ik het er bij hem inwreef terwijl ze 10 á 20 meter verderop fietste naar huis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:25 

Hardtraxx Addict

Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma xd ) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:37 

Hardtraxx Crew

hidde schreef:
Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma xd ) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles. :lol:

Ik zou bijna zeggen: pics or.... maar dat laat deze keer maar zitten dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
hardbass en Decibel

Waarom ga je alleen naar Hardbass en Decibel (en Qlimax nu) dan? :P Ik zou zeggen probeer ook eens een feestje met een wat andere lineup. Ground zero of weet ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:45 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
hidde schreef:

Ik zou bijna zeggen: pics or.... maar dat laat deze keer maar zitten dan :P

Nee inderdaad. Wist niet wat ik zag joh net. :lol: Vannacht leek het in ieder geval niet zó ernstig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat dat komt omdat zijn vrienden er niet naartoe willen, of iets in die richting. want dat is altijd het geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:47 

Artiest

Jolle schreef:

Waarom ga je alleen naar Hardbass en Decibel (en Qlimax nu) dan? :P Ik zou zeggen probeer ook eens een feestje met een wat andere lineup. Ground zero of weet ik het.

Waarom is dit relevant tot het verhaal? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:

Waarom is dit relevant tot het verhaal? >.<

Ik denk dat zijn post geen poging was om relevant te zijn maar gewoon een vraagje tussendoor.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:02 

Artiest

Nou grote feesten hebben prioriteit, zeker iets als Hardbass en Qlimax, dat wil ik zsm meegemaakt hebben. Andere feesten volgen vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

Haha :lol: Op vakantie had ik ook echt een HELE beroerde gezoend (of ja, ze zoende mij terwijl ik haar nog niet eens aangekeken had :/ ), en ben daar nog lang mee gefuckt door mijn vrienden. Gelukkig wisten/zagen die ook dat zij mij opeens zoende, anders was ik nog meer het haasje geweest.

Achja, ik zeg altijd maar: goed voor de weerstand.

Hardtraxx Veteran

Nou grote feesten hebben prioriteit, zeker iets als Hardbass en Qlimax, dat wil ik zsm meegemaakt hebben. Andere feesten volgen vanzelf.

Wanneer dan?

Donateur

Tsja, snap ik. Je bent wel laat hoor.. ik was 18 toen had ik ze allemaal al gehad -.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat dat komt omdat zijn vrienden er niet naartoe willen, of iets in die richting. want dat is altijd het geval :P

Moet je in contact komen met mensen uit de buurt die wel naar zulke feesten gaan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Dj Skitzo schreef:

Moet je in contact komen met mensen uit de buurt die wel naar zulke feesten gaan :D.

Of met HT'ers gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:17 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
hidde schreef:

Haha :lol: Op vakantie had ik ook echt een HELE beroerde gezoend (of ja, ze zoende mij terwijl ik haar nog niet eens aangekeken had :/ ), en ben daar nog lang mee gefuckt door mijn vrienden. Gelukkig wisten/zagen die ook dat zij mij opeens zoende, anders was ik nog meer het haasje geweest.

Ach, iedereen soms zn faalmomenten he. Zorgt altijd wel voor de nodige lol. :P Toen die ene keer kwam zo'n gast naar me toe die haar niet kende. Een ander ging met hem ff naar haar op zoek(zelfde school), komt ie terug "ZEG ME DAT JE HEEEEEEL ERG DRONKEN WAS!??!?". :lol: Tsja daar kun je om gaan huilen, maar ik vond 't ook wel grappig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:19 

Hardtraxx Elite

hidde schreef:
Daveytl schreef:
hidde schreef:

Ach, iedereen soms zn faalmomenten he. Zorgt altijd wel voor de nodige lol. :P Toen die ene keer kwam zo'n gast naar me toe die haar niet kende. Een ander ging met hem ff naar haar op zoek(zelfde school), komt ie terug "ZEG ME DAT JE HEEEEEEL ERG DRONKEN WAS!??!?". :lol: Tsja daar kun je om gaan huilen, maar ik vond 't ook wel grappig. xd

Hahaha ik ken ook weer z'n faal moment! ik had op zomervakantie een meisje gezoend en de vinger in gehad :$ Maar die was zo lelijk en vooral dik!!! Daar heb ik tot een maand geleden gepest! Maar man o man wat hadden we gelachen met elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:26 

Hardtraxx Addict

Hahahaha aiiii ja dat is wel kut hahaha. Maarja elkaar fokken is gewoon leuk. Jammer dat bepaalde mensen zich dan altijd aangevallen moeten voelen en gaan huilen en boos worden. :lol: Van de week nog, was op de plee gekotst vorige week bij maat thuis. Neef de schuld gegeven, die was lam. Dus beetje zitten fokken op twitter en slechte Photoshop gemaakt dat ie kotst, wij konden er allemaal om lachen. Maar hij moest er natuurlijk een huge probleem van maken en doen alsof ie keihard gepest werd. Wat mij dan weer aan het lachen maakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

Dennis, precies hetzelfde :P
Alleen was ze niet overdreven dik, maar wel overdreven lelijk.

Was echt blij toen ik later in de vakantie nog een heel leuk meisje had gezoend. Toen waren mijn vrienden wel ff stil :cool: Ben ook gruwelijk hard uitgelachen idd om die lelijke. Zo veel schandalige dingen zijn er gebeurd tijdens de vakantie :lol: :lol:
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic