Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Het vaderschap :D. Bevalt me een stuk meer dan ik vooraf gedacht had.

Waarom ben je er dan aan begonnen, als je er wellicht 'geen zin in' had? Of was het geen bewuste keuze?
Omdat ik er (nog) niet 100% van overtuigd ben, begin ik er dus ook (nog) niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou je eerlijk zeggen, het was bij mij ook vooral m'n vriendin die erg toe was om de stap te zetten, voor mij was het ook echt nog spannend en afwachten hoe het me zou bevallen. Maar wist wel zeker dat ik (ooit) kinderen met haar wilde.

Heb er nooit één seconde spijt van gehad. Dus herken het gevoel van Roy best wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 11:19 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Huisapotheker schreef:
Het vaderschap :D. Bevalt me een stuk meer dan ik vooraf gedacht had. Alle extra motivatie voor het laatste jaar van m’n studie is ook mooi meegenomen. Op alle vlakken een verrijking van mijn leven


Mooi om te horen :thumbsup: Slaap je een beetje? :P

De eerste dagen waren erg zwaar vanwege een intense bevalling met een niet werkende ruggenprik en wat dagen met nagenoeg geen slaap. Werkte een beetje derealiserend. Na enkele dagen kon ik beetje gaan bonden met de kleine en dat is ondertussen wel goed gelukt. Ze slaapt nu snachts al 4-5 uur door en m’n vriendin en ik gunnen elkaar af en toe wat slaap dus ik ben momenteel relatief goed uitgerust :D. We hebben gelukkig een erg makkelijke baby die alleen maar eet en slaapt en bijna nooit huilt

Onze zwangerschap was ongepland, dus daar heb je je antwoord Remi :P. En verder kan je als man zijnde moeilijk een band creeeren met iets dat in de buik van je vriendin zit. Ook komt er onzekerheid en angst bij kijken. Ze is bijvoorbeeld de eerste baby die ik in m’n leven vast gehouden heb. Angst/onzekerheid over hoeveelheid slaap, kwaliteit relatie, kan ik het wel etc etc.

Verder Zei ik vantevoren bijvoorbeeld ook nog dat ik niks met babykleding te maken wil hebben, maar dat is ook 180 graden omgedraaid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Rickzel schreef:
Huisapotheker schreef:
Het vaderschap :D. Bevalt me een stuk meer dan ik vooraf gedacht had. Alle extra motivatie voor het laatste jaar van m’n studie is ook mooi meegenomen. Op alle vlakken een verrijking van mijn leven


Mooi om te horen :thumbsup: Slaap je een beetje? :P

De eerste dagen waren erg zwaar vanwege een intense bevalling met een niet werkende ruggenprik en wat dagen met nagenoeg geen slaap. Werkte een beetje derealiserend. Na enkele dagen kon ik beetje gaan bonden met de kleine en dat is ondertussen wel goed gelukt. Ze slaapt nu snachts al 4-5 uur door en m’n vriendin en ik gunnen elkaar af en toe wat slaap dus ik ben momenteel relatief goed uitgerust :D. We hebben gelukkig een erg makkelijke baby die alleen maar eet en slaapt en bijna nooit huilt

Onze zwangerschap was ongepland, dus daar heb je je antwoord Remi :P. En verder kan je als man zijnde moeilijk een band creeeren met iets dat in de buik van je vriendin zit. Ook komt er onzekerheid en angst bij kijken. Ze is bijvoorbeeld de eerste baby die ik in m’n leven vast gehouden heb. Angst/onzekerheid over hoeveelheid slaap, kwaliteit relatie, kan ik het wel etc etc.

Verder Zei ik vantevoren bijvoorbeeld ook nog dat ik niks met babykleding te maken wil hebben, maar dat is ook 180 graden omgedraaid :lol:


Hier had ik eigenlijk geen moeite mee. Maar wat natuurlijk wel is, is dat de moeder een 9 maanden voorsprong heeft wat betreft de relatie. Een baby voelt zich eenmaal gewoon veiliger bij mama en kent mama al door en door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk verhaal, Roy. Misschien ook niet helemaal gepast geweest mijn vraag, excuus.
Ik ken mezelf. Als ik er voor ga, dan ga ik er ook volledig voor. Maar ik zou ook tering 'onzeker' zijn of het allemaal wel goed is, etc. Aan de andere kant: wat is 'goed'? Je gaat toch uit van je eigen normen en waarden en zo zal je je kleine ook opvoeden, lijkt me. Dus is het altijd goed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Het vaderschap :D. Bevalt me een stuk meer dan ik vooraf gedacht had. Alle extra motivatie voor het laatste jaar van m’n studie is ook mooi meegenomen. Op alle vlakken een verrijking van mijn leven


Gefeliciteerd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roy, van harte feelsteerd namens de ballotage commissie, de classics politie en de voltallige groepsapp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Roy, van harte feelsteerd namens de ballotage commissie, de classics politie en de voltallige groepsapp.


En ook namens de reiger neuk politie een duit in het zakje uiteraard! Want zonder neuken geen kinderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 19:19 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Duidelijk verhaal, Roy. Misschien ook niet helemaal gepast geweest mijn vraag, excuus.
Ik ken mezelf. Als ik er voor ga, dan ga ik er ook volledig voor. Maar ik zou ook tering 'onzeker' zijn of het allemaal wel goed is, etc. Aan de andere kant: wat is 'goed'? Je gaat toch uit van je eigen normen en waarden en zo zal je je kleine ook opvoeden, lijkt me. Dus is het altijd goed. :lol:

Maakt niet uit hoor Remi. Ben geen teer zieltje :P.

Onzekerheid ging meer over de kleine dingen als hoe hou ik een baby vast, hoe verschoon ik een luier. Dingen die eigenlijk wel vanzelf gaan, maar waar je je vantevoren toch een beetje zorgen over maakt xd.

Thanks mannen! Volgende week weer aan de slag op de uni, daar kijk ik wat minder naar uit. Vrouwtje is mooi nog 3 maanden vrij. Lichtelijk jaloers maar het is even niet anders in mijn situatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:

Onze zwangerschap was ongepland


hoop niet dat de kleine over 18 jaar op het dooie forum belandt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Huisapotheker schreef:

Onze zwangerschap was ongepland


hoop niet dat de kleine over 18 jaar op het dooie forum belandt

Hahaha account is al aangemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Slaap je een beetje? :P

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Slaap je een beetje? :P

Haha

Wordt wakker mense
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magazijn baas die even dit setje opzet tijdens het avond werk. Knalt heerlijke over de speakers hier :D

https://www.mixcloud.com/Mad2djduo/tech ... ervention/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HCIMTAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
HCIMTAM


Schort anders het hele topic op :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
top maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 11:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van het weekend kaartjes gewonnen via de radio voor Blur @ Ziggo Dome :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen voor Bolton op Wembley :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 17:59 
 
Hardtraxx Crew


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:

:worship:

Heeft goed het stijltje van Papercut
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes kunnen krijgen voor The Lord of the Rings in concert. Heel veel zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 21:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ophidian Blackbox aangekondigd voor Convoi bij Paradigm Festival :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ophidian Blackbox aangekondigd voor Convoi bij Paradigm Festival :yay:

:bomb:
Vorige  1 ... 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic