Krijg er volgens mij één toegewezen. Heb in ieder geval niks gehoord over een keuzeNuracore wrote:Nice man, mag je die bak zelf uitzoeken of krijg je er een toegewezen?Pommer wrote:Gefeliciteerd! Ik toevallig ook weet ik sinds vandaag. Plus flinke loonsverhoging (of eigenlijk meer een promotie) en auto vd zaak
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Joey wrote:Ik zou geld betalen om daar niet in te hoeven rijden
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
SCHUURS
BROBBEY
BROBBEY
Volgende week zaterdag met 10.000 man koningsdag in Breda vieren. Godverdomme wat ga ik daar schoftig veel bier drinken.
Een line up waar ik normaal gesproken betaald voor wil worden om er naar te moeten luisteren maar het kan me gestolen worden
Een line up waar ik normaal gesproken betaald voor wil worden om er naar te moeten luisteren maar het kan me gestolen worden
RvD wrote:zaterdag 1 mei met 10.000 man (waaronder een aantal HTers) startschotgala vieren. Godverdomme wat ga ik daar schoftig veel bier drinken.![]()
Op het fietsje naar THArdstyle en een daggie debiel doen met Bionicle en Paulaner. Tent zonder restricties, Mental Theo en Feest DJ RUud. Kan me nie dom genoeg.
gvd zin in gvd
gvd zin in gvd
Zo, keurig boys!
Ik verwacht veel obscure zaken enne... stuur me even wat beeldmateriaal t.z.t.
Ik verwacht veel obscure zaken enne... stuur me even wat beeldmateriaal t.z.t.
Als je Wildstylez 2007 - 2010 Tribute Mix goed gelukt is 
Kaart binnen voor Feyenoord - Vitesse
, Ook gelijk de eerste keer testen voor mij.
Gecanceld las ik netTHArdstyler wrote:RvD wrote:zaterdag 1 mei met 10.000 man (waaronder een aantal HTers) startschotgala vieren. Godverdomme wat ga ik daar schoftig veel bier drinken.![]()
Wat leven we toch in een land vol zure mensen
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 12 days ago
Gewoon terecht, als je zoiets door wilt laten gaan, moet je andere horecagelegenheden ook gewoon open laten gaan.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 12 days ago
Hier ga ik geen moeite ik stekenULTIMO wrote:Waarom?
Beetje een 'Wij niet, dan zij ook niet' mentaliteit
Het is een testevenement. Het zou dus letterlijk zijn geweest om iets te testen, of het kon in die opstelling. Het was geen vrijbrief om een festival te organiseren waarbij er nul regels, geen testen voor en na e.d. zouden zijn.
Ik snap dat de timing niet best is gezien de huidige piek, maar die petitie is echt uit pure afgunst door jankende mensen die het liefst zien dat de rest net zo miserabel is als hunzelf.
De horeca open zou geen test zijn want dan stormt iedereen tegelijk de terrassen op. Een groot festival is makkelijker te controleren dan 100,000 cafés. Dit zou pas relevant en vergelijkbaar zijn als de horeca ook testen zou mogen uitvoeren (wat ook zou moeten). En dan je zal net zien, kiezen ze een select aantal kroegen uit en dan gaat de rest ook janken dat hun niet gekozen zijn. Je geeft een vinger en ze bijten je hand er af.
Ik snap dat de timing niet best is gezien de huidige piek, maar die petitie is echt uit pure afgunst door jankende mensen die het liefst zien dat de rest net zo miserabel is als hunzelf.
De horeca open zou geen test zijn want dan stormt iedereen tegelijk de terrassen op. Een groot festival is makkelijker te controleren dan 100,000 cafés. Dit zou pas relevant en vergelijkbaar zijn als de horeca ook testen zou mogen uitvoeren (wat ook zou moeten). En dan je zal net zien, kiezen ze een select aantal kroegen uit en dan gaat de rest ook janken dat hun niet gekozen zijn. Je geeft een vinger en ze bijten je hand er af.
en ditDelt-A wrote:Beetje een 'Wij niet, dan zij ook niet' mentaliteit
Broken Balance wrote:maar die petitie is echt uit pure afgunst door jankende mensen die het liefst zien dat de rest net zo miserabel is als hunzelf.
Lekker in de digitale wachtrij, helaas geen kaarten, dus maar de petitie tekenen om het af te lassen 
heb k ook gedaan, gun niemand plezierChroman wrote:Lekker in de digitale wachtrij, helaas geen kaarten, dus maar de petitie tekenen om het af te lassen
Net een dikke splinter die al sinds zaterdagmiddag in mijn vinger zat er eindelijk uit kunnen pulken
Wat een fijn gevoel is dat zeg! haha
Ik ben het hier en met de rest niet mee eens. Mijn inschatting is dat het mensen uit de zorg zijn die het hebben ondertekend, niet mensen die jaloers zijn omdat ze zelf niet konden gaan. Dat vind ik nogal een pessimistische vooroordeel. Vergeet niet dat er een grote groep mensen wel echt hard geraakt worden door corona (de andere kant, niet de mentale ik wil weer feesten gang). Deze mensen uit risicogroepen, mensen met partners of ouders uit risicogroepen etc. Die allemaal nog wel echt sterk achter de maatregelen staan. Ik gok dat veel handtekeningen uit deze groep komt.Broken Balance wrote:Het is een testevenement. Het zou dus letterlijk zijn geweest om iets te testen, of het kon in die opstelling. Het was geen vrijbrief om een festival te organiseren waarbij er nul regels, geen testen voor en na e.d. zouden zijn.
Ik kan wel empathie opbrengen voor een ziekenhuis dat 400 meter van het feestje vandaan zit, niet zoveel zin heeft in 10.000 mensen in de buurt. Daarnaast is dit gewoon pure pseudo wetenschap. Organisatoren dat onder het mom van wetenschap feesten mag organiseren en hun eigen portemonnee weer mogen aandikken. Niet zo gek dat er zo'n grote groep doktoren erop tegen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik had zin om alle beelden in de appgroep voorbij te zien komen en had het absoluut iedereen gegund. Maar momenteel met 800+ mensen op de IC en 10 tot 15 procent van de mensen die zich achteraf niet laat testen na zo'n feest, vind ik het geen goede beslissing om het door te laten gaan. Vooral als je je bedenkt dat we er (hopelijk) binnenkort bijna van af zijn met de vaccinaties dat op gang komt, is dit gewoon niet zo nodig.