Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 15:26 

Bierkoning

Mezelf de laatste tijd dwingen om nieuwe hardstyle te luisteren met oog op (hopelijk) een paar feestjes vd zomer, en een bak mooie muziek voorbij horen komen :loving: Veel artiesten waar ik ook nog niet eerder van gehoord had.

Overigens helaas ook nog veel van hetzelfde voorbij horen komen, vooral qua kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 15:55 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mezelf de laatste tijd dwingen om nieuwe hardstyle te luisteren met oog op (hopelijk) een paar feestjes vd zomer, en een bak mooie muziek voorbij horen komen :loving: Veel artiesten waar ik ook nog niet eerder van gehoord had.

Overigens helaas ook nog veel van hetzelfde voorbij horen komen, vooral qua kicks.

Ben wel benieuwd, wat heeft je weten te bekoren de laatste tijd? Namen en rugnummers. :D

Ik heb het vrij fanatiek gevolgd maar merk dat mijn enthousiasme juist wat weg ebt bij artiesten waar veel anderen (hier op het forum) helemaal lyrisch over zijn. Dus ervaar juist beetje het tegenovergestelde.

Eigenlijk alleen het album van MYST die écht trouw op repeat blijft in m'n playlists.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 16:12 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:

Ben wel benieuwd, wat heeft je weten te bekoren de laatste tijd? Namen en rugnummers. :D

Ik heb het vrij fanatiek gevolgd maar merk dat mijn enthousiasme juist wat weg ebt bij artiesten waar veel anderen (hier op het forum) helemaal lyrisch over zijn. Dus ervaar juist beetje het tegenovergestelde.

Eigenlijk alleen het album van MYST die écht trouw op repeat blijft in m'n playlists.

Je komt vroeg of laat wel bij techno uit maatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 16:15 

Hardtraxx Elite

Straks voor het eerst in meer dan een jaar weer naar het stadion voor een wedstrijd... Oh god, wat een heerlijk gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 16:28 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Straks voor het eerst in meer dan een jaar weer naar het stadion voor een wedstrijd... Oh god, wat een heerlijk gevoel

huh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 16:38 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:

Je komt vroeg of laat wel bij techno uit maatje!

Oh nee hoor, ik luister juist veel "mainstream hardcore" of hoe je het ook wil noemen, momenteel, Keek meer uit naar de domme herrie stages op Decibel dan naar de "kwalitatieve hardstyle"

Dus techno is verder weg dan ooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 23:13 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
rakkietakkie schreef:

huh

PSV tegen PAOK. Oefenwedstrijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 00:28 

Hardtraxx Veteran

De heel situatie met de regen / wateroverlast in Limburg. Hoe vervelend het ook is voor de getroffenen, ik vind dit natuurfenomeen prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 08:19 

Bierkoning

Rickzel schreef:
Pommer schreef:

Heb niet echt veel titels onthouden, maar o.a. platen van Ecstatic, B-Front, ANDY SYGE, Wildstylez, MYST, Voidax en System of Loud (?). Die laatste kende ik iig niet. En zo waren er nog een paar voor mij onbekende namen met vette muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 21:51 

Hardtraxx Veteran

Op steam The Last Stand tegen komen :lol: Hier heb ik toch wel wat school uurtjes aan verpest toen het slechts nog een flashgame was. Had geen idee dat ze een bundel hebben gemaakt op steam.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 14:48 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
De heel situatie met de regen / wateroverlast in Limburg. Hoe vervelend het ook is voor de getroffenen, ik vind dit natuurfenomeen prachtig.

Misschien een beetje ongelukkig gekozen? Indrukwekkend lijkt me eerder op zijn plaats.

Vooral gezien de situatie in België en Duitsland waar meer dan 100 doden bekend zijn en meer dan 1000 mensen vermist lijkt me het woord prachtig een beetje misplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 14:56 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:

Misschien een beetje ongelukkig gekozen? Indrukwekkend lijkt me eerder op zijn plaats.

Vooral gezien de situatie in België en Duitsland waar meer dan 100 doden bekend zijn en meer dan 1000 mensen vermist lijkt me het woord prachtig een beetje misplaatst.

Wel een gevalletje van

Nederland: Wij zijn koning der wateren
Moedernatuur: Like hell, hold my beer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 15:07 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij hebben we het toch redelijk goed gedaan als Nederland, veel schade en slachtoffers voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 15:20 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Volgens mij hebben we het toch redelijk goed gedaan als Nederland, veel schade en slachtoffers voorkomen.

100%
Ik ben al 8,5 jaar vrijwillige dijkwacht in het dorp waar ik opgegroeid ben.. Iedereen vraagt altijd aan mij waarom er zoveel geld uitgegeven moet worden aan al die projecten langs de maas en de andere rivieren, want wanneer is er nu hoogwater!? NOS liet laatst nog mooi zien waar er de afgelopen 20 a 25 jaar flink aan o.a. de maas geknutseld is..

