Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Tanken voor 1.369/L -.-
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
rakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L -.-
Tank altijd diesel voor dat bedrag :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Martin Waus wrote:
EU95 in België
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Martin Waus wrote:
Ik Grolsch.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Ik tankte deze week nog voor 1.819/L en heb tankstations gezien met 1.979/L. Dus niet miepen. :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Daarom ook genietmomentje.
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
RomanAnthony wrote:Platencontracten binnengekregen voor een release in juni en een EP in de zomer.

Echter kom ik dan meteen bij een dingetje waar iemand mij hopelijk bij kan helpen: ik heb geen verstand van de voorwaarden in een platencontract. Er is ook op internet heel weinig te vinden over deze voorwaarden, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik op moet letten en wat goede en slechte voorwaarden zijn. Iemand die hier al een release / meerdere releases heeft gehad die mij daar bij kan helpen (bijvoorbeeld in de vorm van een heel duidelijk artikel of die even naar het contract zou willen kijken)?

(L) Zou helemaal top zijn.
Hoi, je mag me een PB sturen :D
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
SL8492 wrote:
Ik tankte deze week nog voor 1.819/L en heb tankstations gezien met 1.979/L. Dus niet miepen. :D
Daarom inderdaad ook een geniet momentje;
Per keer 12 tot 15eu besparen want België :whistle:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Cryex wrote:
RomanAnthony wrote:Platencontracten binnengekregen voor een release in juni en een EP in de zomer.