Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gok niet alleen zorg mensen die die petitie ondertekenen, ook horeca.

Feit dat de lokale horeca geen partner mocht zijn in dit gebeuren stimuleert ook niet tot meewerking aan zo'n evenement bieden. Uiteindelijk verdwijnt een groot deel van het geld wat ermee gemoeid is weer in de zakken van 538.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Gok niet alleen zorg mensen die die petitie ondertekenen, ook horeca.

Feit dat de lokale horeca geen partner mocht zijn in dit gebeuren stimuleert ook niet tot meewerking aan zo'n evenement bieden. Uiteindelijk verdwijnt een groot deel van het geld wat ermee gemoeid is weer in de zakken van 538.


Dat kan best, maar het gaat hier om 400k handtekeningen. Zo heel groot deel kan niet horeca zijn :P

En ik snap ze als ze het wel hebben ondertekent. Je hebt horeca dat het zo zwaar heeft met corona en dan heb je fucking radio 538 dat het organiseert. Is gewoon gênant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zei ik in het COVID topic:

Citaat:
Vind het een beetje dubbel. Langs de ene kant is het goed dat er wordt gekeken naar een veilige manier om evenementen weer te kunnen organiseren, maar langs de andere kant komt het een beetje als mosterd na de maaltijd. Als ze dit soort testevents nou een jaar geleden hadden georganiseerd, dan had ik er wel 100% voor geweest. Nu ga je bijna een miljard investeren in testen etc., terwijl we (als het goed is) allemaal gevaccineerd zijn binnen enkele maanden. Waar is dat dan nog goed voor?

Ik vind het wel erg jammer dat dit feest georganiseerd wordt door 538, een radiozender dat (denk ik?) weinig te lijden heeft gehad, terwijl je dit feest ook in samenwerking met Bredase evenementenorganisaties had kunnen organiseren. Ook het niet betrekken van de Bredase horeca vind ik een kwalijke zaak. Als elke bezoeker nou zo'n 100 euro uitgeeft aan drank, dan heb je een omzet van 1 millie. Dat bedrag mag wat mij betreft mooi verdeeld worden onder de Bredase horeca. Vanuit dat oogpunt snap ik ook heel goed dat er zo veel ophef is omtrent het feest, had veel meer ingezeten imo. Dat mensen roepen dat het een mes in de rug van zorgpersoneel is, vind ik wel weer onzin. Wat snappen ze niet aan een TEST event? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, op het moment dat je bijvoorbeeld vandaag leest dat ze vragen aan zorgpersoneel om hun verlof in te trekken voor de meivakantie merk je dus wel dat ze aan de drukke kant zijn. Op zo'n dag krijg je ook geheid EHBO gevallen voor dronken mensen, vechtpartijen etc.. Bij andere fieldlabs zoals de café fieldlab van vorige week zit je met max 50 man in een zaaltje, is een totaal andere orde van grootte.

Ik ben prima voor testen voor grote evenementen (ook ik zal deze zomer graag naar een festival willen), maar op dit moment met deze ziekenhuisbezetting en de rest van Nederland wat nog gesloten is, avondklok etc.. Is gewoon niet zo handig voor de publieke opinie. Als je dit over een maand had gepland was er niets aan de hand geweest aangezien dan de meest zware maatregelen eraf zijn: avondklok, 1 persoon thuis, terrassen dicht en als het stappenplan qua data aangehouden kan worden bijvoorbeeld ook weer binnen sporten en uit eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Ik ben het hier en met de rest niet mee eens. Mijn inschatting is dat het mensen uit de zorg zijn die het hebben ondertekend, niet mensen die jaloers zijn omdat ze zelf niet konden gaan. Dat vind ik nogal een pessimistische vooroordeel


Ik ken mensen die dus wel hebben getekend omdat ze geen kaarten hadden. Ik ken 2 horeca medewerkers die hebben getekend 'want wij niet dan zullie ook niet'.
Ik heb meerdere familieleden en kennissen die in het Amphia werken en hen kon het eigenlijk niet zoveel schelen (maargoed das n=1).

Ooit zal er weer een groot evenement georganiseerd gaan worden. Ik denk dat welk moment je ook kiest, je altijd mensen tegen het zere been gaat schoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ontken ook niet dat het niet gebeurt. Maar ik denk wel dat het om een klein gedeelte gaat. Dat mensen het uit de horeca ondertekenen snap ik. Maar mensen die geen ticket konden krijgen en het daarom ondertekenen zijn echt zulke trieste figuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap sws niet wat precies het nut is van zo'n test. Bij al die testen moet je eerst negatief worden getest op corona. Dan mag je naar binnen. En na afloop moet je weer testen. Dus het resultaat is dat je weet er iemand die negatief getest is alsnog corona bij zich had en daarna positief kan testen. Nou nou, het is wat... haha

Volgens mij is het qua tests veel interessanter om wel te testen vooraf maar de aantallen positieve tests na afloop pas te bekijken. En dan het verschil een paar dagen na het evenement. Dan weet je pas hoe zo'n virus rond gaat op zo'n festival/feest/kroeg.

Maar wat ook een optie is: wachten tot het weer gewoon kan.

Ik kies zelf voor dat laatste. Ik wacht wel gewoon tot ik bijvoorbeeld weer zonder testen en moeilijk doen naar Heracles kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik ontken ook niet dat het niet gebeurt. Maar ik denk wel dat het om een klein gedeelte gaat. Dat mensen het uit de horeca ondertekenen snap ik. Maar mensen die geen ticket konden krijgen en het daarom ondertekenen zijn echt zulke trieste figuren :P


Die petitie is juist uit een Facebook initiatief gestart natuurlijk. Ik denk ook wel dat zorgemedewerkers hem hebben ondertekend. Maar die petitie is juist uit een tegengeluid op Facebook gestart, door voornamelijk boze Greta's.

Het klinkt vanzelfsprekend alsof een testje voor en na je de garantie geeft dat het goed gaat. Maar het gaat juist om de logistiek omtrent alles van zo'n festival en of de aantallen geen piek in besmettingen geeft. Je kan niet een test doen en dan aannemen dat het goed is. Het gaat ook om de medewerkers van het feest, de artiesten en nog veel meer. Dit zou de eerste zijn die echt met grote aantallen zou zijn. Of het nou goed of fout gaat, in beide gevallen haal je waardevolle data er uit.

Als mensen ergens laks zijn of niet luisteren dan heeft dat ook gevolgen voor de uitslag van zo'n test. Het is juist de bedoeling om te zien of het ergens mis gaat dan. Het is een testevenement dat ook via de rijksoverheid gaat he, het is niet dat Fieldlabs een vrijbrief heeft met 538.

Dat wij niet zij niet, de jankerds die dan geen ticket hebben en de mensen die denken dat hun eigen beeldvorming van hun persoonlijke situatie omtrent de lockdown geldt voor iedereen kunnen ver optiefen. Het is relatief gezien veilig zat, je krijgt mogelijk positieve resultaten en daardoor meer mogelijkheden en mensen zullen zich er beter door voelen, waarom zou je dat tegen zitten. Er valt inderdaad meer wat te zeggen over de timing omtrent de recente cijfers, dan de impact die het zal hebben.

Als je zo graag wilt dat de Horeca de zelfde kans krijgt moet je toch bij de overheid aankloppen, net als Fieldlabs. In plaats daarvan ga je actief Fieldlabs tegenwerken, wiens resultaten ook impact kunnen hebben op de Horeca, want iedereen moet net zo miserabel zijn als hunzelf.

