Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176 ... 1257  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 16:29 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 09:05 

Hardtraxx Elite

Fotodoek wat sinds 1,5wk aan mijn muur hangt. Kei freet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 11:00 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

En wat voor 'n prachtige foto staat er op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 11:48 

Hardtraxx Veteran

Half geniet half irritatiemomentje: 2 sollicitaties hebben lopen, bij beide op gesprek mogen, waarbij de een op locatie is om half 10 en de andere online vanuit thuis op dezelfde dag om half 11, waardoor je er eentje moet laten verzetten :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 12:04 

Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
rakkietakkie schreef:

En wat voor 'n prachtige foto staat er op?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 12:17 

Hardtraxx Veteran

10 Juli naar Live Again Festival van 7th Sunday! :yay: :yay: :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 12:28 

Bierkoning

Na een paar maanden je Soundcloud weer eens openen om een setje up te loaden en zien dat één van je sets de 10K plays heeft gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 13:32 

Kraak... Piep...

Lekker gewerkt, heeft vast wel een speciaalbiertje verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 14:18 

Bierkoning

Broken Balance schreef:
Lekker gewerkt, heeft vast wel een speciaalbiertje verdient.

Zeker, a.s. vrijdag weer flink harken met een paar kameraden. Over genietmomentjes gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2021 15:12 

Hardtraxx Elite

Dat er steeds meer feesten en partijen door lijken te gaan in juli.

Daar komt echter wel een gruwelijke vorm van FOMO bij komen. In mijn dromen van de afgelopen 1,5 jaar komt iedereen tegelijk weer op het eerste festival en wordt dat echt 1 grote teringzooi (in positieve zin). Nu ga ik waarschijnlijk pas eind juli of half augustus ofzo weer naar het eerste 'echte' festival. Dan hoop ik niet dat de nieuwheid er al weer af is. Voor mij zelf natuurlijk nog niet, maar hoop toch echt op dat verwachte sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 16:29 

Hardtraxx Addict

Al het goede festivalnieuws vandaag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 16:31 

Hardtraxx Veteran

Gisteren gesprek gehad op werk, nieuwe functie plus bijbehorend wat positieve geluiden voor de portemonnee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 14:28 

Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Gisteren gesprek gehad op werk, nieuwe functie plus bijbehorend wat positieve geluiden voor de portemonnee :D

Lekker bezig baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 15:58 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Dat er steeds meer feesten en partijen door lijken te gaan in juli.

Daar komt echter wel een gruwelijke vorm van FOMO bij komen. In mijn dromen van de afgelopen 1,5 jaar komt iedereen tegelijk weer op het eerste festival en wordt dat echt 1 grote teringzooi (in positieve zin). Nu ga ik waarschijnlijk pas eind juli of half augustus ofzo weer naar het eerste 'echte' festival. Dan hoop ik niet dat de nieuwheid er al weer af is. Voor mij zelf natuurlijk nog niet, maar hoop toch echt op dat verwachte sfeertje.

Zeer herkenbaar ja. Reawake kan ik helaas niet bij zijn, voor decibel heb ik geen tickets en daar waar ik wel tickets voor hebb(intents, rebirth) moet ik nog 'n jaar op wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 17:10 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat je dat gevoel echt het hele zomer kan voelen. Ieder festival zal weer veel mensen hebben die weer voor het eerst gaan.

Natuurlijk zullen de aller eerste festivals begin juli net beetje specialer zijn, maar de rest van de zomer sowieso ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 14:53 

Hardtraxx Veteran

Heb ook flinke FOMO, maar gelukkig wel wat opportunistisch tickets gekocht voor wat lokale leuke evenementjes.

Decibel zondag
VWAB
Masters of Hardcore (als dat doorgaat)

Genoeg om naar uit te kijken in de nabije toekomst, echt gruwelijk veel zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 17:06 

Hardtraxx Addict

Evenementen vanaf 25.000 mensen mogen waarschijnlijk sowieso pas vanaf 23 juli, dus ik verwacht eigenlijk dat heel augustus nog wel dat “speciale” gevoel zal hebben, zeker als je naar Decibel gaat, aangezien dit het enige meerdaagse hardstylefestival is met een capaciteit van > 25.000 bezoekers.

Tbh ga ik liever naar een feest dat me echt aanspreekt dan dat ik een feestje pak om het feestje vanwege FOMO :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 17:06 

Hardtraxx Addict

Edit: dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 17:50 

Kraak... Piep...

Sarabande schreef:

Tbh ga ik liever naar een feest dat me echt aanspreekt dan dat ik een feestje pak om het feestje vanwege FOMO :x

100% eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 20:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Sarabande schreef:

100% eens.

RT. Hoop nog wel kaartjes voor Mysteryland zaterdag te kunnen fixen tegen die tijd. Decibel spreekt me qua sfeer helaas niet echt aan dus die skip ik liever. Wacht dan ook liever op VWAB
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 19:24 

Hardtraxx Veteran

Hardclassics & Reminder at the Beach line-up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 19:47 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Sarabande schreef:

100% eens.

RT. Hoop nog wel kaartjes voor Mysteryland zaterdag te kunnen fixen tegen die tijd. Decibel spreekt me qua sfeer helaas niet echt aan dus die skip ik liever. Wacht dan ook liever op VWAB

Hahah ik merk gewoon dat ik (onbewust) met zelfde kritische blik naar HS line ups kijk als pre corona :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 19:58 

Kraak... Piep...

Inderdaad, maar ook niet gek.

Als het de enige feesten zouden zijn, dan zou ik natuurlijk heen zijn gegaan. Maar we zijn in een klap bijna weer terug naar pre-corona aanbod. Dus nu hebben we keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:25 

Hardtraxx Veteran

Ik had mezelf voorgenomen om naar decibel te gaan (zondag) maar die zondag lineup trekt me dus totaal niet. Denk dat ik 'm maar skip, ondanks dat het m'n eerste feestje zou kunnen zijn. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 20:33 

Hardtraxx Elite

Kaart binnen voor PRSPCT We're back :D
Vorige  1 ... 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176 ... 1257  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic