Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Tanken voor 1.369/L -.-
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
rakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L -.-
Tank altijd diesel voor dat bedrag :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Martin Waus wrote:
EU95 in België
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Martin Waus wrote:
Ik Grolsch.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Ik tankte deze week nog voor 1.819/L en heb tankstations gezien met 1.979/L. Dus niet miepen. :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Daarom ook genietmomentje.
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
RomanAnthony wrote:Platencontracten binnengekregen voor een release in juni en een EP in de zomer.

Echter kom ik dan meteen bij een dingetje waar iemand mij hopelijk bij kan helpen: ik heb geen verstand van de voorwaarden in een platencontract. Er is ook op internet heel weinig te vinden over deze voorwaarden, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik op moet letten en wat goede en slechte voorwaarden zijn. Iemand die hier al een release / meerdere releases heeft gehad die mij daar bij kan helpen (bijvoorbeeld in de vorm van een heel duidelijk artikel of die even naar het contract zou willen kijken)?

(L) Zou helemaal top zijn.
Hoi, je mag me een PB sturen :D
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
SL8492 wrote:
Ik tankte deze week nog voor 1.819/L en heb tankstations gezien met 1.979/L. Dus niet miepen. :D
Daarom inderdaad ook een geniet momentje;
Per keer 12 tot 15eu besparen want België :whistle:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Cryex wrote:
RomanAnthony wrote:Platencontracten binnengekregen voor een release in juni en een EP in de zomer.

Echter kom ik dan meteen bij een dingetje waar iemand mij hopelijk bij kan helpen: ik heb geen verstand van de voorwaarden in een platencontract. Er is ook op internet heel weinig te vinden over deze voorwaarden, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik op moet letten en wat goede en slechte voorwaarden zijn. Iemand die hier al een release / meerdere releases heeft gehad die mij daar bij kan helpen (bijvoorbeeld in de vorm van een heel duidelijk artikel of die even naar het contract zou willen kijken)?

Voorwaarde 1: zorg dat je niet getekend bent, maar enkel een guestrelease doet.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
patrickjeb wrote:Daarom ook genietmomentje.
Oeps, keek verkeerd :(
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
rakkietakkie wrote:België
:loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
THArdstyler wrote:
Cryex wrote:

Voorwaarde 1: zorg dat je niet getekend bent, maar enkel een guestrelease doet.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Promotie gemaakt neven :P
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vervroegd uitgenodigd worden voor een coronavaccinatie omdat ik als kind astma heb gehad. 15 mei de eerste prik, 19 juni de tweede. :D
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Dit topic herontdekken: Videofuck-Topic

s/o naar Chroman in Hatom - Kassa Scanner topic
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
scheuring in Forum
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 1 day ago
BMS vinyl binnen :love:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
De dalende besmettingscijfers, ziekenhuis opnames, IC bezettingen en de stijgende vaccinatiegraad. Spannend maar tegelijkertijd een flink genietmomentje :D
Hardtraxx Veteran
makrooy wrote:De dalende besmettingscijfers, ziekenhuis opnames, IC bezettingen en de stijgende vaccinatiegraad. Spannend maar tegelijkertijd een flink genietmomentje :D
Zeker mooi, nu hopen dat de India variant buiten de deur blijft en mensen niet denken dat vaccinatie niet meer hoeft als het wat beter gaat.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
hurricane wrote:
makrooy wrote:De dalende besmettingscijfers, ziekenhuis opnames, IC bezettingen en de stijgende vaccinatiegraad. Spannend maar tegelijkertijd een flink genietmomentje :D
Zeker mooi, nu hopen dat de India variant buiten de deur blijft en mensen niet denken dat vaccinatie niet meer hoeft als het wat beter gaat.
Als ik die Facebook debieltjes zie dan gaat er weinig gevaccineerd worden. Hoop maar dat t genoeg zal zijn.
Hardtraxx Veteran
ULTIMO wrote:
hurricane wrote:
Als ik die Facebook debieltjes zie dan gaat er weinig gevaccineerd worden. Hoop maar dat t genoeg zal zijn.
Ik stel mezelf hierbij gerust dat dit facebook en twitter figuren waarschijnlijk maar een minderheid is
En het hebben van een 'groene pas' zal hopelijk ook mensen over de streep trekken om die spuit te zetten ipv steeds een staaf in de neus :P
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Denk dat die debieltjes echt maar tot 5-10% van de bevolking behoort. Dan heb je nog pakweg 10% dat twijfelt en een groot deel uiteindelijk wel over de streep wordt getrokken.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Al die oude feesten terug bekijken!
Wat een tijden :clap:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
makrooy wrote:Denk dat die debieltjes echt maar tot 5-10% van de bevolking behoort. Dan heb je nog pakweg 10% dat twijfelt en een groot deel uiteindelijk wel over de streep wordt getrokken.
Ik hoop het :)
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Da Tweekaz stream, voor de verandering :beer: