Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 10:09 

Hardtraxx Elite

Lange Frans die op een evenement staat met CoronaCheck....

Als er geld nodig is, doen ze alles die wappies
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 10:34 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

HAHAHHAHAHAHAHAH ja dit is zo hypocriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 10:53 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:

Hahahahah, dit zijn de berichten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 11:03 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Wat goed dit zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 11:24 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Haha heerlijk dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 13:46 

Hardtraxx Veteran

Met 11 gasten een weekend lang schofterig bier drinken in Wenen, met de nachttrein donderdagavond die kant op gegaan en 13 uur lang slap ouwehoeren was al mooi, moest het weekend eigenlijk nog beginnen. Organisatie had gevraagd aan iedereen om in lederhosen te verzamelen, zit je dan met je goeie gedrag voor lul in de trein :lol:

Overal in Wenen een covid check moeten doen, maar verder volledig open, enorm leuk om weer eens fatsoenlijk te stappen na 2 jaar. Zijn in een gure techno bunker geweest, en in een mega club waar alleen jaren 90 muziek werd gedraaid. Zo blij als een kind :lol:

Daarnaast is Wenen ook een van de mooiste steden waar ik ooit geweest ben, enorme aanrader om met je maten (of met de vrouw) heen te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 20:57 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:

:lol: :lol:

Heb je hier een linkje van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 08:49 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Hahaha Dat ook echt net hij dit doet :lol:

Maar al die artiesten die zichzelf als voorvechter van vrijheid hebben neergezet en strijden tegen de dictatuur en racisme door de overheid met de QR codes, komen op een punt dat ze zichzelf belachelijk gaan maken door weer op te gaan treden. Natuurlijk hebben deze mensen ook gewoon geld nodig om te leven. En de mensen in hun team ook. Maar nu plaatsen ze zichzelf in een hoek om punten te scoren bij een deel van hun fans om vervolgens af te gaan voor diezelfde fans en uitgelachen te worden door de rest.

Douwe bob:
"Ik ben net voor het eerst geweigerd bij een bioscoop, omdat ik geen QR-code heb", zei hij in een videoboodschap op Instagram. "En toen werd het na alle verhalen wel heel echt: 'Jij komt er niet in, want jij hebt geen code.'"

Man man man :lol: "Toen werd het na alle verhalen wel heel echt"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 08:56 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:

Douwe bob:
"Ik ben net voor het eerst geweigerd bij een bioscoop, omdat ik geen QR-code heb", zei hij in een videoboodschap op Instagram. "En toen werd het na alle verhalen wel heel echt: 'Jij komt er niet in, want jij hebt geen code.'"

Jankt nog meer in het echt dan in z'n muziek dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 09:00 

Hardtraxx Addict

Douwe Bob is toch echt het hoogtepunt van naïviteit :lol:

Ik heb wel een QR-code.. Komt wel erg dicht bij zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 09:23 

Hardtraxx Elite

joostmakaay schreef:
rakkietakkie schreef:

:lol: :lol:

Heb je hier een linkje van?

https://www.thebestsocial.media/nl/lang ... teressant/
Dit vat het best wel goed samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 10:04 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Douwe bob:

Het is ook zomaar ingevoerd van de ene op de andere dag. Niemand wist dat dit zou gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 10:40 

Hardtraxx Veteran

Hier in de regio zijn ook matige slecht bezochte horeca zaken die ineenkeer heel erg scoren op social media door zich bij het "ik doe niet meer mee" clubje te gooien. Prima marketing als je daar vroeg bij was, hele hut vol met wappies :lol: (geef ze geen ongelijk though).

En ook wel lekker als je een tegenvallende kvk hebt om dan maar onder het mom "ik pik dit gedoe met die QR code niet" de boel te cancelen.

Pure speculatie dit natuurlijk. Maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 10:42 

Hardtraxx Veteran

In mijn buurt zijn er anders veel die een boete of waarschuwing voor sluiten hebben gehad omdat ze niet mee doen met de QR check
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 10:43 

Kraak... Piep...

