Morgen de big reveal dusMartin Waus wrote:Morgen komt pedaalemre (aka Drugszakje) weer terug
Active topics in Off-Topic
Moderators
Met beide accounts worden nieuwe tracks gepost en vervolgens wordt een link geplaatst met het topic dat als eerste is aangemaakt.
Vrij accuraat, vreemd genoeg.Drugszakje wrote:Nogmaals, geen idee wie Pedaalemre is. Het klinkt als een Turk met een lepel in z'n kont.Martin Waus wrote:Morgen komt pedaalemre (aka Drugszakje) weer terug
Kun je specifiek benoemen wat voor soort lepel er nu in je kont zit?Drugszakje wrote:Nogmaals, geen idee wie Pedaalemre is. Het klinkt als een Turk met een lepel in z'n kont.Martin Waus wrote:Morgen komt pedaalemre (aka Drugszakje) weer terug
Vermoed een klepel, en dan wel 1 van een kerkklok.
Wellicht is het een lepelaar, rare vogel is het wel die Drugszakje
Dit is wellicht nog sneuer dan heggenschaar die beweerde miwer niet te kennenDrugszakje wrote:Nogmaals, geen idee wie Pedaalemre is. Het klinkt als een Turk met een lepel in z'n kont.Martin Waus wrote:Morgen komt pedaalemre (aka Drugszakje) weer terug
Maar toch klopt het niet want basis kennis voor de een is dat niet voor de ander. Ik heb tijdens de basisschool in Canada gewoond en nooit nederlandse topografie gehad dus heb ik soms moeite daarmee hoe algemeen de kennis ook is in Nederland. Ik kan niet alle provincies opnoemen bijvoorbeeld. Met een bachelor diploma van TU Delft in aerospace engineering mag ik me zelf hopelijk wel intelligent noemen.Broken Balance wrote:Ik snap wat intelligentie t.o.v. kennis inhoudt, maar sommige dingen zijn zo basis qua kennis dat het dit complete argument overstijgt. Als topografie geen interesse van je is meet dat ook niks aan intelligentie, maar dit soort dingen, zoals waar je leeft op de wereld, zijn praktische dagelijkse dingen die je als een functionerend mens toch echt wel zou moeten weten.Nuracore wrote:Rant
Ik ken ook behoorlijk veel hoog opgeleide mensen die niet alle provincies kunnen opnoemen. Kan best schokkend zijn. Maar zou er idd echt niet te snel conclusies van trekken.
Je hebt ook zoiets als culturele kennis. Ik denk dat iets in die richting de lading wel dekt.
Het gaat over provincies kennen, en Twente en de Achterhoek zijn regio's, geen provincies.
De Heuschrecke 10 (Engels: Grasshopper 10) was een Duits prototype zelfrijdende kanon en Waffenträger (Engels: "Weapon carrier") ontwikkeld door Krupp-Gruson tussen 1943 en 1944. De officiële aanduiding van het voertuig was 105 mm leichte Feldhaubitze 18/ 1 L/28 auf Waffenträger Geschützwagen IVb (Pz. Sfl. IVb) en zou worden gebouwd in Magdeburg, Duitsland. De Heuschrecke had een verwijderbare toren die als bunker kon worden ingezet of als artilleriestuk achter het voertuig kon worden gesleept.
Krupp produceerde slechts drie prototypes 1942-1943. De Heuschrecke maakte aanvankelijk gebruik van een verkort Panzerkampfwagen IV (Panzer IV) chassis, maar werd later overgeschakeld naar het Geschützwagen IV chassis, ontwikkeld voor het Hummel zelfrijdende kanon. De massaproductie van de Heuschrecke 10 zou in februari 1945 van start gaan, maar heeft nooit plaatsgevonden.
Krupp produceerde slechts drie prototypes 1942-1943. De Heuschrecke maakte aanvankelijk gebruik van een verkort Panzerkampfwagen IV (Panzer IV) chassis, maar werd later overgeschakeld naar het Geschützwagen IV chassis, ontwikkeld voor het Hummel zelfrijdende kanon. De massaproductie van de Heuschrecke 10 zou in februari 1945 van start gaan, maar heeft nooit plaatsgevonden.
Waarom heb ik dat helemaal gelezen
Dit Europese voetbalweekje. 4x winst.
Lekker man
Lekker man
paperclip wrote:

Fixed. We spreken hier geen West-Fries!!!1
Weer een olderwets Pommer warmupje, release topics die weer vol staan met LQ pleuris herrie, feest topics waar je verslagen in kan lezen en het COVID topic dat langzaam uitsterft.
Ook al is het niet relevant ivm indoor, ik mis alleen nog een Parvuz weerbericht voor VWAB.
Ook al is het niet relevant ivm indoor, ik mis alleen nog een Parvuz weerbericht voor VWAB.
PipaRickzel wrote:ik mis alleen nog een Parvuz weerbericht voor VWAB.
Poah, schande excuus. Krijg je na 2 jaar covid he.Remi wrote:PipaRickzel wrote:ik mis alleen nog een Parvuz weerbericht voor VWAB.
BeterschapRickzel wrote:Poah, schande excuus. Krijg je na 2 jaar covid he.Remi wrote:PipaRickzel wrote:ik mis alleen nog een Parvuz weerbericht voor VWAB.
Rickzel wrote:Weer een olderwets Pommer warmupje, release topics die weer vol staan met LQ pleuris herrie, feest topics waar je verslagen in kan lezen en het COVID topic dat langzaam uitsterft.
De Ideale WereldULTIMO wrote:https://www.dumpert.nl/item/100011189_b71c8994
![]()