Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 21:29 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Vraag me af waarom ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 21:30 

Hardtraxx Elite

ej ff kalm, we zitten niet in irritatiemomentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 22:47 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Afbeelding

Vraag me af waarom ja

Elk klein dingetje dat ie doet wordt ook gewoon aangegrepen om een sneer te maken he. Flikker toch op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 01:10 

Kraak... Piep...

Ze zijn alleen bezorgd, hij zag er niet zo gezond uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 11:59 

Hardtraxx Addict

Tja we kunnen met z'n allen wel lopen zeuren dat Pedaalemre zoveel topics aanmaakt, maar ik zie anderen ze ook niet allemaal toevoegen. Liever dat hij 20 nieuwe topics voor nieuwe platen opent dan dat de helft überhaupt niet wordt aangemaakt. Snap überhaupt dat gezeur over en weer continu niet. Hij hoeft natuurlijk niet zo serieus op ieder grapje in te gaan, en er hoeven mijns inziens ook niet continu grappen over post counts en weet ik wat te worden gemaakt. Laat elkaar lekker met rust, joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 12:16 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Tja we kunnen met z'n allen wel lopen zeuren dat Pedaalemre zoveel topics aanmaakt, maar ik zie anderen ze ook niet allemaal toevoegen. Liever dat hij 20 nieuwe topics voor nieuwe platen opent dan dat de helft überhaupt niet wordt aangemaakt. Snap überhaupt dat gezeur over en weer continu niet. Hij hoeft natuurlijk niet zo serieus op ieder grapje in te gaan, en er hoeven mijns inziens ook niet continu grappen over post counts en weet ik wat te worden gemaakt. Laat elkaar lekker met rust, joh.

Hier wel mee eens, vind het oprecht fijn dat hij nieuwe tracks zo actief bij houd.
Kan niet begrijpen waarom mensen zich druk maken over een oplopende postcount binnen enkele minuten en het vaak onnodige gebash op reacties die hij plaatst. Soms zijn Emre zijn reacties wat inhoudloos maar er word ook veel gebashed op zijn meningen of normale reacties en het probleem zoek je dan zelf op.

Laat lekker gaan, discusieren kan maar dan wel op een normale manier, geldt voor iedereen zonder elk letter maar op te zoeken om maar even te kunnen bashen. Nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 13:35 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:

Dacht hetzelfde. Tof dat die nieuwe nummers in ieder geval een topic krijgen, dan blijf ik nog een beetje bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 16:56 

Hardtraxx Veteran

Dank, goed om ook eens iets positiefs te horen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 18:23 

Hardtraxx Veteran

Rustaaaggghhh. Ik stang Emre nooit, dus laat mij ook een keer een grapje maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 18:26 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Rustaaaggghhh. Ik stang Emre nooit, dus laat mij ook een keer een grapje maken :lol:

Je zal het vast wel niet zo bedoelen maar het ziet er nu uit als 'normaal doet de rest dit, mag ik ook een keertje?' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 18:28 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Basshunterzz schreef:

Je zal het vast wel niet zo bedoelen maar het ziet er nu uit als 'normaal doet de rest dit, mag ik ook een keertje?' :P

Nee zo bedoelde ik het niet. Ik ben eigenlijk niet zo bezig met de postcount van Emre en het gebash daarop, dus krijg het nou ook niet echt mee om eerlijk te zijn. Maar nadat ik in het nieuwe tracks topic zat en daar 2 pagina's vol met zijn naam zag staan en vervolgens die post zag, kwam het in me op. Meer ook niet. Het was er 1 met een knipoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 19:00 

Hardtraxx Veteran

Ik vind zijn bijdrage voor nieuwe tracks ook zeker fijn! Dat er nou af en toe wat minder relevante platen tussen kunnen zitten, kan me een worst wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 12:10 

Hardtraxxer

Ik zou ook echt niet weten waarom je het niet fijn zou vinden? Doet er iemand moeite voor het forum en de release sectie, is het nog niet goed.

Nee, lekker klagen..... dat voegt veel toe :thumbdown:

Niks van aantrekken Emre, gewoon zo doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 12:24 

Hardtraxx Veteran

Op Instagram en WhatsApp foto's, video's en typische opmerkingen van/op feesten en festivals zien. Toch echt het besef dat alles weer open gaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 14:03 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Typische opmerkingen van/op feesten

Rechts uptempo midden van de bar op grens van hout en gras sta ik nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 15:06 

Hardtraxx Addict

Vannacht het eerste echte feestje gehad na een maand of 16! En dan ook nog eens een fantastische set van KRTM gehoord daar bij Basis :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 09:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Joey schreef:
Typische opmerkingen van/op feesten

Rechts uptempo midden van de bar op grens van hout en gras sta ik nu

Heb ze wel eens slechter gezien, eerlijk gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 09:59 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
midden-links schuinonder die lampen aan het dak
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 14:35 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Citaat:
midden-links schuinonder die lampen aan het dak

Verstuurd vanaf een open air festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 01:34 

Hardtraxx Elite

Als je het gebruik van hot cues ook onder de knie begint te krijgen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 01:59 

Hardtraxx Veteran

Dit was echt even genieten twee weekenden achter elkaar . Phoenix ,HoH en Bobbys koffie meuk :(
Op naar Decibel dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 11:52 

Hardtraxx Veteran

weer ouderwets gelachen om het VI trio xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 19:23 

Hardtraxx Veteran

Haha heerlijke tv was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 00:05 

Hardtraxx Elite

engeland verliest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2021 08:59 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
engeland verliest.

Bonucci: "It's coming to Rome!". zo hard gelachen.
Vorige  1 ... 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178 ... 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic