Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 51 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Sterk album ja :worship: Two Faced, IGYEIH & Cut The Bridge steken er voor mij boven uit.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ook erg blij dat er weer nieuw Linkin Park matieraal is, erg onder de indruk van de nieuwe zangeres. Hopen dat ze binnenkort een keer in NL te zien zijn, ik zag al Pukkelpop langskomen, maar misschien een Ziggo Dome zou ik echt met liefde kaartjes voor kopen.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:
corneelwr wrote:Jordi z'n betoog
Alles wat Jordi typt is een betoog.
Kinderachtige reactie. Triest.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Khadber wrote:Ook erg blij dat er weer nieuw Linkin Park matieraal is, erg onder de indruk van de nieuwe zangeres. Hopen dat ze binnenkort een keer in NL te zien zijn, ik zag al Pukkelpop langskomen, maar misschien een Ziggo Dome zou ik echt met liefde kaartjes voor kopen.
26 juni 2025, Gelredome
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dat is een goede heads up, dank!

edit: al bijna uitverkocht en door "dynamic pricing" :x lekker al boven de 200 euro.. Holy moly.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Khadber wrote:Ook erg blij dat er weer nieuw Linkin Park matieraal is, erg onder de indruk van de nieuwe zangeres. Hopen dat ze binnenkort een keer in NL te zien zijn, ik zag al Pukkelpop langskomen, maar misschien een Ziggo Dome zou ik echt met liefde kaartjes voor kopen.
Heb ze in Parijs gezien en kan bevestigen dat ze live ook heel indrukwekkend is, man man wat een show (L)

Overigens staan ze op Werchter (waar ik ze ook weer ga zien) en niet op Pukkelpop.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
View on YouTube

blifjt goed
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Nuracore wrote:https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1h0yuwx/voor_de_kenners_welke_legendarische_mastermovies/?share_id=Q8OcknCzdBSaRXvptSIEY&utm_content=1&utm_medium=ios_app&utm_name=ioscss&utm_source=share&utm_term=3

:lol:
Ik gebruik bij regelmaat nog "Zeg <naam>, wat zijn dat voor bloemen?" Waarop hij/zij dan reageert met "Klotevioluh". Heerlijk :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Ik zet liever Thera's Live Mix op
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 3 hours ago
Doe mij maar de Dj Thera vs Delete - Welcome (Extreme Live Mix)

Wel tof dat ie iig netjes aan Thera toestemming gevraagd heeft. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er van vind dat zo veel 'techno' DJ's tegenwoordig Delete tracks editen.

View on SoundCloud
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
^ wat een troep allebei wtf xd

Tijdje terug werden hier podcasts besproken en forum is te dood voor nieuw topic dus we gebruiken dit wel als podcast toppa. Heb een nieuwe gevonden die ik erg leuk vind, Geschiedenis Inside. Frisse, jeugdige manier van spreken. Iets wat ik normaal mis in geschiedenispodcasts.
Dat Fake news een moderne uitvinding is, is fake news. Sterker nog: na een beetje onderzoek, kom je er snel achter dat dit fenomeen zo oud is als de weg naar Rome. Was Moeder Theresa wel zo’n lieverdje? En hoelang was Martin Luther King eigenlijk koning? View on Spotify

In Geschiedenis Inside gaan Gijs van Engelen en Thomas van Luyn met terugwerkende kracht op fake news-jacht om zo samen Nederland te behoeden voor historische leugens. Elke week staat één historisch figuur centraal. Hun levensverhaal wordt verteld, aan de hand van alles wat mensen op straat over hem of haar denken te weten. Kloppen de algemeen bekende verhalen wel, of zat het toch allemaal net iets anders?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Wie weet is het hetgeen wat zij vertellen wel een leugen/onwaarheid. WAAR HOUD HET OP??!?!
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:^ wat een troep allebei wtf xd

