M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Fotodoek wat sinds 1,5wk aan mijn muur hangt. Kei freet mee
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
rakkietakkie wrote:Fotodoek wat sinds 1,5wk aan mijn muur hangt. Kei freet mee
En wat voor 'n prachtige foto staat er op?
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Half geniet half irritatiemomentje: 2 sollicitaties hebben lopen, bij beide op gesprek mogen, waarbij de een op locatie is om half 10 en de andere online vanuit thuis op dezelfde dag om half 11, waardoor je er eentje moet laten verzetten :x :lol:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
THArdstyler wrote:
rakkietakkie wrote:Fotodoek wat sinds 1,5wk aan mijn muur hangt. Kei freet mee
En wat voor 'n prachtige foto staat er op?
Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
10 Juli naar Live Again Festival van 7th Sunday! :yay: :yay: :yay: :beer:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Na een paar maanden je Soundcloud weer eens openen om een setje up te loaden en zien dat één van je sets de 10K plays heeft gehaald :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lekker gewerkt, heeft vast wel een speciaalbiertje verdient.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Broken Balance wrote:Lekker gewerkt, heeft vast wel een speciaalbiertje verdient.
Zeker, a.s. vrijdag weer flink harken met een paar kameraden. Over genietmomentjes gesproken.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Dat er steeds meer feesten en partijen door lijken te gaan in juli.

Daar komt echter wel een gruwelijke vorm van FOMO bij komen. In mijn dromen van de afgelopen 1,5 jaar komt iedereen tegelijk weer op het eerste festival en wordt dat echt 1 grote teringzooi (in positieve zin). Nu ga ik waarschijnlijk pas eind juli of half augustus ofzo weer naar het eerste 'echte' festival. Dan hoop ik niet dat de nieuwheid er al weer af is. Voor mij zelf natuurlijk nog niet, maar hoop toch echt op dat verwachte sfeertje.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Al het goede festivalnieuws vandaag! :D
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Gisteren gesprek gehad op werk, nieuwe functie plus bijbehorend wat positieve geluiden voor de portemonnee :D
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
THArdstyler wrote:Gisteren gesprek gehad op werk, nieuwe functie plus bijbehorend wat positieve geluiden voor de portemonnee :D
Lekker bezig baas!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
RomanAnthony wrote:Dat er steeds meer feesten en partijen door lijken te gaan in juli.

Daar komt echter wel een gruwelijke vorm van FOMO bij komen. In mijn dromen van de afgelopen 1,5 jaar komt iedereen tegelijk weer op het eerste festival en wordt dat echt 1 grote teringzooi (in positieve zin). Nu ga ik waarschijnlijk pas eind juli of half augustus ofzo weer naar het eerste 'echte' festival. Dan hoop ik niet dat de nieuwheid er al weer af is. Voor mij zelf natuurlijk nog niet, maar hoop toch echt op dat verwachte sfeertje.
Zeer herkenbaar ja. Reawake kan ik helaas niet bij zijn, voor decibel heb ik geen tickets en daar waar ik wel tickets voor hebb(intents, rebirth) moet ik nog 'n jaar op wachten
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Ik denk dat je dat gevoel echt het hele zomer kan voelen. Ieder festival zal weer veel mensen hebben die weer voor het eerst gaan.

Natuurlijk zullen de aller eerste festivals begin juli net beetje specialer zijn, maar de rest van de zomer sowieso ook wel.
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Heb ook flinke FOMO, maar gelukkig wel wat opportunistisch tickets gekocht voor wat lokale leuke evenementjes.

Decibel zondag
VWAB
Masters of Hardcore (als dat doorgaat)

Genoeg om naar uit te kijken in de nabije toekomst, echt gruwelijk veel zin in :love:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Evenementen vanaf 25.000 mensen mogen waarschijnlijk sowieso pas vanaf 23 juli, dus ik verwacht eigenlijk dat heel augustus nog wel dat “speciale” gevoel zal hebben, zeker als je naar Decibel gaat, aangezien dit het enige meerdaagse hardstylefestival is met een capaciteit van > 25.000 bezoekers.

Tbh ga ik liever naar een feest dat me echt aanspreekt dan dat ik een feestje pak om het feestje vanwege FOMO :x
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Edit: dubbel
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sarabande wrote:
Tbh ga ik liever naar een feest dat me echt aanspreekt dan dat ik een feestje pak om het feestje vanwege FOMO :x
100% eens.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Broken Balance wrote:
Sarabande wrote:
100% eens.
RT. Hoop nog wel kaartjes voor Mysteryland zaterdag te kunnen fixen tegen die tijd. Decibel spreekt me qua sfeer helaas niet echt aan dus die skip ik liever. Wacht dan ook liever op VWAB
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Hardclassics & Reminder at the Beach line-up :drool:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
RoyAPO wrote:
Broken Balance wrote:
Sarabande wrote:
100% eens.
RT. Hoop nog wel kaartjes voor Mysteryland zaterdag te kunnen fixen tegen die tijd. Decibel spreekt me qua sfeer helaas niet echt aan dus die skip ik liever. Wacht dan ook liever op VWAB
Hahah ik merk gewoon dat ik (onbewust) met zelfde kritische blik naar HS line ups kijk als pre corona :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Inderdaad, maar ook niet gek.

Als het de enige feesten zouden zijn, dan zou ik natuurlijk heen zijn gegaan. Maar we zijn in een klap bijna weer terug naar pre-corona aanbod. Dus nu hebben we keuze.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Ik had mezelf voorgenomen om naar decibel te gaan (zondag) maar die zondag lineup trekt me dus totaal niet. Denk dat ik 'm maar skip, ondanks dat het m'n eerste feestje zou kunnen zijn. :x
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Kaart binnen voor PRSPCT We're back :D