Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Huisapotheker wrote:Het vaderschap :D. Bevalt me een stuk meer dan ik vooraf gedacht had.
Waarom ben je er dan aan begonnen, als je er wellicht 'geen zin in' had? Of was het geen bewuste keuze?
Omdat ik er (nog) niet 100% van overtuigd ben, begin ik er dus ook (nog) niet aan.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Ik zou je eerlijk zeggen, het was bij mij ook vooral m'n vriendin die erg toe was om de stap te zetten, voor mij was het ook echt nog spannend en afwachten hoe het me zou bevallen. Maar wist wel zeker dat ik (ooit) kinderen met haar wilde.

Heb er nooit één seconde spijt van gehad. Dus herken het gevoel van Roy best wel.
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:
Huisapotheker wrote:Het vaderschap :D. Bevalt me een stuk meer dan ik vooraf gedacht had. Alle extra motivatie voor het laatste jaar van m’n studie is ook mooi meegenomen. Op alle vlakken een verrijking van mijn leven
Mooi om te horen :thumbsup: Slaap je een beetje? :P
De eerste dagen waren erg zwaar vanwege een intense bevalling met een niet werkende ruggenprik en wat dagen met nagenoeg geen slaap. Werkte een beetje derealiserend. Na enkele dagen kon ik beetje gaan bonden met de kleine en dat is ondertussen wel goed gelukt. Ze slaapt nu snachts al 4-5 uur door en m’n vriendin en ik gunnen elkaar af en toe wat slaap dus ik ben momenteel relatief goed uitgerust :D. We hebben gelukkig een erg makkelijke baby die alleen maar eet en slaapt en bijna nooit huilt

Onze zwangerschap was ongepland, dus daar heb je je antwoord Remi :P. En verder kan je als man zijnde moeilijk een band creeeren met iets dat in de buik van je vriendin zit. Ook komt er onzekerheid en angst bij kijken. Ze is bijvoorbeeld de eerste baby die ik in m’n leven vast gehouden heb. Angst/onzekerheid over hoeveelheid slaap, kwaliteit relatie, kan ik het wel etc etc.

Verder Zei ik vantevoren bijvoorbeeld ook nog dat ik niks met babykleding te maken wil hebben, maar dat is ook 180 graden omgedraaid :lol:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 18 minutes ago
Huisapotheker wrote:
Rickzel wrote:
Huisapotheker wrote:Het vaderschap :D. Bevalt me een stuk meer dan ik vooraf gedacht had. Alle extra motivatie voor het laatste jaar van m’n studie is ook mooi meegenomen. Op alle vlakken een verrijking van mijn leven
Mooi om te horen :thumbsup: Slaap je een beetje? :P
De eerste dagen waren erg zwaar vanwege een intense bevalling met een niet werkende ruggenprik en wat dagen met nagenoeg geen slaap. Werkte een beetje derealiserend. Na enkele dagen kon ik beetje gaan bonden met de kleine en dat is ondertussen wel goed gelukt. Ze slaapt nu snachts al 4-5 uur door en m’n vriendin en ik gunnen elkaar af en toe wat slaap dus ik ben momenteel relatief goed uitgerust :D. We hebben gelukkig een erg makkelijke baby die alleen maar eet en slaapt en bijna nooit huilt

Onze zwangerschap was ongepland, dus daar heb je je antwoord Remi :P. En verder kan je als man zijnde moeilijk een band creeeren met iets dat in de buik van je vriendin zit. Ook komt er onzekerheid en angst bij kijken. Ze is bijvoorbeeld de eerste baby die ik in m’n leven vast gehouden heb. Angst/onzekerheid over hoeveelheid slaap, kwaliteit relatie, kan ik het wel etc etc.

Verder Zei ik vantevoren bijvoorbeeld ook nog dat ik niks met babykleding te maken wil hebben, maar dat is ook 180 graden omgedraaid :lol:
Hier had ik eigenlijk geen moeite mee. Maar wat natuurlijk wel is, is dat de moeder een 9 maanden voorsprong heeft wat betreft de relatie. Een baby voelt zich eenmaal gewoon veiliger bij mama en kent mama al door en door.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Duidelijk verhaal, Roy. Misschien ook niet helemaal gepast geweest mijn vraag, excuus.
Ik ken mezelf. Als ik er voor ga, dan ga ik er ook volledig voor. Maar ik zou ook tering 'onzeker' zijn of het allemaal wel goed is, etc. Aan de andere kant: wat is 'goed'? Je gaat toch uit van je eigen normen en waarden en zo zal je je kleine ook opvoeden, lijkt me. Dus is het altijd goed. :lol:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Gefeliciteerd! :D
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 15 minutes ago
Roy, van harte feelsteerd namens de ballotage commissie, de classics politie en de voltallige groepsapp.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
corneelwr wrote:Roy, van harte feelsteerd namens de ballotage commissie, de classics politie en de voltallige groepsapp.
En ook namens de reiger neuk politie een duit in het zakje uiteraard! Want zonder neuken geen kinderen.
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Remi wrote:Duidelijk verhaal, Roy. Misschien ook niet helemaal gepast geweest mijn vraag, excuus.
Ik ken mezelf. Als ik er voor ga, dan ga ik er ook volledig voor. Maar ik zou ook tering 'onzeker' zijn of het allemaal wel goed is, etc. Aan de andere kant: wat is 'goed'? Je gaat toch uit van je eigen normen en waarden en zo zal je je kleine ook opvoeden, lijkt me. Dus is het altijd goed. :lol:
Maakt niet uit hoor Remi. Ben geen teer zieltje :P.

Onzekerheid ging meer over de kleine dingen als hoe hou ik een baby vast, hoe verschoon ik een luier. Dingen die eigenlijk wel vanzelf gaan, maar waar je je vantevoren toch een beetje zorgen over maakt xd.

Thanks mannen! Volgende week weer aan de slag op de uni, daar kijk ik wat minder naar uit. Vrouwtje is mooi nog 3 maanden vrij. Lichtelijk jaloers maar het is even niet anders in mijn situatie
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 21 hours ago
Huisapotheker wrote:
Onze zwangerschap was ongepland
hoop niet dat de kleine over 18 jaar op het dooie forum belandt
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Indy wrote:
Huisapotheker wrote:
Onze zwangerschap was ongepland
hoop niet dat de kleine over 18 jaar op het dooie forum belandt
Hahaha account is al aangemaakt.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Rickzel wrote: Slaap je een beetje? :P
Haha
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
THArdstyler wrote:
Rickzel wrote: Slaap je een beetje? :P
Haha
Wordt wakker mense
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Magazijn baas die even dit setje opzet tijdens het avond werk. Knalt heerlijke over de speakers hier :D

View on Mixcloud
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
HCIMTAM
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
THArdstyler wrote:HCIMTAM
Schort anders het hele topic op :sleep:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Is goed
Hardtraxx Veteran
last seen 15 minutes ago
Indy wrote:top maatje
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Van het weekend kaartjes gewonnen via de radio voor Blur @ Ziggo Dome :cool:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Kaartjes binnen voor Bolton op Wembley :loving:
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
View on YouTube
:worship:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 18 minutes ago
MYTZE wrote:View on YouTube
:worship:
Heeft goed het stijltje van Papercut
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 10 days ago
Kaartjes kunnen krijgen voor The Lord of the Rings in concert. Heel veel zin in :love:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ophidian Blackbox aangekondigd voor Convoi bij Paradigm Festival :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 minutes ago
Broken Balance wrote:Ophidian Blackbox aangekondigd voor Convoi bij Paradigm Festival :yay:
:bomb: