Zany @ IAH radio gisteren 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mooie 2 dagen in Londen gehad en daarbij een mooie wedstijd op Wembley meegemaakt. 
Lekker boss, Melvin en ik gaan met Pasen richting Portsmouth FCLennard95 wrote:Mooie 2 dagen in Londen gehad en daarbij een mooie wedstijd op Wembley meegemaakt.
Kaartjes voor de halve finale (Nederland-Kroatië) en finale van de Nations League gekocht 
In dat kader: trip naar Dublin geboekt voor Ierland - Nederland. Beetje punten sparen voor het EK in Duitsland. Deze koers doortrekken en dan hebben we gegarandeerd kaarten voor alle wedstrijden van Nederland.Justinhafc wrote:Kaartjes voor de halve finale (Nederland-Kroatië) en finale van de Nations League gekocht
Ik ga vrijdag weer, naar Exeter-Bolton met kaart in het uitvak.corneelwr wrote:Lekker boss, Melvin en ik gaan met Pasen richting Portsmouth FCLennard95 wrote:Mooie 2 dagen in Londen gehad en daarbij een mooie wedstijd op Wembley meegemaakt.
Morgen 5 dagen naar de Costa Brava met het voetbalteam, dat kan alleen maar mis gaan 
Lekker maat, wat ga je daar doen naast het zuipenTHArdstyler wrote:Morgen 5 dagen naar de Costa Brava met het voetbalteam, dat kan alleen maar mis gaan
Heb nog geen planning of specifieke dingen doorgekregen die we mee moeten nemen. Dat kan twee dingen betekenen: er is niks geregeld en we gaan echt alleen zuipen, of het is nog een verrassing. Hoop op het tweede, beetje activiteiten is natuurlijk wel leuk!Nuracore wrote:Lekker maat, wat ga je daar doen naast het zuipenTHArdstyler wrote:Morgen 5 dagen naar de Costa Brava met het voetbalteam, dat kan alleen maar mis gaan
goh wat zou er mis kunnen gaan maatje??THArdstyler wrote:Morgen 5 dagen naar de Costa Brava met het voetbalteam, dat kan alleen maar mis gaan
Wat zei jij over de Hardtraxx app?Indy wrote:goh wat zou er mis kunnen gaan maatje??THArdstyler wrote:Morgen 5 dagen naar de Costa Brava met het voetbalteam, dat kan alleen maar mis gaan
Had van tevoren een hoop verwacht, maar een geannuleerde vlucht door stakende Franse luchtverkeersleiding (waardoor je dus niet over Frankrijk kan vliegen) was er niet één van. Enorm zuur.Indy wrote:goh wat zou er mis kunnen gaan maatje??THArdstyler wrote:Morgen 5 dagen naar de Costa Brava met het voetbalteam, dat kan alleen maar mis gaan
View on TikTok
Daar zul je ze hebben, de Hardtraxx elite
Jor-D draait zich om in z'n graf, maar we hebben gelachen.
Daar zul je ze hebben, de Hardtraxx elite
Jor-D draait zich om in z'n graf, maar we hebben gelachen.
Aangenomen bij nieuw werk.
Was nog even onder voorbehoud eerst omdat ze de functie nog moesten opbouwen en projecten moesten opzetten, maar dat is (ruim) gelukt. Heb nu wel echt een functie waar ik mezelf na 10 jaar nog zie en echt iets waar ik bakken ambitie naar kan gooien.
Was nog even onder voorbehoud eerst omdat ze de functie nog moesten opbouwen en projecten moesten opzetten, maar dat is (ruim) gelukt. Heb nu wel echt een functie waar ik mezelf na 10 jaar nog zie en echt iets waar ik bakken ambitie naar kan gooien.
Gefeliciteerd man!Broken Balance wrote:Aangenomen bij nieuw werk.
Lekker pik, wat is je nieuwe functie?
Content marketeer voor een bedrijf dat de volledige marketing en media voor bedrijven doet. Dus vooral promotiemateriaal maken en schrijven, mag zelf de afdeling opzetten en wanneer het goed loopt en het uitgebreid kan worden word ik hoofd van die afdeling.makrooy wrote:Lekker pik, wat is je nieuwe functie?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
PSV!
Merken dat mijn (hard dance) muziek smaak weer echt alle kanten op gaat, waar ik sinds COVID vooral heel erg van de raw kon genieten, sinds REBiRTH ook weer he-le-maal enthousiast over euforische kant (shoutout Kaas lijst marcel hoff).
Daarnaast uptempo een warm hart toe dragen, downtempo stroming kunnen waarderen, raw wat nog altijd vol zit met genoeg vette namen. Ik ben hyped voor Defqon
Daarnaast uptempo een warm hart toe dragen, downtempo stroming kunnen waarderen, raw wat nog altijd vol zit met genoeg vette namen. Ik ben hyped voor Defqon
Welkom bij de club en even een heel stevig S/Otje naar Marcel, die man weet van wanten.Rickzel wrote:Merken dat mijn (hard dance) muziek smaak weer echt alle kanten op gaat, waar ik sinds COVID vooral heel erg van de raw kon genieten, sinds REBiRTH ook weer he-le-maal enthousiast over euforische kant (shoutout Kaas lijst marcel hoff).
Toevallig net in Napels zijn voor vakantie. Wat een complete gekte hier nu