View on YouTubeJordi wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Over 2 weken richting Guatemala - Belize - Mexico. Ramon en Jip zitten daar al en hebben de plaatselijke bevolking al laten weten dat er meer herres die kant op komt. Zin in!
Mee eens maar vind het wel knappim__ wrote:Sorry, maar dat klinkt echt naar baggerstront. Sorry aziatische beatboxman
Jatoch. Ik heb nog nooit iemand op een hoge snelheid kickdrums horen beatboxen.ULTIMO wrote:Mee eens maar vind het wel knappim__ wrote:Sorry, maar dat klinkt echt naar baggerstront. Sorry aziatische beatboxman
Geck-O die Donkey Rollers - LMPSJNK draait
The time has come! Zei daar iemand #FreeMartinWaus 
Ik hang de vlag uit!Martin Waus wrote:The time has come! Zei daar iemand #FreeMartinWaus
MARTIN, WELKOM TERUG VRIEND.Martin Waus wrote:The time has come! Zei daar iemand #FreeMartinWaus
Ik ben heel benieuwd, vertel je verhaal ff!
Welkom terug. Dit zijn wel genietmomentjes idd. Benieuwd naar de sappige juice van ons aller Martin.
Last edited by corneelwr on 22 Jan 2025 15:10, edited 1 time in total.
LEGENDMartin Waus wrote:The time has come! Zei daar iemand #FreeMartinWaus
FreeMartinWaus before ProjectOne Album, heel nice!!Martin Waus wrote:The time has come! Zei daar iemand #FreeMartinWaus
Tekst en uitleg. Woar hej' gezète, jungske?Martin Waus wrote:The time has come! Zei daar iemand #FreeMartinWaus
SIIII MAATJE!! Dit wilde ik horenMartin Waus wrote:The time has come! Zei daar iemand #FreeMartinWaus
Welkom terug. Gooi die juice idd
Dit voelt echt als een warm welkom forumvrienden. Ik ben er niet trots op, dus ik ga er niet te veel over delen. Het heeft me bijna een jaar van mijn leven gekost, maar afgelopen maandag ben ik door het voorarrest en goed gedrag iets eerder ontslagen uit het “hotel”. Het is nu tijd voor leuke dingen. Gelukkig een kaartje weten te bemachtigen voor Origins. Gaat weer gekkenhuis worden!!!
HE'S BACK! Genietmomentje wel hoor
lekker martin bro laylow blijf uit zicht van de ibahesj
Ah broer, klein tippie van die sluier oplichten toch.Martin Waus wrote:Dit voelt echt als een warm welkom forumvrienden. Ik ben er niet trots op, dus ik ga er niet te veel over delen. Het heeft me bijna een jaar van mijn leven gekost, maar afgelopen maandag ben ik door het voorarrest en goed gedrag iets eerder ontslagen uit het “hotel”. Het is nu tijd voor leuke dingen. Gelukkig een kaartje weten te bemachtigen voor Origins. Gaat weer gekkenhuis worden!!!
pffff dat moet wat zijn geweest. Maar goed dat je terug bent soldaat.Martin Waus wrote:Dit voelt echt als een warm welkom forumvrienden. Ik ben er niet trots op, dus ik ga er niet te veel over delen. Het heeft me bijna een jaar van mijn leven gekost, maar afgelopen maandag ben ik door het voorarrest en goed gedrag iets eerder ontslagen uit het “hotel”. Het is nu tijd voor leuke dingen. Gelukkig een kaartje weten te bemachtigen voor Origins. Gaat weer gekkenhuis worden!!!
Welkom terug, nachtburgemeester van HT!!Martin Waus wrote:Dit voelt echt als een warm welkom forumvrienden. Ik ben er niet trots op, dus ik ga er niet te veel over delen. Het heeft me bijna een jaar van mijn leven gekost, maar afgelopen maandag ben ik door het voorarrest en goed gedrag iets eerder ontslagen uit het “hotel”. Het is nu tijd voor leuke dingen. Gelukkig een kaartje weten te bemachtigen voor Origins. Gaat weer gekkenhuis worden!!!