Valt niet over een kam te scheren denk ik. Sommige zaken hebben er echt moeite mee en gaan ook oprecht dicht omdat ze het niet kunnen faciliteren, anderen zullen zich waarschijnlijk aanstellen omdat ze alleen volledig open willen want meer geld, het blijft een bedrijf natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 10:59 

Hardtraxx Addict

Ik merk dat hier (Twente) iedereen, zoals gewoonlijk, vrij nuchter onder is. ''Joh, dan scan je toch die code en dan kan ik naar binnen.'' Immers een kleine moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:04 

Hardtraxx Elite

paperclip schreef:
Ik merk dat hier (Twente) iedereen, zoals gewoonlijk, vrij nuchter onder is. ''Joh, dan scan je toch die code en dan kan ik naar binnen.'' Immers een kleine moeite.

Ik lees dit serieus nu met een Achterhoeks accent... wellicht komt dat omdat ik net 'Dikke bak met Biet'n' heb gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:18 

Hardtraxxer

paperclip schreef:

Ik kan dit beamen als inwoner van Rossum (Twente)! Ik ken eigenlijk maar 1 iemand in het hele dorp die faliekant tegen is, de rest kan het helemaal geen zak schelen dat er om een prik wordt gevraagd. "Dan nemen we die prik toch?" en over die ene vent die niet wil: "Kearl, doe niet zo moeilijk"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:23 

Hardtraxx Veteran

Ik ken eigenlijk ook niemand die er moeilijk over doet, maar dat komt denk ik ook door de type mensen in mijn sociale kring. Moet alleen wel zeggen dat er bij mij in de buurt (Holten, Overijssel) ook niet of nauwelijks gecontroleerd wordt. Ik ben in een voetbalkantine en in twee restaurants geweest zonder dat ik er naar gevraagd werd :/ Alleen tijdens het bezoek aan een voetbalstadion de QR-code moeten laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:23 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:

Mijn ervaring met Twentenaren is echt t tegenovergesteld, waaronder mijn Twentse vriendin + familie :lol:

geen onredelijek wappies o.i.d, maar kiezen er vor geen prikkie/QR code te nemen.

Wel vrij lastig als ons dichtstbijzijnde testenvoortoegang 40 minuten rijden is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:26 

Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
paperclip schreef:

Ik lees dit serieus nu met een Achterhoeks accent... wellicht komt dat omdat ik net 'Dikke bak met Biet'n' heb gekeken

Je haalt hier 3 regio's door elkaar :P
Dikke bak met biet'n is Gronings, maar goed alles valt dan wel weer onder de Nedersaksische taal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:27 

Hardtraxx Addict

Wenzel schreef:
paperclip schreef:

Ik kan dit beamen als inwoner van Rossum (Twente)! Ik ken eigenlijk maar 1 iemand in het hele dorp die faliekant tegen is, de rest kan het helemaal geen zak schelen dat er om een prik wordt gevraagd. "Dan nemen we die prik toch?" en over die ene vent die niet wil: "Kearl, doe niet zo moeilijk"

Precies dit dus ook in Tubbergen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:28 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:

Is toch allemaal in de provincie, maakt 't uit. Niemand komt daar toch ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:29 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
paperclip schreef:

Ik als Achterhoeker moet soms wel goed m'n best doen om de Twentse visites te volgen bij de schoonfamilie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 11:31 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Justinhafc schreef:
paperclip schreef:

Ik als Achterhoeker moet soms wel goed m'n best doen om de Twentse visites te volgen bij de schoonfamilie. :lol:

Ik versta mijn eigen schoonfamilie de helft van de tijd ook niet terwijl die ook uit Salland komen, omgeving Hardenberg. Dialect daar ligt alleen heel dicht tegen het Drents aan
Vorige  1 ... 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185 ... 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic