Zucht.... je hebt er toch mensen tussen zitten zeg....wrote:gunz of hire draaien via laptop hoe triest #qlimax@djheadhunterz Jullie waren hard @ #QL11 Enjoyed the party ?! Greetz From ZWOLLE !
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vond Qlimax dit jaar vele malen beter dan Hardbass dit jaar en ook beter dan hardbass vorig jaar.wrote:Hardbass is kewlerwrote:hardbass en Decibel
Inderdaad, al was het alleen om de ruimte XDwrote:Vond Qlimax dit jaar vele malen beter dan Hardbass dit jaar en ook beter dan hardbass vorig jaar.wrote:Hardbass is kewlerwrote:hardbass en Decibel
Koffie + Kaylee's Nightmare op redelijk niveau 
De Facebook profielen en dergelijken van de mensen van gisteravond die te boven komen.
Genialiteit.
hahaha beetje van hmm hersens leven weerwrote:De Facebook profielen en dergelijken van de mensen van gisteravond die te boven komen.Genialiteit.
haha maar als ik zie wat voor gedrochten vrienden van me gister geregeld hebben kan ik niet anders zeggen dat ik trots op mezelf ben.wrote:hahaha beetje van hmm hersens leven weerwrote:De Facebook profielen en dergelijken van de mensen van gisteravond die te boven komen.Genialiteit.
optimaal.
Haha Hidde, dan hebben wij ongeveer hetzelfde gehad vannacht.
Vriend van me had ook een meisje geregeld die niet bepaald knap is
Zo prachtig om hem daar mee te plagen.
Ik had 2 weken geleden nog (in een dronken bui) 2 meisjes gezoend in dezelfde tent (waarvan 1 ook niet bepaald mooi was). Dus was ook een geweldige revanche dit, vooral omdat ik het er bij hem inwreef terwijl ze 10 á 20 meter verderop fietste naar huis
Vriend van me had ook een meisje geregeld die niet bepaald knap is
Ik had 2 weken geleden nog (in een dronken bui) 2 meisjes gezoend in dezelfde tent (waarvan 1 ook niet bepaald mooi was). Dus was ook een geweldige revanche dit, vooral omdat ik het er bij hem inwreef terwijl ze 10 á 20 meter verderop fietste naar huis
Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma
) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles. 
Ik zou bijna zeggen: pics or.... maar dat laat deze keer maar zitten danwrote:Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles.
Waarom ga je alleen naar Hardbass en Decibel (en Qlimax nu) dan?wrote:Vond Qlimax dit jaar vele malen beter dan Hardbass dit jaar en ook beter dan hardbass vorig jaar.wrote:Hardbass is kewlerwrote:hardbass en Decibel
Nee inderdaad. Wist niet wat ik zag joh net.wrote:Ik zou bijna zeggen: pics or.... maar dat laat deze keer maar zitten danwrote:Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles.
ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat dat komt omdat zijn vrienden er niet naartoe willen, of iets in die richting. want dat is altijd het geval 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Waarom is dit relevant tot het verhaal?wrote:
Waarom ga je alleen naar Hardbass en Decibel (en Qlimax nu) dan?Ik zou zeggen probeer ook eens een feestje met een wat andere lineup. Ground zero of weet ik het.
Ik denk dat zijn post geen poging was om relevant te zijn maar gewoon een vraagje tussendoor..wrote:Waarom is dit relevant tot het verhaal?wrote:
Waarom ga je alleen naar Hardbass en Decibel (en Qlimax nu) dan?Ik zou zeggen probeer ook eens een feestje met een wat andere lineup. Ground zero of weet ik het.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou grote feesten hebben prioriteit, zeker iets als Hardbass en Qlimax, dat wil ik zsm meegemaakt hebben. Andere feesten volgen vanzelf.
Hahawrote:Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles.
Achja, ik zeg altijd maar: goed voor de weerstand.
Wanneer dan?wrote:Nou grote feesten hebben prioriteit, zeker iets als Hardbass en Qlimax, dat wil ik zsm meegemaakt hebben. Andere feesten volgen vanzelf.
Tsja, snap ik. Je bent wel laat hoor.. ik was 18 toen had ik ze allemaal al gehad -.0wrote:Nou grote feesten hebben prioriteit, zeker iets als Hardbass en Qlimax, dat wil ik zsm meegemaakt hebben. Andere feesten volgen vanzelf.
Moet je in contact komen met mensen uit de buurt die wel naar zulke feesten gaanwrote:ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat dat komt omdat zijn vrienden er niet naartoe willen, of iets in die richting. want dat is altijd het geval
Of met HT'ers gaan!wrote:Moet je in contact komen met mensen uit de buurt die wel naar zulke feesten gaanwrote:ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat dat komt omdat zijn vrienden er niet naartoe willen, of iets in die richting. want dat is altijd het geval.
Ach, iedereen soms zn faalmomenten he. Zorgt altijd wel voor de nodige lol.wrote:Hahawrote:Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles.
Op vakantie had ik ook echt een HELE beroerde gezoend (of ja, ze zoende mij terwijl ik haar nog niet eens aangekeken had
), en ben daar nog lang mee gefuckt door mijn vrienden. Gelukkig wisten/zagen die ook dat zij mij opeens zoende, anders was ik nog meer het haasje geweest.
Achja, ik zeg altijd maar: goed voor de weerstand.
Hahaha ik ken ook weer z'n faal moment! ik had op zomervakantie een meisje gezoend en de vinger in gehadwrote:Ach, iedereen soms zn faalmomenten he. Zorgt altijd wel voor de nodige lol.wrote:Hahawrote:Ja lekker haha. Vorige maand met een draak gegaan met de kermis(maar ik lag ook gewoon echt half in coma) en hij fokte me er flink mee. Maar dit slaat alles.
Op vakantie had ik ook echt een HELE beroerde gezoend (of ja, ze zoende mij terwijl ik haar nog niet eens aangekeken had
), en ben daar nog lang mee gefuckt door mijn vrienden. Gelukkig wisten/zagen die ook dat zij mij opeens zoende, anders was ik nog meer het haasje geweest.
Achja, ik zeg altijd maar: goed voor de weerstand.Toen die ene keer kwam zo'n gast naar me toe die haar niet kende. Een ander ging met hem ff naar haar op zoek(zelfde school), komt ie terug "ZEG ME DAT JE HEEEEEEL ERG DRONKEN WAS!??!?".
Tsja daar kun je om gaan huilen, maar ik vond 't ook wel grappig.
Hahahaha aiiii ja dat is wel kut hahaha. Maarja elkaar fokken is gewoon leuk. Jammer dat bepaalde mensen zich dan altijd aangevallen moeten voelen en gaan huilen en boos worden.
Van de week nog, was op de plee gekotst vorige week bij maat thuis. Neef de schuld gegeven, die was lam. Dus beetje zitten fokken op twitter en slechte Photoshop gemaakt dat ie kotst, wij konden er allemaal om lachen. Maar hij moest er natuurlijk een huge probleem van maken en doen alsof ie keihard gepest werd. Wat mij dan weer aan het lachen maakt. 
Dennis, precies hetzelfde
Alleen was ze niet overdreven dik, maar wel overdreven lelijk.
Was echt blij toen ik later in de vakantie nog een heel leuk meisje had gezoend. Toen waren mijn vrienden wel ff stil
Ben ook gruwelijk hard uitgelachen idd om die lelijke. Zo veel schandalige dingen zijn er gebeurd tijdens de vakantie

Alleen was ze niet overdreven dik, maar wel overdreven lelijk.
Was echt blij toen ik later in de vakantie nog een heel leuk meisje had gezoend. Toen waren mijn vrienden wel ff stil