Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2021 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer keta (nasaal) geregistreerd staat als middel tegen therapie resistente depressie :worship:

https://www.farmacotherapeutischkompas. ... e__nasaal_
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2021 08:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe tracks van Maduk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Als ik die Facebook debieltjes zie dan gaat er weinig gevaccineerd worden. Hoop maar dat t genoeg zal zijn.


Man man, wat word ik daar toch niet goed van. Kortpittige Agnes, ging naar: huishoudschool, met een 'ik stem fvd' banner als profielfoto die het toch maar even beter weet dan de wetenschap. Je zou bijna hopen dat er zo'n vaccinatiepaspoort voor zuurstof wordt ingevoerd, kansloze lui.

OT: ook erg blij met de dalende cijfers etc. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we eind augustus weer staan te feesten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaf dat je dit al kunt als je een nummer één keer hoort. Gave spin aan de melodie gegeven ook ^^ https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ck_stefan/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Gaaf dat je dit al kunt als je een nummer één keer hoort. Gave spin aan de melodie gegeven ook ^^ https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ck_stefan/


Het begin is heel dik tot dat hij de kicks probeerde na te doen, klinkt gewoon niet op Piano :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Gaaf dat je dit al kunt als je een nummer één keer hoort. Gave spin aan de melodie gegeven ook ^^ https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ck_stefan/


Altijd heel gaaf om te zien zoiets. Vermoed hier wel een absolute pitch gehoor of misschien wel een beetje Savant syndrome? :P

Diederik kan er zelf ook wel wat van;

https://www.instagram.com/p/CMw2cTsnEo4 ... _copy_link
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 14:54 
 
Hardtraxxer

Donderdag voor het eerst sinds September weer uiteten aangezien de terrassen weer langer open mogen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kind Kan De Was Doen Podcast van Maxim Hartman. Kinderen vragen hoe ze over bepaalde onderwerpen denken. Heel goed haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Begonnen met krachttraining in april 2020, nu op 100 kg bench/140 kg squat/200 kg deadlift :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je nog meer pussy’s destroyen maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Begonnen met krachttraining in april 2020, nu op 100 kg bench/140 kg squat/200 kg deadlift :D


Nice man, mooi gedaan :D Ga zo door met die inspanning.
Blijft een goed gevoel als je terug kijkt en ziet wat je tot nu toe hebt bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Begonnen met krachttraining in april 2020, nu op 100 kg bench/140 kg squat/200 kg deadlift :D


Netjes. Wat is je eigen gewicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Pedaalemre schreef:
Begonnen met krachttraining in april 2020, nu op 100 kg bench/140 kg squat/200 kg deadlift :D


Netjes. Wat is je eigen gewicht?


93 (op 180) dus ben wel bulky zegmaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha mja, 'vet' is kracht he, dus in dit geval in je voordeel. Ik ben 1,74 bij 70kg en we hebben min of meer dezelfde stats, alleen is mijn squat iets hoger en mijn deadlift wat lager. Maar ik train ook al mijn halve leven. :lol:

Als je nu die stats hebt en je pakt een serieus eet- en trainingsschema op dan zit er nog wel behoorlijke potentie in, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Haha mja, 'vet' is kracht he, dus in dit geval in je voordeel. Ik ben 1,74 bij 70kg en we hebben min of meer dezelfde stats, alleen is mijn squat iets hoger en mijn deadlift wat lager. Maar ik train ook al mijn halve leven. :lol:

Als je nu die stats hebt en je pakt een serieus eet- en trainingsschema op dan zit er nog wel behoorlijke potentie in, denk ik.


Hehe, thanks :thumbsup: moet er wel bij zeggen dat ik sinds het begin, dus 13 maanden geleden, tot nu, elke dag ruim boven m'n maintenance calories zit en dus aan 1 stuk door heb kunnen groeien en altijd veel energie heb (was toen +- 20 kg lichter en vond mezelf te ielig dus wilde gewoon snel meer 'kerel' worden). Train ook 6x per week en tsja, constant bulken + shakes + pre + creatine, dan gaat het natuurlijk ook snel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
(was toen +- 20 kg lichter en vond mezelf te ielig dus wilde gewoon snel meer 'kerel' worden).

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HULK :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Remi schreef:
Haha mja, 'vet' is kracht he, dus in dit geval in je voordeel. Ik ben 1,74 bij 70kg en we hebben min of meer dezelfde stats, alleen is mijn squat iets hoger en mijn deadlift wat lager. Maar ik train ook al mijn halve leven. :lol:

Als je nu die stats hebt en je pakt een serieus eet- en trainingsschema op dan zit er nog wel behoorlijke potentie in, denk ik.


