Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 15:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pommer schreef:
Gefeliciteerd! Ik toevallig ook weet ik sinds vandaag. Plus flinke loonsverhoging (of eigenlijk meer een promotie) en auto vd zaak :cool:

Nice man, mag je die bak zelf uitzoeken of krijg je er een toegewezen?

Krijg er volgens mij één toegewezen. Heb in ieder geval niks gehoord over een keuze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier in je Multipla!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou geld betalen om daar niet in te hoeven rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ik zou geld betalen om daar niet in te hoeven rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 19:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol: Lever idd gelijk mn contract in dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

SCHUURS

BROBBEY
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgende week zaterdag met 10.000 man koningsdag in Breda vieren. Godverdomme wat ga ik daar schoftig veel bier drinken. :D

Een line up waar ik normaal gesproken betaald voor wil worden om er naar te moeten luisteren maar het kan me gestolen worden :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
zaterdag 1 mei met 10.000 man (waaronder een aantal HTers) startschotgala vieren. Godverdomme wat ga ik daar schoftig veel bier drinken. :D

Een line up waar ik normaal gesproken betaald voor wil worden om er naar te moeten luisteren maar het kan me gestolen worden :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het fietsje naar THArdstyle en een daggie debiel doen met Bionicle en Paulaner. Tent zonder restricties, Mental Theo en Feest DJ RUud. Kan me nie dom genoeg.

gvd zin in gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, keurig boys! :clap:
Ik verwacht veel obscure zaken enne... stuur me even wat beeldmateriaal t.z.t.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je Wildstylez 2007 - 2010 Tribute Mix goed gelukt is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaart binnen voor Feyenoord - Vitesse :love: , Ook gelijk de eerste keer testen voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
RvD schreef:
zaterdag 1 mei met 10.000 man (waaronder een aantal HTers) startschotgala vieren. Godverdomme wat ga ik daar schoftig veel bier drinken. :D

Een line up waar ik normaal gesproken betaald voor wil worden om er naar te moeten luisteren maar het kan me gestolen worden :clap:

Gecanceld las ik net
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat leven we toch in een land vol zure mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 19:20 
 
Hardtraxxer

Gewoon terecht, als je zoiets door wilt laten gaan, moet je andere horecagelegenheden ook gewoon open laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 21:18 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Waarom?


Hier ga ik geen moeite ik steken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje een 'Wij niet, dan zij ook niet' mentaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 22:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is een testevenement. Het zou dus letterlijk zijn geweest om iets te testen, of het kon in die opstelling. Het was geen vrijbrief om een festival te organiseren waarbij er nul regels, geen testen voor en na e.d. zouden zijn.

Ik snap dat de timing niet best is gezien de huidige piek, maar die petitie is echt uit pure afgunst door jankende mensen die het liefst zien dat de rest net zo miserabel is als hunzelf.

De horeca open zou geen test zijn want dan stormt iedereen tegelijk de terrassen op. Een groot festival is makkelijker te controleren dan 100,000 cafés. Dit zou pas relevant en vergelijkbaar zijn als de horeca ook testen zou mogen uitvoeren (wat ook zou moeten). En dan je zal net zien, kiezen ze een select aantal kroegen uit en dan gaat de rest ook janken dat hun niet gekozen zijn. Je geeft een vinger en ze bijten je hand er af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Beetje een 'Wij niet, dan zij ook niet' mentaliteit

en dit
Broken Balance schreef:
maar die petitie is echt uit pure afgunst door jankende mensen die het liefst zien dat de rest net zo miserabel is als hunzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker in de digitale wachtrij, helaas geen kaarten, dus maar de petitie tekenen om het af te lassen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Lekker in de digitale wachtrij, helaas geen kaarten, dus maar de petitie tekenen om het af te lassen :thumbsup:


heb k ook gedaan, gun niemand plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 08:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net een dikke splinter die al sinds zaterdagmiddag in mijn vinger zat er eindelijk uit kunnen pulken :D Wat een fijn gevoel is dat zeg! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het is een testevenement. Het zou dus letterlijk zijn geweest om iets te testen, of het kon in die opstelling. Het was geen vrijbrief om een festival te organiseren waarbij er nul regels, geen testen voor en na e.d. zouden zijn.

Ik snap dat de timing niet best is gezien de huidige piek, maar die petitie is echt uit pure afgunst door jankende mensen die het liefst zien dat de rest net zo miserabel is als hunzelf.

De horeca open zou geen test zijn want dan stormt iedereen tegelijk de terrassen op. Een groot festival is makkelijker te controleren dan 100,000 cafés. Dit zou pas relevant en vergelijkbaar zijn als de horeca ook testen zou mogen uitvoeren (wat ook zou moeten). En dan je zal net zien, kiezen ze een select aantal kroegen uit en dan gaat de rest ook janken dat hun niet gekozen zijn. Je geeft een vinger en ze bijten je hand er af.


Ik ben het hier en met de rest niet mee eens. Mijn inschatting is dat het mensen uit de zorg zijn die het hebben ondertekend, niet mensen die jaloers zijn omdat ze zelf niet konden gaan. Dat vind ik nogal een pessimistische vooroordeel. Vergeet niet dat er een grote groep mensen wel echt hard geraakt worden door corona (de andere kant, niet de mentale ik wil weer feesten gang). Deze mensen uit risicogroepen, mensen met partners of ouders uit risicogroepen etc. Die allemaal nog wel echt sterk achter de maatregelen staan. Ik gok dat veel handtekeningen uit deze groep komt.

Ik kan wel empathie opbrengen voor een ziekenhuis dat 400 meter van het feestje vandaan zit, niet zoveel zin heeft in 10.000 mensen in de buurt. Daarnaast is dit gewoon pure pseudo wetenschap. Organisatoren dat onder het mom van wetenschap feesten mag organiseren en hun eigen portemonnee weer mogen aandikken. Niet zo gek dat er zo'n grote groep doktoren erop tegen zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik had zin om alle beelden in de appgroep voorbij te zien komen en had het absoluut iedereen gegund. Maar momenteel met 800+ mensen op de IC en 10 tot 15 procent van de mensen die zich achteraf niet laat testen na zo'n feest, vind ik het geen goede beslissing om het door te laten gaan. Vooral als je je bedenkt dat we er (hopelijk) binnenkort bijna van af zijn met de vaccinaties dat op gang komt, is dit gewoon niet zo nodig.
Vorige  1 ... 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic