Vraag me af waarom ja
Elk klein dingetje dat ie doet wordt ook gewoon aangegrepen om een sneer te maken he. Flikker toch op man.Joey wrote:
Vraag me af waarom ja
Hier wel mee eens, vind het oprecht fijn dat hij nieuwe tracks zo actief bij houd.Pannenkoek wrote:Tja we kunnen met z'n allen wel lopen zeuren dat Pedaalemre zoveel topics aanmaakt, maar ik zie anderen ze ook niet allemaal toevoegen. Liever dat hij 20 nieuwe topics voor nieuwe platen opent dan dat de helft überhaupt niet wordt aangemaakt. Snap überhaupt dat gezeur over en weer continu niet. Hij hoeft natuurlijk niet zo serieus op ieder grapje in te gaan, en er hoeven mijns inziens ook niet continu grappen over post counts en weet ik wat te worden gemaakt. Laat elkaar lekker met rust, joh.
Dacht hetzelfde. Tof dat die nieuwe nummers in ieder geval een topic krijgen, dan blijf ik nog een beetje bijPannenkoek wrote:Tja we kunnen met z'n allen wel lopen zeuren dat Pedaalemre zoveel topics aanmaakt, maar ik zie anderen ze ook niet allemaal toevoegen. Liever dat hij 20 nieuwe topics voor nieuwe platen opent dan dat de helft überhaupt niet wordt aangemaakt. Snap überhaupt dat gezeur over en weer continu niet. Hij hoeft natuurlijk niet zo serieus op ieder grapje in te gaan, en er hoeven mijns inziens ook niet continu grappen over post counts en weet ik wat te worden gemaakt. Laat elkaar lekker met rust, joh.
Je zal het vast wel niet zo bedoelen maar het ziet er nu uit als 'normaal doet de rest dit, mag ik ook een keertje?'Basshunterzz wrote:Rustaaaggghhh. Ik stang Emre nooit, dus laat mij ook een keer een grapje maken
Nee zo bedoelde ik het niet. Ik ben eigenlijk niet zo bezig met de postcount van Emre en het gebash daarop, dus krijg het nou ook niet echt mee om eerlijk te zijn. Maar nadat ik in het nieuwe tracks topic zat en daar 2 pagina's vol met zijn naam zag staan en vervolgens die post zag, kwam het in me op. Meer ook niet. Het was er 1 met een knipoog.Nuracore wrote:Je zal het vast wel niet zo bedoelen maar het ziet er nu uit als 'normaal doet de rest dit, mag ik ook een keertje?'Basshunterzz wrote:Rustaaaggghhh. Ik stang Emre nooit, dus laat mij ook een keer een grapje maken
Rechts uptempo midden van de bar op grens van hout en gras sta ik nuJoey wrote:Typische opmerkingen van/op feesten
Heb ze wel eens slechter gezien, eerlijk gezegd...Rickzel wrote:Rechts uptempo midden van de bar op grens van hout en gras sta ik nuJoey wrote:Typische opmerkingen van/op feesten
Verstuurd vanaf een open air festivalNorther66 wrote:midden-links schuinonder die lampen aan het dak