Hehe, thanks :thumbsup: moet er wel bij zeggen dat ik sinds het begin, dus 13 maanden geleden, tot nu, elke dag ruim boven m'n maintenance calories zit en dus aan 1 stuk door heb kunnen groeien en altijd veel energie heb (was toen +- 20 kg lichter en vond mezelf te ielig dus wilde gewoon snel meer 'kerel' worden). Train ook 6x per week en tsja, constant bulken + shakes + pre + creatine, dan gaat het natuurlijk ook snel ^^


Nice man, had hetzelfde. Ik woog altijd rond de 60/64kg en na een keer 5 x in de week 8 maanden lang flink losgaan in een korte tijd bijna 10kg aan massa gekregen. Helaas nu wat meer vetjes dan spier sinds de lockdown maar nu het weer kan ik eindelijk weer verder met fitness + Wing Chun dus hopelijk snel weer het niveau bereiken wat ik had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Remi schreef:
Haha mja, 'vet' is kracht he, dus in dit geval in je voordeel. Ik ben 1,74 bij 70kg en we hebben min of meer dezelfde stats, alleen is mijn squat iets hoger en mijn deadlift wat lager. Maar ik train ook al mijn halve leven. :lol:

Als je nu die stats hebt en je pakt een serieus eet- en trainingsschema op dan zit er nog wel behoorlijke potentie in, denk ik.


Hehe, thanks :thumbsup: moet er wel bij zeggen dat ik sinds het begin, dus 13 maanden geleden, tot nu, elke dag ruim boven m'n maintenance calories zit en dus aan 1 stuk door heb kunnen groeien en altijd veel energie heb (was toen +- 20 kg lichter en vond mezelf te ielig dus wilde gewoon snel meer 'kerel' worden). Train ook 6x per week en tsja, constant bulken + shakes + pre + creatine, dan gaat het natuurlijk ook snel ^^


Nice man, had hetzelfde. Ik woog altijd rond de 60/64kg en na een keer 5 x in de week 8 maanden lang flink losgaan in een korte tijd bijna 10kg aan massa gekregen. Helaas nu wat meer vetjes dan spier sinds de lockdown maar nu het weer kan ik eindelijk weer verder met fitness + Wing Chun dus hopelijk snel weer het niveau bereiken wat ik had.


Lekker man, doorknallen nu het weer kan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit zelf op een keurig gewicht tov lengte vind ik zelf (191 cm, 84 kg), maar het is voor mijn gevoel uitsluitend vetmassa :P Heb er wel eens over nagedacht meer spiermassa te kweken, maar de sportschool is echt helemaal niks voor mij kwam ik na een jaartje achter. Ben daar echt een te stijve hark voor. De mensen die mij kennen kunnen dat beamen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stijve hark? Sportschool (krachttraining) is juist veel statisch dus dat komt goed uit ;) .

Ik ben eigenlijk het gehele jaar rond wel in dezelfde shape. Zoals ik zei: 70 kilo (als ik in training ben voor iets kan dat -1 of + 1 zijn) bij 1,74m en altijd <10% bf. Heb wel eens bijna 79 kilo gewogen maar daar voelde ik me toch niet prettig bij, ik voelde me nogal 'log'. Ik heb toen ook besloten meer voor 'fit' dan voor 'massa' te gaan, een beetje op basis van dit:
https://www.menshealth.com/nl/fitness/a ... t-je-bent/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet genietmomentje hoor:
1m75 en in jaar tijd 13kilo erbij... dus 92kg nu.
Waar zaken zoals corona, speciaalbier en niet meer sporten dus al aan meewerken.

Als het straks wat gesetteld is en ruimer (geen tijdblokken) pak ik sporten weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vorige week weer begonnen met hardlopen, laatste keer was oktober,, avondklok was de grootste reden want ik deed het graag wat later in de avond. Wel weer even pittig. Vervolgens doe ik dan altijd een paar sets met m'n dumbbells en lichaamsgewicht oefeningen.
Een wekelijks vast moment helpt wel, het plan is om het nu elke keer te doen wanneer m'n vriendin Dungeons & Dragons avond heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zo'n 1 a 2 keer per jaar vindt het Youtube algoritme weer dat ik deze video moet zien, dat stuk vanaf 03:00 ongeveer is echt niet normaal. Hoe de fuck kan je brein zo snel werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Youtube algoritme
Vorige  1 ... 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic