Zie jij je paal niet als je naar de WC gaat dan?Nuracore wrote:Waarom heb je daar een paal?Delt-A wrote:Net ook ff gedaan op de wc.rakkietakkie wrote:Max die even pole eruit perst alsof het met gemak gaat
Active topics in Off-Topic
Moderators
Inmiddels doorgespoeldNuracore wrote:Waarom heb je daar een paal?Delt-A wrote:Net ook ff gedaan op de wc.rakkietakkie wrote:Max die even pole eruit perst alsof het met gemak gaat
Vanmorgen bak koffie over mijn laptop gevallen, maar hij doet het weer
(voor hoelang het duurt)
Halve liter water over gooien om de koffieresten weg te spoelen.Divinez wrote:Vanmorgen bak koffie over mijn laptop gevallen, maar hij doet het weer(voor hoelang het duurt)
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dank ga proberen mvgGrim wrote:Halve liter water over gooien om de koffieresten weg te spoelen.Divinez wrote:Vanmorgen bak koffie over mijn laptop gevallen, maar hij doet het weer(voor hoelang het duurt)
Of anders je laptop in een bak met rijst leggen en wachten tot s'nachts de repareerchinees langskomt.
Of is dit racistisch
Of is dit racistisch
Nee, maar wel lacistischAlm1ghty wrote:Of anders je laptop in een bak met rijst leggen en wachten tot s'nachts de repareerchinees langskomt.
Of is dit racistisch
Uit verveling (lees: werk ontwijkend gedrag) wat filmpjes en livesets van XQ B-Front terug aan het kijken/luisteren. Gvd wat een feest
Zeker top 3 waardig.
Ja en dat weet je zelf ookAlm1ghty wrote:Of anders je laptop in een bak met rijst leggen en wachten tot s'nachts de repareerchinees langskomt.
Of is dit racistisch
Ja en nee, maar misschien wel. Alleen weet ik dat niet.Alm1ghty wrote:Of anders je laptop in een bak met rijst leggen en wachten tot s'nachts de repareerchinees langskomt.
Of is dit racistisch
HahahahahaAlm1ghty wrote:Of anders je laptop in een bak met rijst leggen en wachten tot s'nachts de repareerchinees langskomt.
Of is dit racistisch
Johan Vlemmix meer stemmen dan Willem Engel. Het land is nog niet verloren.
Hahahahah wat goedChroman wrote:Johan Vlemmix meer stemmen dan Willem Engel. Het land is nog niet verloren.
Power Hour 2019 terug kijken. Zou veel vaker sets terug moeten kijken in deze tijden. Geeft toch een beetje energie en stiekem ook wel een smile op m'n gezicht 
De Rutte soap nu in de kamer, GTST is er niks bij
Compleet onthoudbare positie voor Rutte
Voor het eerst in mijn leven live een debat aan het volgen. Genieten 
Pinokkio op zijn bestSvbtwee wrote:Voor het eerst in mijn leven live een debat aan het volgen. Genieten
Als ik nu mn belastingaangifte verkeerd invul, kom ik er dan ook mee weg als ik me dat later niet meer actief kan herinneren?
Bijzonder om te zien hoe politiek zo anders werkt dan het gewone dagelijkse leven
Bijzonder om te zien hoe politiek zo anders werkt dan het gewone dagelijkse leven
Rutte kan nu gewoon zijn lul uit zijn broek halen tijdens het debat, de voorzitter in haar gezicht tuffen en vliegtuigjes vouwen van de notities, hij wordt toch wel de grootste uit de verkiezingen “omdat ie gewoon lekker op de fiets naar werk komt”
Wat kleine tattoo's laten zetten, oudere plaatjes wat opgefrist en wat kleine details toegevoegd enzovoorts. We kunnen weer even vooruit. 
Ben heel benieuwd of Rutte hier nog voor aan kan blijven. Ziet er niet heel goed uit momenteel.ErikZ wrote:De Rutte soap nu in de kamer, GTST is er niks bij
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Waar kan je dat zien eigenlijk?