Moet je Khadber eens vragen.wrote:Donderdag voor het eerst uit in Utrecht als student zijndeNog meer mensen te vinden hier?
Want je hebt Pommeren, maar Khadeberen is zegmaar the next level
Moet je Khadber eens vragen.wrote:Donderdag voor het eerst uit in Utrecht als student zijndeNog meer mensen te vinden hier?
Mijn vriendinwrote:Donderdag voor het eerst uit in Utrecht als student zijndeNog meer mensen te vinden hier?
ja ze zei erna iets van dat er hele tijd over mijn schoenen heen werd gelopen ofzo...en dat wou ze dus aan mij vragen...wrote:Of ze droomt over schoenen...
Lijer! Ik wil ook Heldro!wrote:(@chukkels)
Een halve meter Heldro ijs uit de vries pakken,2 grote blokken eraf snijden...En dat heerlijk opeten achter de PC![]()

Had ook zo'n wolle wintermuts van Ajax gekregen van m'n broer, die heb ik idd wel vaker gedragen!wrote:als je iets zelf koopt is het meestal na 3x kut..
als je het krijgt draag je het meer
Hmm daar heb je inderdaad een punt.wrote:als je iets zelf koopt is het meestal na 3x kut..
als je het krijgt draag je het meer
Ik gok de woonplaats op niet ver van Antwerpenwrote:Zijn naamhttps://hardtraxx.com/member/DjStylishboyy/
same here :pwrote:Ik heb zo'n muts in 't roze, gekocht in Duitsland!![]()
Draag hem nooit
Wij in Düsseldorf met kerstmarkt, ook zo'n beetje iedereen kocht zo'n ding!wrote:same here :pwrote:Ik heb zo'n muts in 't roze, gekocht in Duitsland!![]()
Draag hem nooit
in Köln met kerstmarkt met school...
zo'n beetje iedereen had zo'n ding gehaald
Same here!wrote:1,5 week vakantie![]()
Ik ook! Hahawrote:Ook oordoppen gewonnenwrote:HT Oordoppen gewonnen hebben... eindelijk dopjes...
en maar 2 uur les gehad hebben deze week
en het lekkere uitslapen vandaag
en het ontbijt op bed van mijn moeder (waar een bosje bloemen al niet goed voor kan zijn)Hopelijk zitten ze beetje lekker!