Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Lange Frans die op een evenement staat met CoronaCheck....

Als er geld nodig is, doen ze alles die wappies
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
rakkietakkie wrote:Lange Frans die op een evenement staat met CoronaCheck....

HAHAHHAHAHAHAHAH ja dit is zo hypocriet.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025

Hahahahah, dit zijn de berichten :lol:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 6 hours ago

Wat goed dit zeg
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 5 hours ago

Haha heerlijk dit xd
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Met 11 gasten een weekend lang schofterig bier drinken in Wenen, met de nachttrein donderdagavond die kant op gegaan en 13 uur lang slap ouwehoeren was al mooi, moest het weekend eigenlijk nog beginnen. Organisatie had gevraagd aan iedereen om in lederhosen te verzamelen, zit je dan met je goeie gedrag voor lul in de trein :lol:

Overal in Wenen een covid check moeten doen, maar verder volledig open, enorm leuk om weer eens fatsoenlijk te stappen na 2 jaar. Zijn in een gure techno bunker geweest, en in een mega club waar alleen jaren 90 muziek werd gedraaid. Zo blij als een kind :lol:

Daarnaast is Wenen ook een van de mooiste steden waar ik ooit geweest ben, enorme aanrader om met je maten (of met de vrouw) heen te gaan!
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 12 days ago

:lol: :lol:

Heb je hier een linkje van?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago

Hahaha Dat ook echt net hij dit doet :lol:

Maar al die artiesten die zichzelf als voorvechter van vrijheid hebben neergezet en strijden tegen de dictatuur en racisme door de overheid met de QR codes, komen op een punt dat ze zichzelf belachelijk gaan maken door weer op te gaan treden. Natuurlijk hebben deze mensen ook gewoon geld nodig om te leven. En de mensen in hun team ook. Maar nu plaatsen ze zichzelf in een hoek om punten te scoren bij een deel van hun fans om vervolgens af te gaan voor diezelfde fans en uitgelachen te worden door de rest.

Douwe bob:
"Ik ben net voor het eerst geweigerd bij een bioscoop, omdat ik geen QR-code heb", zei hij in een videoboodschap op Instagram. "En toen werd het na alle verhalen wel heel echt: 'Jij komt er niet in, want jij hebt geen code.'"

Man man man :lol: "Toen werd het na alle verhalen wel heel echt"
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:
Douwe bob:
"Ik ben net voor het eerst geweigerd bij een bioscoop, omdat ik geen QR-code heb", zei hij in een videoboodschap op Instagram. "En toen werd het na alle verhalen wel heel echt: 'Jij komt er niet in, want jij hebt geen code.'"

Jankt nog meer in het echt dan in z'n muziek dus.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Douwe Bob is toch echt het hoogtepunt van naïviteit :lol:

Ik heb wel een QR-code.. Komt wel erg dicht bij zo..
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
joostmakaay wrote:

:lol: :lol:

Heb je hier een linkje van?
https://www.thebestsocial.media/nl/lang ... teressant/
Dit vat het best wel goed samen
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Parvuz wrote:Douwe bob:

Het is ook zomaar ingevoerd van de ene op de andere dag. Niemand wist dat dit zou gebeuren.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Hier in de regio zijn ook matige slecht bezochte horeca zaken die ineenkeer heel erg scoren op social media door zich bij het "ik doe niet meer mee" clubje te gooien. Prima marketing als je daar vroeg bij was, hele hut vol met wappies :lol: (geef ze geen ongelijk though).

En ook wel lekker als je een tegenvallende kvk hebt om dan maar onder het mom "ik pik dit gedoe met die QR code niet" de boel te cancelen.

Pure speculatie dit natuurlijk. Maar toch
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
In mijn buurt zijn er anders veel die een boete of waarschuwing voor sluiten hebben gehad omdat ze niet mee doen met de QR check
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Valt niet over een kam te scheren denk ik. Sommige zaken hebben er echt moeite mee en gaan ook oprecht dicht omdat ze het niet kunnen faciliteren, anderen zullen zich waarschijnlijk aanstellen omdat ze alleen volledig open willen want meer geld, het blijft een bedrijf natuurlijk.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Ik merk dat hier (Twente) iedereen, zoals gewoonlijk, vrij nuchter onder is. ''Joh, dan scan je toch die code en dan kan ik naar binnen.'' Immers een kleine moeite.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
paperclip wrote:Ik merk dat hier (Twente) iedereen, zoals gewoonlijk, vrij nuchter onder is. ''Joh, dan scan je toch die code en dan kan ik naar binnen.'' Immers een kleine moeite.
Ik lees dit serieus nu met een Achterhoeks accent... wellicht komt dat omdat ik net 'Dikke bak met Biet'n' heb gekeken
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
paperclip wrote:Ik merk dat hier (Twente) iedereen, zoals gewoonlijk, vrij nuchter onder is. ''Joh, dan scan je toch die code en dan kan ik naar binnen.'' Immers een kleine moeite.
Ik kan dit beamen als inwoner van Rossum (Twente)! Ik ken eigenlijk maar 1 iemand in het hele dorp die faliekant tegen is, de rest kan het helemaal geen zak schelen dat er om een prik wordt gevraagd. "Dan nemen we die prik toch?" en over die ene vent die niet wil: "Kearl, doe niet zo moeilijk"
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Ik ken eigenlijk ook niemand die er moeilijk over doet, maar dat komt denk ik ook door de type mensen in mijn sociale kring. Moet alleen wel zeggen dat er bij mij in de buurt (Holten, Overijssel) ook niet of nauwelijks gecontroleerd wordt. Ik ben in een voetbalkantine en in twee restaurants geweest zonder dat ik er naar gevraagd werd :/ Alleen tijdens het bezoek aan een voetbalstadion de QR-code moeten laten zien.
Last edited by Justinhafc on 28 Sep 2021 11:24, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Mijn ervaring met Twentenaren is echt t tegenovergesteld, waaronder mijn Twentse vriendin + familie :lol:

geen onredelijek wappies o.i.d, maar kiezen er vor geen prikkie/QR code te nemen.

Wel vrij lastig als ons dichtstbijzijnde testenvoortoegang 40 minuten rijden is >.<
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
rakkietakkie wrote:
Ik lees dit serieus nu met een Achterhoeks accent... wellicht komt dat omdat ik net 'Dikke bak met Biet'n' heb gekeken
Je haalt hier 3 regio's door elkaar :P
Dikke bak met biet'n is Gronings, maar goed alles valt dan wel weer onder de Nedersaksische taal.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Wenzel wrote:
Ik kan dit beamen als inwoner van Rossum (Twente)! Ik ken eigenlijk maar 1 iemand in het hele dorp die faliekant tegen is, de rest kan het helemaal geen zak schelen dat er om een prik wordt gevraagd. "Dan nemen we die prik toch?" en over die ene vent die niet wil: "Kearl, doe niet zo moeilijk"
Precies dit dus ook in Tubbergen haha
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
paperclip wrote:Je haalt hier 3 regio's door elkaar :P
Is toch allemaal in de provincie, maakt 't uit. Niemand komt daar toch ooit
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Justinhafc wrote:
Ik als Achterhoeker moet soms wel goed m'n best doen om de Twentse visites te volgen bij de schoonfamilie. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Rickzel wrote:
Justinhafc wrote:
Ik als Achterhoeker moet soms wel goed m'n best doen om de Twentse visites te volgen bij de schoonfamilie. :lol:
Ik versta mijn eigen schoonfamilie de helft van de tijd ook niet terwijl die ook uit Salland komen, omgeving Hardenberg. Dialect daar ligt alleen heel dicht tegen het Drents aan