Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Jordi wrote:
RoyAPO wrote:Eindelijk een goed kussen gevonden hebben :worship:. @Jordi, bedankt voor de tip voor de cloudpillo. Al flink wat kussens geprobeerd maar dr is letterlijk niks dat hier ook maar enigszins bij in de buurt komt
No problemo Roy! Oh maat een goed kussen gun ik iedereen op de wereld. Wat heerlijk slaap ik :love:
Heb deze ook maar gekocht, moest toch nieuwe hebben. Ben benieuwd!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Door jullie pillowtalk ging ik even online kijken wat het inhield, wordt nu kapot gespamd op Youtube met de reclames xd
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
ErikZ wrote:Door jullie pillowtalk ging ik even online kijken wat het inhield, wordt nu kapot gespamd op Youtube met de reclames xd
Dit is inderdaad ook een probleem bij mij xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Image

Vandaag op de kakhiel scheurkalender
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Cloudpillo vannacht voor 't eerst gebruikt, heerlijk, thanks voor de tip boys (L)
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Choo Choo, Cloudpillo hypetrain, heb er ook maar één besteld.

Had de mijne ook al weer een paar jaar dus ach, mocht wel weer eens vervangen worden :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Oh met de code BEDANKT10 kun je 10% korting krijgen vgm, mocht er nog iemand willen bestellen. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
ULTIMO wrote:Oh met de code BEDANKT10 kun je 10% korting krijgen vgm, mocht er nog iemand willen bestellen. :P
Net te laat, gister besteld en zojuist in huis gekregen xd
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Rickzel wrote:Choo Choo, Cloudpillo hypetrain, heb er ook maar één besteld.

Had de mijne ook al weer een paar jaar dus ach, mocht wel weer eens vervangen worden :lol:
Ik ben er ook ingetrapt. Moest ook een nieuwe hebben, dus bij deze besteld. @ULTIMO bedankt voor de kortingscode :D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
De tering als ik dit van te voren geweten had, had ik ff paar aandelen gekocht :lol: Geef het trouwens ff een paar nachten wennen. Eerste nacht was echt verschrikkelijk maar daarna was ik verkocht. Mocht je het dan alsnog kut vinden kun je hem altijd nog terugsturen (binnen 2 weken).
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Ik vind het wel een warm kussen tbh.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
ULTIMO wrote:Ik vind het wel een warm kussen tbh.
Is inderdaad soms een beetje zweterig. Kan ik opzich zelf wel mee leven. Blauwe kant zou iets koeler moeten zijn dan de witte kant
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Was ff zoeken hoeveel vulling ik er in moest laten voor die gigantische harses van mij, maar inmiddels wel echt super tevreden over. Goei'n tip!
Hardtraxx Elite
2978 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Ik heb er verder niet veel mee, maar t was wel machtig om die hassan na de valpartij gas te zien geven.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Was ff zoeken hoeveel vulling ik er in moest laten voor die gigantische harses van mij, maar inmiddels wel echt super tevreden over. Goei'n tip!
Ben ook geinfluenced. Had ook een nieuwe nodig dus ook eentje aangeschaft.. Bedankt voor de code ^^
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
PSV gisterenavond, al hadden er wel 1-2 goals meer in gemogen
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
rakkietakkie wrote:PSV gisterenavond, al hadden er wel 1-2 goals meer in gemogen
PSV is lekker bezig ja. Wij openen de competitie thuis tegen PSV, maar daar kijk ik nu al tegenop als ik PSV zo bezig zie xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
rakkietakkie wrote:PSV gisterenavond, al hadden er wel 1-2 goals meer in gemogen
Er lijkt veel meer een team te staan dit jaar, mensen lijken goed op elkaar ingespeeld ook. Nu hopen dat we weer met twee teams in de CL kunnen spelen, dat zou top zijn.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Justinhafc wrote:
PSV is lekker bezig ja. Wij openen de competitie thuis tegen PSV, maar daar kijk ik nu al tegenop als ik PSV zo bezig zie xd
Helaas geen ticket gescoord voor het uitvak, was er wat graag bij geweest met dit team.
Ik heb nu al medelijden met de wat kleinere clubjes en ergens ook wel Feyenoord. Als ze even aanzetten dan liggen er zo 2-3 in.

Khadber wrote:
Er lijkt veel meer een team te staan dit jaar, mensen lijken goed op elkaar ingespeeld ook. Nu hopen dat we weer met twee teams in de CL kunnen spelen, dat zou top zijn.
Vroeg begonnen met trainen, goed trainingskamp en al heel vroeg je complete team bij elkaar hebben. Vorig jaar was Götze op de slotdag pas binnen, dat breekt wel op.

En gezonde hiërarchie in de kleedkamer, ze pikken het van elkaar
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Kreeg net Cloudpillo reclame op Instagram xd xd
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Grim wrote:Kreeg net Cloudpillo reclame op Instagram xd xd
De stem van die gozer op YouTube kan ik niet meer aanhoren met zijn 'handjes', bij de blonde dame blijf ik hangen ook al kan ik de eerste 20 seconden mee praten #cloudpillodamesimp
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Opmerkelijk dat er mensen zijn die een speciaal kussen nodig hebben. Ik lig altijd binnen 10 minuten te slapen als ik eenmaal in bed lig, op welk kussen dan ook :P.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Ja ik ook alleen wordt ik dan 's ochtends of zelfs 's nachts al wakker met nek/rugklachten.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Mark With A Tarrel wrote:Opmerkelijk dat er mensen zijn die een speciaal kussen nodig hebben. Ik lig altijd binnen 10 minuten te slapen als ik eenmaal in bed lig, op welk kussen dan ook :P.
Hoezo is dat opmerkelijk? Er zijn echt een ton aan mentale en fysieke medische factoren die bepalen of je snel slaapt of niet. Is haast het zelfde als zeggen wat opmerkelijk dat er mensen zijn die een psycholoog nodig hebben, ik voel me altijd kiplekker.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Mark With A Tarrel wrote:Opmerkelijk dat er mensen zijn die een speciaal kussen nodig hebben. Ik lig altijd binnen 10 minuten te slapen als ik eenmaal in bed lig, op welk kussen dan ook :P.
Nou en