Afbeelding

Opzich wel leuk om te lezen:
https://nos.nl/collectie/13869/artikel/2389754-sinds-de-jaren-90-geven-we-het-water-meer-ruimte-en-dat-betaalt-zich-nu-uit

Ik kan je vertellen, als het project in 'mijn achtertuin' niet afgerond en opgeleverd was een aantal weken terug (wel erg toevallig..), dan hadden we een serieus probleem gehad, het water kwam namelijk een halve meter hoger dan hoe hoog de dijk eerst was..

Hier gaat het geld dus heen, een mooi nieuw natuurgebied wat nu als waterbuffer gebruikt wordt, en in het dorp droge voeten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 15:25 

Hardtraxx Elite

De Biesbosch is toch zo'n natuurlijk uitloopgebied voor water.... voor zover ook mijn genietmomentje tijdens het wandelen zaterdag.

Tot mijn knieën in het koude water.. lekker stukje verkoeling onderweg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 11:38 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:

Je kan orkanen, onweer, tornados, vulkaanuitbarstingen etc prachtige natuurfenomeen vinden en tegelijkertijd getroffenen van zulk natuurgeweld betreuren.

Nuracore schreef:
Wel een gevalletje van

Nederland: Wij zijn koning der wateren
Moedernatuur: Like hell, hold my beer

We hebben ondanks de vervelende situatie voor een deel van Limburg laten zien dat we toch wel behoorlijk koning zijn in overstromingsbescherming. Sinds '93 en '95 zijn we van het 'trechteren' van onze rivieren afgestapt en gaan focussen op 'ruimte voor de rivier' (+ de maaswerken), en dit werpt nu goed zijn vruchten af. We hebben in NL zover ik begrepen heb geen dodelijke slachtoffers, en dat is vrijwel zeker voor een deel toe te wijten aan deze verandering in aanpak.

De situatie in België en Duitsland is wat anders omdat de overstromingen daar vooral tributaries van de Rijn en Maas betrof; kleinere rivieren met een relatief flink verhang die snel reageren op neerslag door de omliggende topografie. Je hoort de mensen in interviews ook spreken dat het water binnen een half uur tot 2 meter hoog stond.

Nattehond schreef:
Iedereen vraagt altijd aan mij waarom er zoveel geld uitgegeven moet worden aan al die projecten langs de maas en de andere rivieren, want wanneer is er nu hoogwater!?

Af en toe moeten we wakker geschudt worden om erger te voorkomen. "Geef ons dagelijks brood, en af en toe een watersnood" is een bekend oud gezegde van de dijkgraven. Nu wordt alles weer onder de loop genomen en wordt er werk van gemaakt om nog beter voorbereid te zijn (het zwakte wel een beetje af, vooral in Limburg zoals ik begrepen heb).

Verder is Nederland slachtoffer van haar eigen preventieparadox. Doordat de waterschappen hier zo goed opereren is de Nederlandse bevolking het een beetje kwijt hoe belangrijk ze zijn waardoor er weer minder waardering is voor de waterschappen (dat merk je aan de waterschapsverkiezingen e.d., ZLM heeft er ooit een item aan besteed).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 10:04 

Hardtraxx Elite

Vanavond eerste Europese wedstrijd in tijden... lekker gevoeletje alweer hoor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 10:21 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Vanavond eerste en eennalaatste Europese wedstrijd in tijden... lekker gevoeletje alweer hoor! :love:

FTFY ;)

Zou mooi voor NL zijn als PSV wat kan betekenen in de CL dit seizoen. Good luck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 10:43 

Hardtraxx Elite

Haha Lullo!

Sowieso 3x 2 wedstrijden in Europese competitieverband dit jaar.
Verliezen we 2x -> Europa League, Verliezen 2x -> Conference League.

Het zit raar in elkaar in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 22:42 

Hardtraxx Elite

PSV :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 01:06 

Hardtraxx Elite

immuunm schreef:
PSV :thumbsup:

Jazeker... Vooral na 8 halve liters...

Edit: had ik de halve liters maar niet genomen... Wanne kutzooi zo smorgens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 09:24 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme, dat was genieten hoor. Alleen al om weer in het stadion te zijn na 1,5 jaar en dan zo'n pot krijgen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 11:30 

Hardtraxx Veteran

De Google Doodle voor de Olympische Spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 13:04 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
De Google Doodle voor de Olympische Spelen :D

Fuck dat dansen! Jezus wat kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2021 20:45 

Hardtraxx Veteran

Al deze klappers

Vorige  1 ... 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179 ... 1257  Volgende