Tijdje terug werden hier podcasts besproken en forum is te dood voor nieuw topic dus we gebruiken dit wel als podcast toppa. Heb een nieuwe gevonden die ik erg leuk vind, Geschiedenis Inside. Frisse, jeugdige manier van spreken. Iets wat ik normaal mis in geschiedenispodcasts.
Dat Fake news een moderne uitvinding is, is fake news. Sterker nog: na een beetje onderzoek, kom je er snel achter dat dit fenomeen zo oud is als de weg naar Rome. Was Moeder Theresa wel zo’n lieverdje? En hoelang was Martin Luther King eigenlijk koning? View on Spotify

In Geschiedenis Inside gaan Gijs van Engelen en Thomas van Luyn met terugwerkende kracht op fake news-jacht om zo samen Nederland te behoeden voor historische leugens. Elke week staat één historisch figuur centraal. Hun levensverhaal wordt verteld, aan de hand van alles wat mensen op straat over hem of haar denken te weten. Kloppen de algemeen bekende verhalen wel, of zat het toch allemaal net iets anders?
Gijs zijn imitaties zijn nog verdomd goed vaak qua stemmen. Leuke podcast inderdaad, wel echt instap geschiedenis helemaal met de voxpop die erin zitten

Voor wat meer verdieping maar wel nog luchtig adviseer ik Alle Geschiedenis Ooit en Veldheren Historisch (over verslagen en generaals in de geschiedenis).

Voor echt taaie stof over Nederland: De Lage Landen
Last edited by ErikZ on 03 Dec 2024 16:25, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Leuke podcast inderdaad! Alle Geschiedenis Ooit vind ik ook wel een hele leuke.
Hardtraxx Veteran
4424 posts member since 2023
last seen 4 hours ago
edit: nvm
Last edited by Zaagkick on 04 Dec 2024 23:50, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Zaagkick wrote:TDH op #1 hebben in Wrapped (L)
ALLEMAAL EVEN AANDACHT GEVEN AAN EMRE!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
En dan geen Sylence willen luisteren :lol: dat verbaasd me dan wel weer Emre :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Nuracore wrote:
En dan geen Sylence willen luisteren :lol: dat verbaasd me dan wel weer Emre :P
Last edited by Zaagkick on 04 Dec 2024 23:50, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Heeft hij niet ongevraagd dickpics gestuurd naar minderjarigen?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago

Re:

Delt-A wrote:Heeft hij niet ongevraagd dickpics gestuurd naar minderjarigen?
Last edited by Zaagkick on 04 Dec 2024 23:49, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Zaagkick wrote:
nergens bewijs dat het minderjarigen waren en nergens bewijs dat het ongevraagd was. dat heeft internet ervan gemaakt maar ben de diepte ingegaan en nooit ergens bewijs kunnen vinden. voor hetzelfde geld waren ze 18+ en niet ongevraagd. innocent until proven guilty, helemaal in deze tijd. hysterische wijven schreeuwen wel vaker dingen om hun zin te krijgen.
Kerel, een verhaal over het sturen van een dickpic komt niet uit als er om de dickpic gevraagd is. Alleen als dat niet het geval is. Logisch toch
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
STBM wrote:
Zaagkick wrote:
nergens bewijs dat het minderjarigen waren en nergens bewijs dat het ongevraagd was. dat heeft internet ervan gemaakt maar ben de diepte ingegaan en nooit ergens bewijs kunnen vinden. voor hetzelfde geld waren ze 18+ en niet ongevraagd. innocent until proven guilty, helemaal in deze tijd. hysterische wijven schreeuwen wel vaker dingen om hun zin te krijgen.
Kerel, een verhaal over het sturen van een dickpic komt niet uit als er om de dickpic gevraagd is. Alleen als dat niet het geval is. Logisch toch
Last edited by Zaagkick on 04 Dec 2024 23:48, edited 11 times in total.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Letterlijk iedereen ziet dat TDH wel een paar steekjes los heeft maar (verrassend genoeg) is daar Emre to the rescue :corn: