Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Opmerkelijk dat er mensen zijn die een speciaal kussen nodig hebben. Ik lig altijd binnen 10 minuten te slapen als ik eenmaal in bed lig, op welk kussen dan ook :P.
Opmerkelijke opmerking
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Opmerkelijk dat er mensen zijn die meteen in slaap kunnen vallen. Ik doe er altijd minimaal 2 uur over om in slaap te vallen, op welk kussen dan ook.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Pedaalemre wrote:Opmerkelijk dat er mensen zijn die meteen in slaap kunnen vallen.

Wow wat opmerkelijk idd!!!!
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Indy wrote:
Pedaalemre wrote:Opmerkelijk dat er mensen zijn die meteen in slaap kunnen vallen.

Ik ben wel jaloers hoor. Mijn vrouw heeft het ook, die legt 2 minuten haar hoofd op het kussen en is vertrokken.
Wou dat ik ook had :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Indy wrote:

Je ziet toch dat het een reactie op MWAT is!!!! Oh nee, je hapt weer als een afgekeurde omdat ik degene ben die het post!!! Haha!!!

Verder, wat Nura zegt.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Wat ik bedoel te zeggen is dat het toch helemaal niet gek is om binnen een x aantal minuten in slaap te vallen. Eerder opmerkelijk dat je er 2 uur over doet, maar goed jij bent ook nogal snel op je tenen getrapt he. :aww:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik weet uit eigen ervaring dat een nachtje overslaan goed is voor het in slaap vallen de avond/nacht erna.

Of dit ook echt gezond is (met bijkomende chemische middelen) is een tweede, maar het is maar een tip.

Disclaimer: het in slaap vallen is afhankelijk van de geconsumeerde chemische middelen op de 2e dag
Last edited by Jordy on 05 Aug 2021 15:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Chemische middelen overigens niet altijd nodig voor deze theorie, kan uit eigen ervaring meedelen dat een baby van 7 maanden hetzelfde effect heeft.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Chemische middelen overigens niet altijd nodig voor deze theorie, kan uit eigen ervaring meedelen dat een baby van 7 maanden hetzelfde effect heeft.
En als je lang genoeg wakker bent gebleven berg je hem/haar/het gewoon makkelijk op.

Waar dan denk je? Gewoon, in de laai!
Last edited by Jordy on 06 Aug 2021 09:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Wat nou als je een baby van 7 maanden chemische middelen geeft?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Paling wrote:Wat nou als je een baby van 7 maanden chemische middelen geeft?
Heb je die babyvoeding wel eens geroken? Volgens mij gebeurt dat al aardig
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Jordy wrote: hem
Wil je even je excuses aanbieden? Ik vind het enorm niet-woke van je dat je meteen van een bepaald gender uitgaat.
Hardtraxx Veteran
8656 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:
Wil je even je excuses aanbieden? Ik vind het enorm niet-woke van je dat je meteen van een bepaald gender uitgaat.
Vind dit ook echt niet kunnen Jordy, zou op z'n plek zijn als je Rick even je excuses aanbiedt.......
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:
Heb je er al een tweet aan geweid?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik heb het bericht aangepast. Mijn oprechte excuses Rickzel. Een baby moet natuurlijk zelf kunnen bepalen welk gender op het paspoort komt te staan.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
ULTIMO wrote:
Rickzel wrote:
Heb je er al een tweet aan geweid?
Ik had de movement zeker ingeschakeld, maar excuses van Jordy zijn geaccepteerd!

Ik weet zeker dat mijn zoon/dochter dit kan waarderen! Ik heb het hem/haar gisteravond laten weten!

Dank.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Rickzel wrote: Ik had de movement zeker ingeschakeld, maar excuses van Jordy zijn geaccepteerd!

Ik weet zeker dat mijn kind dit kan waarderen! Ik heb het mijn nakomeling gisteravond laten weten!

Dank.
Jezus. Jij bent dus echt niet woke. Ik heb je bericht even correct gemaakt.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
ULTIMO wrote:
Rickzel wrote: Ik had de movement zeker ingeschakeld, maar excuses van Jordy zijn geaccepteerd!

Ik weet zeker dat mijn Apache helicopter dit kan waarderen! Ik heb het mijn Apache helicopter gisteravond laten weten!

Dank.
Jezus. Jij bent dus echt niet woke. Ik heb je bericht even correct gemaakt.
fixed
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Nederland op de OS!

Beetje valse start gehad waarbij enkele favorieten jammerlijk faalde (MvdP, voetbalvrouwen, wegwedstrijd wielrennen vrouwen), maar daarna het ritme goed gevonden en een 7e plek met 36 medailles. Ook heerlijk wat verrassingen, dat blijven toch de mooiste! (Braspennick, 4x400 mannen etc)
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Psv gisteren :drool:
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Sinners Paradise op een live geluidsysteem horen (Hhz Bloemendaal). Wat een ongelofelijke knalplaat is dit toch (L)
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Heerlijke 3 dagen zomer gehad :love:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Het einde van de MotoGP race gisteren. Bizarre race die een paar rondes voor het einde nog een gigantische twist kreeg door inkomende regen. De rest kijk je zelf maar
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Afgelopen zaterdag met een heerlijk weertje desperado's gedronken bij een lokale beachclub aan een meertje op een festival met 749 vrolijke Achterhoekers om me heen.

Was weer ff wennen, maar gvd genoten. :love: