Ouwe kom dan, vuile sjele rotgek!!rakkietakkie wrote:Limburgers, geen land mee te bezeilenJustinhafc wrote:Wat een volk
Active topics in Off-Topic
Moderators
De festivalstroom die weer op gang komt 
Scotty018 wrote:De festivalstroom die weer op gang komt
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit japatrickjeb wrote:Ook dat "Wie zou zo'n mormel kussen?"
Visser: U
Dit is echt goud
NL viruswappies krijgen slaag van de ME in Belgie
https://www.dumpert.nl/?selectedId=1000 ... 3_22c8ca12
Vrouw loopt op 1:44 tegen een vuist op van een ME-er
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Taart vreten want jarig
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
ThanksRemi wrote:Van harte!
Proficiat
, hoeveel kaarsen mogen uitblazen?
Sow die vent in die witte trui wordt toch een partijtje lijp...hurricane wrote:NL viruswappies krijgen slaag van de ME in Belgie
Eigenlijk meteen met 4 man wapenstok erop in hakken en dan afvoeren, doei..
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Thanks, 27!Svbtwee wrote:Proficiat, hoeveel kaarsen mogen uitblazen?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
ThanksJustinhafc wrote:Gefeliciteerd!
Proficiat Emre.
Dit weer inderdaad. En vooral in combinatie met thuiswerken. Afgelopen twee dagen op kantoor gewerkt en nu al vanaf vanmorgen lekker met het laptopje in de tuin. Afwisselend tussen tuintafel en loungeset. Met name als ik straks nog een paar meetings heb, laat ik de camera lekker uit (of aan, wat zij willen) en hang ik lekker in die loungeset te lullen in mijn zwembroek.
Dit weer inderdaad. En vooral in combinatie met thuiswerken. Afgelopen twee dagen op kantoor gewerkt en nu al vanaf vanmorgen lekker met het laptopje in de tuin. Afwisselend tussen tuintafel en loungeset. Met name als ik straks nog een paar meetings heb, laat ik de camera lekker uit (of aan, wat zij willen) en hang ik lekker in die loungeset te lullen in mijn zwembroek.
Dit nummer:
View on YouTube
Beetje foute en kazige songtekst.
Maar wel lekker sfeertje.
Had nog niet van deze gasten gehoord, maar ze hebben wel meer leuke nummers.
View on YouTube
Hebben we hier te maken met een Man Man Man de Podcast luisteraar of is dit toeval? Daar werd Witte Was (met de legendarische zin: Waarom is coke zo fucking duur!) aangehaald van Goldband namelijk, toffe onzin muziek maar heerlijk voor op de achtergrondzeke wrote:Dit nummer:
View on YouTube
Ze worden regelmatig gedraaid op 3FM en Studio Brussel inderdaad. Goldband - Dit Is Voor Jou is mijn favoriet. Iets meer tempo en techno beatje zit daarin.
Goldband is trouwens een merk gipspleister waar ze zichzelf naar vernoemd hebben, het zijn namelijk 3 Haagse stucadoors
Goldband is trouwens een merk gipspleister waar ze zichzelf naar vernoemd hebben, het zijn namelijk 3 Haagse stucadoors
Last edited by Chroman on 03 Jun 2021 09:09, edited 2 times in total.
het zijn namelijk 3 Haagse stucadoors
Als het festivalseizoen weer is hersteld, denk ik dat deze gasten echt wel geboekt gaan worden op de meest vage en diverse festivals.
Terug (wat wel weer jammer is) van een heerlijke vakantie in Kroatië. Fuck daar was ik aan toe
Oh lol. Het Spotify algoritme gooide me een tijd terug Dit is voor Jou van hun op, vond die wel legit lekker.Chroman wrote:Goldband is trouwens een merk gipspleister waar ze zichzelf naar vernoemd hebben, het zijn namelijk 3 Haagse stucadoors
Denk alleen dat er voorlopig meer geld te verdienen is met stucadoren dan muziek, gruwelijke schaarste aan pleisteraars hedendaags