hadden wij dan een honkbal team?wrote:Zien dat het Nederlandse honkbalteam wereldkampioen is geworden![]()
![]()
Wat een bazen!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Gastwrote:hadden wij dan een honkbal team?wrote:Zien dat het Nederlandse honkbalteam wereldkampioen is geworden![]()
![]()
Wat een bazen!
-
C
Heel gisteravond...
de grootste lol hebben met een telefoon-winkel dummy..
(ooit het gezicht van een barvrouw gezien als je je maats telefoon afpakt en die in glas bier dumpt... was een dummy en zij echt like :O)
de grootste lol hebben met een telefoon-winkel dummy..
(ooit het gezicht van een barvrouw gezien als je je maats telefoon afpakt en die in glas bier dumpt... was een dummy en zij echt like :O)
Lekker nogsteeds nagenieten van gisteravond .. 
Dinsdag alsnog op vakantie. Heb er zin an.
Oekrainewrote:wohin?wrote:Dinsdag alsnog op vakantie. Heb er zin an.
Correct. Was m'n eerste Dubstep party, maar zeker niet de laatste!wrote:even zoeken in je berichten zegt Subway XL. Vertel es, hoe was het daar?
Van tevoren wist ik bij god niet wat ik moest verwachten, dus verwachtingen had ik niet.. Dat betekent ook geen teleurstellingen
Eenmaal aangekomen kwam er een smile op mn gezicht die ik de hele avond niet kwijt heb kunnen raken; Dat geluid was echt snoeihard en bloedzuiver, en dan krijg je ook nog eens superdikke sets erbij! Heb me goed vermaakt dus, had niet gedacht dat je zo los kon gaan op dubstep
Zo'n beetje het enige minpuntje was dat de muziek richting het einde wat saaier werd, voelde voor mij toen een beetje als één track die heel de tijd werd afgespeeld..
Ik ben de laatste tijd steeds meer geïnteresseerd geraakt in de dubstep/dnb/crossbreed enzo. Vind het zeker heel vette muziek maar had tegne het einde graag een beetje afwisseling gezien met dnb of iets in die richting 
wrote:Of terror ofzo, voor de afwisseling.
Weet je trouwnes wat voor muziek er gedraait word in de area waar geen enkele bekende artiest staat, op meltdown.
ooh nice.
nu maar hopen dat ik binnenkom.
nu maar hopen dat ik binnenkom.
Thee met van die kokos theebiscuits en dan die in de thee dumpen en dan opeten 
Range Extender staat als een huis, nu na heeel veel jaren eindelijk Xbox Live spelen zonder haperingen wegens slechte verbinding. Alleen nog ff live kopen. 
Daaromwrote:Nu nog een nieuw onderschriftHoewel, je kunt hem al bijna weer gebruiken
wrote:eindelijk na 5 maanden een nieuwe avatar
ik ben nog geen betere kont tegengekomen
deze ass begint me te vervelen
Te vaak erop gekomenwrote:wrote:eindelijk na 5 maanden een nieuwe avatar
nee dan moet ik meer dan een kont hebbenwrote:Te vaak erop gekomenwrote:wrote:eindelijk na 5 maanden een nieuwe avatar
kga wel ff zoeken naar een ander lekker kontje
WoW blijft een speciaal plekje houden héwrote:eindelijk na 5 maanden een nieuwe avatar
-
E
probeer eens een lamp!