Tanken voor 1.369/L 
Tank altijd diesel voor dat bedragrakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L
Tank altijd diesel voor dat bedragrakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L
EU95 in BelgiëMartin Waus wrote:Tank altijd diesel voor dat bedragrakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L
Ik Grolsch.Martin Waus wrote:Tank altijd diesel voor dat bedragrakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L
Ik tankte deze week nog voor 1.819/L en heb tankstations gezien met 1.979/L. Dus niet miepen.rakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L
Hoi, je mag me een PB sturenRomanAnthony wrote:Platencontracten binnengekregen voor een release in juni en een EP in de zomer.
Echter kom ik dan meteen bij een dingetje waar iemand mij hopelijk bij kan helpen: ik heb geen verstand van de voorwaarden in een platencontract. Er is ook op internet heel weinig te vinden over deze voorwaarden, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik op moet letten en wat goede en slechte voorwaarden zijn. Iemand die hier al een release / meerdere releases heeft gehad die mij daar bij kan helpen (bijvoorbeeld in de vorm van een heel duidelijk artikel of die even naar het contract zou willen kijken)?
Zou helemaal top zijn.
Daarom inderdaad ook een geniet momentje;SL8492 wrote:Ik tankte deze week nog voor 1.819/L en heb tankstations gezien met 1.979/L. Dus niet miepen.rakkietakkie wrote:Tanken voor 1.369/L
Voorwaarde 1: zorg dat je niet getekend bent, maar enkel een guestrelease doet.Cryex wrote:Hoi, je mag me een PB sturenRomanAnthony wrote:Platencontracten binnengekregen voor een release in juni en een EP in de zomer.