wrote:De line-up van Loudness
Active topics in Off-Topic
Moderators
De vloerbedekking ligt eindelijk in ons huisje
Nu kunnen we spullen gaan slepen en daar droppen
Naar mijn eigen HC top 10 van 2011 so far luisteren...heerlijk 
-
S
Reactivate the Bioniclewrote:De trailer van Loudness
-
G
wrote:Reactivate the Bioniclewrote:De trailer van Loudness![]()
Al die tweets over BB internet dat eruit ligt 
Geweldig is dat he, koop dan ook een normale telefoon ipv een crackberry voor 13 jarigen en marokkanen/sletjes. 
Hahaha doe mij maar een of andere leipe nokia, kan bellen/smsen en ik heb snake, genoeg voor mij!wrote:Geweldig is dat he, koop dan ook een normale telefoon ipv een crackberry voor 13 jarigen en marokkanen/sletjes.
Idd echt een genietmomentje dat BB deaud is
Echt van die 13 jarige kuthoertjes: OMG, ZONDER PING GA IK ECHT DOOD!
Op Twitter:
Steve is nog geen weekje naar boven en hij zet de boel nu al op stelten
heerlijk
Op Twitter:
-
E
en terecht!wrote:Al die tweets over BB internet dat eruit ligt
De opmerkingen over de duur van Masters. Dat er echt mensen zo dom zijn dat ze niet snappen dat de tijd wordt verzet :X
http://partyflock.nl/party/211209:Maste ... dcore.html
http://partyflock.nl/party/211209:Maste ... dcore.html
Haha, en het duurt nog 3 tot 4 dagenwrote:Idd echt een genietmomentje dat BB deaud isEcht van die 13 jarige kuthoertjes: OMG, ZONDER PING GA IK ECHT DOOD!
Op Twitter:
heerlijk
-
E
ene loes:
Beetje jammer die blackberry storing! Wanneer gaat ie weer normaal doen..? Nu wat huiswerk maken en vroeg naar bed! @ Thuis
Beetje jammer die blackberry storing! Wanneer gaat ie weer normaal doen..? Nu wat huiswerk maken en vroeg naar bed! @ Thuis
Hahaha, dat meen je niet?!wrote:Haha, en het duurt nog 3 tot 4 dagenwrote:Idd echt een genietmomentje dat BB deaud isEcht van die 13 jarige kuthoertjes: OMG, ZONDER PING GA IK ECHT DOOD!
Op Twitter:
heerlijk
Ik kan idd niet meer op internet op mn bb. Boeiend ik gebruik ping niet. haha. En als ik niet reageer op whatsapp moeten ze maar gewoon smsen of bellen.wrote:Al die tweets over BB internet dat eruit ligt
Ach, blackberry's zijn sowieso de grootste ondingen die ooit gemaakt zijn
.
OT: downloaden met 5 mb/s, zijn net overgestapt naar Ziggo
OT: downloaden met 5 mb/s, zijn net overgestapt naar Ziggo
-
T
+1 Vind het eigenlijk wel lekker rustig zowrote:Ik kan idd niet meer op internet op mn bb. Boeiend ik gebruik ping niet. haha. En als ik niet reageer op whatsapp moeten ze maar gewoon smsen of bellen.wrote:Al die tweets over BB internet dat eruit ligtNot my problem.
-
G
ben ik de enigste die het vreemd vind dat alles via RIM loopt?
dat is toch achterlijk? je zou verwachten dat internet direct via de provider gaat fzo...
ze dachten vast speciaal te zijnwrote:ben ik de enigste die het vreemd vind dat alles via RIM loopt?
dat is toch achterlijk? je zou verwachten dat internet direct via de provider gaat fzo...
is ze wel gelukt
-
B
Het gaat via RIM zodat er geen anderen mee kunnen kijken naar wat je verstuurd/ontvangt, om deze reden is blackberry ook zo populair bij zakenlui.wrote:ben ik de enigste die het vreemd vind dat alles via RIM loopt?
Donderdag voor het eerst uit in Utrecht als student zijnde
Nog meer mensen te vinden hier?
Dat je vriendin op je borst ligt te slapen en na 15min wakker wordt omdat ik beweeg en dat ze meteen vraagt; hoelang heb je die schoenen?
Euh schoenen WTF?!
Weet ik iig wel dat ze over me droomt
Euh schoenen WTF?!
Weet ik iig wel dat ze over me droomt
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Of ze droomt over schoenen...