Ik kan het vanuit de zorg begrijpen omtrent de timing maar de nature van die petitie doet mij moeilijk geloven dat het vanuit hun komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Nouja, op het moment dat je bijvoorbeeld vandaag leest dat ze vragen aan zorgpersoneel om hun verlof in te trekken voor de meivakantie merk je dus wel dat ze aan de drukke kant zijn. Op zo'n dag krijg je ook geheid EHBO gevallen voor dronken mensen, vechtpartijen etc.. Bij andere fieldlabs zoals de café fieldlab van vorige week zit je met max 50 man in een zaaltje, is een totaal andere orde van grootte.

Ik ben prima voor testen voor grote evenementen (ook ik zal deze zomer graag naar een festival willen), maar op dit moment met deze ziekenhuisbezetting en de rest van Nederland wat nog gesloten is, avondklok etc.. Is gewoon niet zo handig voor de publieke opinie. Als je dit over een maand had gepland was er niets aan de hand geweest aangezien dan de meest zware maatregelen eraf zijn: avondklok, 1 persoon thuis, terrassen dicht en als het stappenplan qua data aangehouden kan worden bijvoorbeeld ook weer binnen sporten en uit eten.


Dit geloof je echt? Eerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach joh clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre denkt dat we voor de rest van ons leven een avondklok zullen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nadat tientallen keren verwachtingen niet uitkomen er zo zeker van zijn dat iets nu opeens binnen een maand gaat gebeuren? Iets met een ezel en een steen. En dan ben ik weer een clown, is goed man. :lol: spreek jullie op 20 mei weer. Helaas is dit geen Reddit, anders !remindme30days. We zullen zien wie er gelijk heeft, en dan niet miepen als ik hier over een maand op terugkom hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij ook niet miept als voor de zoveelste keer je ongelijk wordt bewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat? Elke keer als er versoepelingen worden aangekondigd, zoals meerdere keren met de avondklok, zei ik van tevoren 'reken maar nergens op' en werd ik om me heen weggezet als negatief, en elke keer had ik gelijk, sinds januari. Zelfde met terrassen die deze week open zouden gaan. Dus weet niet waar je op doelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit nu het Irritatiemomentjes of Genietmomentjes topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je voorspellingen over van alles die altijd beredeneerd worden met onderbuikgevoelens.
Iedereen zag aan dat die versoepelingen niet konden met de cijfers en al kunnen ze nu eigenlijk nog steeds niet als je naar de cijfers kijkt, is de kans wel aanwezig dat ze dit gewoon gaan doen.
Dan kom jij vervolgens met je grote bek van 'Niet miepen als ik weer gelijk heb!!!' en denk je dat je de slimste van de groep bent. Ik kan je vertellen, dat denk je verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Je voorspellingen over van alles die altijd beredeneerd worden met onderbuikgevoelens.
Iedereen zag aan dat die versoepelingen niet konden met de cijfers en al kunnen ze nu eigenlijk nog steeds niet als je naar de cijfers kijkt, is de kans wel aanwezig dat ze dit gewoon gaan doen.
Dan kom jij vervolgens met je grote bek van 'Niet miepen als ik weer gelijk heb!!!' en denk je dat je de slimste van de groep bent. Ik kan je vertellen, dat denk je verkeerd.


Oke, tot 20 mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/algemeen/6128745/kabi ... -door.html

Zie je 28 april, droeftoeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Noisecontrollers lijst op Spotify. Wat heeft hij toch fantastische muziek gemaakt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey maar jongens ben ik hot???
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hey maar jongens ben ik hot???

Send bobs en vagene
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 16:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hey maar jongens ben ik hot???

:lol: :lol: :lol: pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Soundcloud komen en er achterkomen dat een mash van mij al bijna 13k luisteraars heeft :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
https://www.nu.nl/algemeen/6128745/kabinet-zet-reeks-versoepelingen-per-28-april-door.html

Zie je 28 april, droeftoeter.

En de beste man is weer stil... Sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee jongens. Hij heeft gewoon gelijk. Hij gaat nog steeds gelijk krijgen. Hij krijgt gelijk!!!
Vorige  1 ... 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic