Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 11:34 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
RoyAPO schreef:
Eindelijk een goed kussen gevonden hebben :worship:. @Jordi, bedankt voor de tip voor de cloudpillo. Al flink wat kussens geprobeerd maar dr is letterlijk niks dat hier ook maar enigszins bij in de buurt komt

No problemo Roy! Oh maat een goed kussen gun ik iedereen op de wereld. Wat heerlijk slaap ik :love:

Heb deze ook maar gekocht, moest toch nieuwe hebben. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 11:39 

Hardtraxx Veteran

Door jullie pillowtalk ging ik even online kijken wat het inhield, wordt nu kapot gespamd op Youtube met de reclames xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 12:27 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Door jullie pillowtalk ging ik even online kijken wat het inhield, wordt nu kapot gespamd op Youtube met de reclames xd

Dit is inderdaad ook een probleem bij mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 13:04 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Vandaag op de kakhiel scheurkalender
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 14:01 

Hardtraxx Veteran

Cloudpillo vannacht voor 't eerst gebruikt, heerlijk, thanks voor de tip boys (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 13:30 

Hardtraxx Veteran

Choo Choo, Cloudpillo hypetrain, heb er ook maar één besteld.

Had de mijne ook al weer een paar jaar dus ach, mocht wel weer eens vervangen worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 13:41 

Hardtraxx Veteran

Oh met de code BEDANKT10 kun je 10% korting krijgen vgm, mocht er nog iemand willen bestellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 13:44 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Oh met de code BEDANKT10 kun je 10% korting krijgen vgm, mocht er nog iemand willen bestellen. :P

Net te laat, gister besteld en zojuist in huis gekregen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 18:55 

Hardtraxx Beheerder

Rickzel schreef:
Choo Choo, Cloudpillo hypetrain, heb er ook maar één besteld.

Had de mijne ook al weer een paar jaar dus ach, mocht wel weer eens vervangen worden :lol:

Ik ben er ook ingetrapt. Moest ook een nieuwe hebben, dus bij deze besteld. @ULTIMO bedankt voor de kortingscode :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 09:12 

Hardtraxx Veteran

De tering als ik dit van te voren geweten had, had ik ff paar aandelen gekocht :lol: Geef het trouwens ff een paar nachten wennen. Eerste nacht was echt verschrikkelijk maar daarna was ik verkocht. Mocht je het dan alsnog kut vinden kun je hem altijd nog terugsturen (binnen 2 weken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 12:26 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het wel een warm kussen tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 13:00 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ik vind het wel een warm kussen tbh.

Is inderdaad soms een beetje zweterig. Kan ik opzich zelf wel mee leven. Blauwe kant zou iets koeler moeten zijn dan de witte kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 18:09 

Hardtraxx Veteran

Was ff zoeken hoeveel vulling ik er in moest laten voor die gigantische harses van mij, maar inmiddels wel echt super tevreden over. Goei'n tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 21:06 

Hardtraxx Elite

Ik heb er verder niet veel mee, maar t was wel machtig om die hassan na de valpartij gas te zien geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2021 11:12 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Was ff zoeken hoeveel vulling ik er in moest laten voor die gigantische harses van mij, maar inmiddels wel echt super tevreden over. Goei'n tip!

Ben ook geinfluenced. Had ook een nieuwe nodig dus ook eentje aangeschaft.. Bedankt voor de code ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2021 07:56 

Hardtraxx Elite

PSV gisterenavond, al hadden er wel 1-2 goals meer in gemogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2021 08:52 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

PSV is lekker bezig ja. Wij openen de competitie thuis tegen PSV, maar daar kijk ik nu al tegenop als ik PSV zo bezig zie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2021 09:34 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Er lijkt veel meer een team te staan dit jaar, mensen lijken goed op elkaar ingespeeld ook. Nu hopen dat we weer met twee teams in de CL kunnen spelen, dat zou top zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2021 09:38 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
rakkietakkie schreef:

PSV is lekker bezig ja. Wij openen de competitie thuis tegen PSV, maar daar kijk ik nu al tegenop als ik PSV zo bezig zie xd

Helaas geen ticket gescoord voor het uitvak, was er wat graag bij geweest met dit team.
Ik heb nu al medelijden met de wat kleinere clubjes en ergens ook wel Feyenoord. Als ze even aanzetten dan liggen er zo 2-3 in.

Khadber schreef:
rakkietakkie schreef:

Er lijkt veel meer een team te staan dit jaar, mensen lijken goed op elkaar ingespeeld ook. Nu hopen dat we weer met twee teams in de CL kunnen spelen, dat zou top zijn.

Vroeg begonnen met trainen, goed trainingskamp en al heel vroeg je complete team bij elkaar hebben. Vorig jaar was Götze op de slotdag pas binnen, dat breekt wel op.

En gezonde hiërarchie in de kleedkamer, ze pikken het van elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2021 14:19 

Hardtraxx Veteran

Kreeg net Cloudpillo reclame op Instagram xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2021 20:05 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Kreeg net Cloudpillo reclame op Instagram xd xd

De stem van die gozer op YouTube kan ik niet meer aanhoren met zijn 'handjes', bij de blonde dame blijf ik hangen ook al kan ik de eerste 20 seconden mee praten #cloudpillodamesimp
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:25 

Hardtraxx Veteran

Opmerkelijk dat er mensen zijn die een speciaal kussen nodig hebben. Ik lig altijd binnen 10 minuten te slapen als ik eenmaal in bed lig, op welk kussen dan ook :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:45 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ook alleen wordt ik dan 's ochtends of zelfs 's nachts al wakker met nek/rugklachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:52 

Kraak... Piep...

Mark With A Tarrel schreef:
Opmerkelijk dat er mensen zijn die een speciaal kussen nodig hebben. Ik lig altijd binnen 10 minuten te slapen als ik eenmaal in bed lig, op welk kussen dan ook :P.

Hoezo is dat opmerkelijk? Er zijn echt een ton aan mentale en fysieke medische factoren die bepalen of je snel slaapt of niet. Is haast het zelfde als zeggen wat opmerkelijk dat er mensen zijn die een psycholoog nodig hebben, ik voel me altijd kiplekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2021 11:58 

Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:

Nou en
Vorige  1 ... 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181 ... 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic