als het niet te opvallend kan: will dowrote:dan eis ik (waarschijnlijk wel meerdere) de volgende keer wel een live foto
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
wrote:als het niet te opvallend kan: will dowrote:dan eis ik (waarschijnlijk wel meerdere) de volgende keer wel een live foto
en anders vang je maar een klap
WE WANT PICTURE!!
vrij regelen is gelukt, Thrillogy is dus een zekerheidje nu! 
-Vakantie
-Morgen eidelijk weer voetballen
-Mn baantje in de supermarkt. Geniaal team hebben we, en de teamleiders zijn wel over me te spreken. Best relaxed baantje.
-Verjaardag van een maat morgen. Heeft de potentie om een legendarisch feest te worden. Komen geniale mensen en een andere maat van me heeft met wat anderen een stripper geregeld voor een uur als verrassing.
-Morgen eidelijk weer voetballen
-Mn baantje in de supermarkt. Geniaal team hebben we, en de teamleiders zijn wel over me te spreken. Best relaxed baantje.
-Verjaardag van een maat morgen. Heeft de potentie om een legendarisch feest te worden. Komen geniale mensen en een andere maat van me heeft met wat anderen een stripper geregeld voor een uur als verrassing.
salaris gisteravond binnen gekregen..veel,heel veel meer dan ik verwacht had!
als ik vrij kan regelen dus ook maar naar Loudness!
als ik vrij kan regelen dus ook maar naar Loudness!
Voortaan maar met 1 kruk lopen ipv 2 krukken 
Gefeliciteerd!wrote:Opslag gekregen op me werk
Ik ook 2 weken geleden
wrote:Voortaan maar met 1 kruk lopen ipv 2 krukken
-
C
Alles geregeld hebben voor de komende festivals,
geeft toch iets van voldoening
geeft toch iets van voldoening
-
T
Dit weer
Heerlijk een half uurtje moeten lopen met het setje op van B-Front 
Klaar zijn met werken en echt weekend hebben.
Eindelijk weer gevoetbald.
Lekker gespeeld, 2-0 gewonnen maar had ook 6-0 kunnen zijn. Tegenstander was nergens, hele wedstrijd lekker aangepakt. De beuk erin, heerlijk!
Nog bijna gescoord uit een corner, maar kon m net niet genoeg richting meegeven. Maarja ben best wel blij anyway.
Dus hopelijk over 2 weken weer gewoon met de b1 meedoen. 
Lekker gespeeld, 2-0 gewonnen maar had ook 6-0 kunnen zijn. Tegenstander was nergens, hele wedstrijd lekker aangepakt. De beuk erin, heerlijk!
En dan nog maar met 2-0 gewonnen???wrote:2-0 gewonnen. Tegenstander was nergens
Sorry moest ff
bedoel vooral m'n directe tegenstander maar ik geef al aan dat het meer had moeten zijn. Maar hun aanval was echt te simpel gewoon, best lekker om zo weer te beginnen.
We verzuimden wel een heleboel kansen dus, maarja niet mijn probleem. Ik mag zorgen dat er bij ons niks in rolt en dat is prima gelukt.
Not my team anyway.
We verzuimden wel een heleboel kansen dus, maarja niet mijn probleem. Ik mag zorgen dat er bij ons niks in rolt en dat is prima gelukt.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
luister naar keiharde Hardcore na een geslaagde date! 
-verlengd weekend
-alleen thuis heel het weekend
-veel bier
-hardstyle
-volume op max
en maten

-alleen thuis heel het weekend
-veel bier
-hardstyle
-volume op max
en maten
ey frank 18 : 2 + 7 = ? ... Pedo misschien? de nieuwe beschuit?:Pwrote:luister naar keiharde Hardcore na een geslaagde date!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
echte liefde kent geen grenzenwrote:ey frank 18 : 2 + 7 = ? ... Pedo misschien? de nieuwe beschuit?:Pwrote:luister naar keiharde Hardcore na een geslaagde date!