Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 23:55 

Hardtraxx Crew

Sterk album ja :worship: Two Faced, IGYEIH & Cut The Bridge steken er voor mij boven uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 10:14 

Hardtraxx Veteran

Ook erg blij dat er weer nieuw Linkin Park matieraal is, erg onder de indruk van de nieuwe zangeres. Hopen dat ze binnenkort een keer in NL te zien zijn, ik zag al Pukkelpop langskomen, maar misschien een Ziggo Dome zou ik echt met liefde kaartjes voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 11:06 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Jordi z'n betoog

Alles wat Jordi typt is een betoog.

Kinderachtige reactie. Triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 12:16 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ook erg blij dat er weer nieuw Linkin Park matieraal is, erg onder de indruk van de nieuwe zangeres. Hopen dat ze binnenkort een keer in NL te zien zijn, ik zag al Pukkelpop langskomen, maar misschien een Ziggo Dome zou ik echt met liefde kaartjes voor kopen.

26 juni 2025, Gelredome
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 13:58 

Hardtraxx Veteran

Dat is een goede heads up, dank!

edit: al bijna uitverkocht en door "dynamic pricing" :x lekker al boven de 200 euro.. Holy moly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 13:26 

Bierkoning

Khadber schreef:

Heb ze in Parijs gezien en kan bevestigen dat ze live ook heel indrukwekkend is, man man wat een show (L)

Overigens staan ze op Werchter (waar ik ze ook weer ga zien) en niet op Pukkelpop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2024 12:42 

Hardtraxx Veteran

https://www.reddit.com/r/nederlands/com ... utm_term=3

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2024 21:48 

Hardtraxxer

blifjt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2024 21:55 

Hardtraxx Beheerder

Nuracore schreef:
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1h0yuwx/voor_de_kenners_welke_legendarische_mastermovies/?share_id=Q8OcknCzdBSaRXvptSIEY&utm_content=1&utm_medium=ios_app&utm_name=ioscss&utm_source=share&utm_term=3

:lol:

Ik gebruik bij regelmaat nog "Zeg <naam>, wat zijn dat voor bloemen?" Waarop hij/zij dan reageert met "Klotevioluh". Heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 15:53 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ik zet liever Thera's Live Mix op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 16:23 

Hardtraxxer

Doe mij maar de Dj Thera vs Delete - Welcome (Extreme Live Mix)

Wel tof dat ie iig netjes aan Thera toestemming gevraagd heeft. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er van vind dat zo veel 'techno' DJ's tegenwoordig Delete tracks editen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 16:51 

Hardtraxxer

^ wat een troep allebei wtf xd

Tijdje terug werden hier podcasts besproken en forum is te dood voor nieuw topic dus we gebruiken dit wel als podcast toppa. Heb een nieuwe gevonden die ik erg leuk vind, Geschiedenis Inside. Frisse, jeugdige manier van spreken. Iets wat ik normaal mis in geschiedenispodcasts.

Citaat:
Dat Fake news een moderne uitvinding is, is fake news. Sterker nog: na een beetje onderzoek, kom je er snel achter dat dit fenomeen zo oud is als de weg naar Rome. Was Moeder Theresa wel zo’n lieverdje? En hoelang was Martin Luther King eigenlijk koning? https://open.spotify.com/show/5mCwIOef6 ... fdf8354dd8

In Geschiedenis Inside gaan Gijs van Engelen en Thomas van Luyn met terugwerkende kracht op fake news-jacht om zo samen Nederland te behoeden voor historische leugens. Elke week staat één historisch figuur centraal. Hun levensverhaal wordt verteld, aan de hand van alles wat mensen op straat over hem of haar denken te weten. Kloppen de algemeen bekende verhalen wel, of zat het toch allemaal net iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 16:53 

Hardtraxx Veteran

Wie weet is het hetgeen wat zij vertellen wel een leugen/onwaarheid. WAAR HOUD HET OP??!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 17:18 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
^ wat een troep allebei wtf xd

Tijdje terug werden hier podcasts besproken en forum is te dood voor nieuw topic dus we gebruiken dit wel als podcast toppa. Heb een nieuwe gevonden die ik erg leuk vind, Geschiedenis Inside. Frisse, jeugdige manier van spreken. Iets wat ik normaal mis in geschiedenispodcasts.

Citaat:
Dat Fake news een moderne uitvinding is, is fake news. Sterker nog: na een beetje onderzoek, kom je er snel achter dat dit fenomeen zo oud is als de weg naar Rome. Was Moeder Theresa wel zo’n lieverdje? En hoelang was Martin Luther King eigenlijk koning? https://open.spotify.com/show/5mCwIOef6 ... fdf8354dd8

In Geschiedenis Inside gaan Gijs van Engelen en Thomas van Luyn met terugwerkende kracht op fake news-jacht om zo samen Nederland te behoeden voor historische leugens. Elke week staat één historisch figuur centraal. Hun levensverhaal wordt verteld, aan de hand van alles wat mensen op straat over hem of haar denken te weten. Kloppen de algemeen bekende verhalen wel, of zat het toch allemaal net iets anders?

Gijs zijn imitaties zijn nog verdomd goed vaak qua stemmen. Leuke podcast inderdaad, wel echt instap geschiedenis helemaal met de voxpop die erin zitten

Voor wat meer verdieping maar wel nog luchtig adviseer ik Alle Geschiedenis Ooit en Veldheren Historisch (over verslagen en generaals in de geschiedenis).

Voor echt taaie stof over Nederland: De Lage Landen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2024 17:21 

Hardtraxx Veteran

Leuke podcast inderdaad! Alle Geschiedenis Ooit vind ik ook wel een hele leuke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 15:27 

Hardtraxx Addict

edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:05 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
TDH op #1 hebben in Wrapped (L)

ALLEMAAL EVEN AANDACHT GEVEN AAN EMRE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:12 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

En dan geen Sylence willen luisteren :lol: dat verbaasd me dan wel weer Emre :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:14 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Zaagkick schreef:

En dan geen Sylence willen luisteren :lol: dat verbaasd me dan wel weer Emre :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:20 

Hardtraxx Veteran

Heeft hij niet ongevraagd dickpics gestuurd naar minderjarigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:30 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:36 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Delt-A schreef:

nergens bewijs dat het minderjarigen waren en nergens bewijs dat het ongevraagd was. dat heeft internet ervan gemaakt maar ben de diepte ingegaan en nooit ergens bewijs kunnen vinden. voor hetzelfde geld waren ze 18+ en niet ongevraagd. innocent until proven guilty, helemaal in deze tijd. hysterische wijven schreeuwen wel vaker dingen om hun zin te krijgen.

Kerel, een verhaal over het sturen van een dickpic komt niet uit als er om de dickpic gevraagd is. Alleen als dat niet het geval is. Logisch toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:37 

Hardtraxx Addict

STBM schreef:
Zaagkick schreef:
Delt-A schreef:

nergens bewijs dat het minderjarigen waren en nergens bewijs dat het ongevraagd was. dat heeft internet ervan gemaakt maar ben de diepte ingegaan en nooit ergens bewijs kunnen vinden. voor hetzelfde geld waren ze 18+ en niet ongevraagd. innocent until proven guilty, helemaal in deze tijd. hysterische wijven schreeuwen wel vaker dingen om hun zin te krijgen.

Kerel, een verhaal over het sturen van een dickpic komt niet uit als er om de dickpic gevraagd is. Alleen als dat niet het geval is. Logisch toch

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2024 16:58 

Hardtraxx Addict

Letterlijk iedereen ziet dat TDH wel een paar steekjes los heeft maar (verrassend genoeg) is daar Emre to the rescue :corn:
Vorige  1 ... 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic