Van mij ookJeroenB93 wrote:De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere![]()
![]()
View on YouTube
Active topics in Off-Topic
Moderators
Was er zelf bij en baal ervan dat ik mij er toen niet meer bewust van was hoe bijzonder het eigenlijk was, heb veel van deze set staan kletsen en oude vrienden veel gezien. Te veel bezig met rand zaken in plaats van wat/wie er werd ''gedraaid''Henk-Jan wrote:Van mij ookJeroenB93 wrote:De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere![]()
![]()
Ik heb vooral de laatste 1,5 uur echt met een big smile en tegelijk een kop vol verbazing rondgelopen haha. Het enorme tempo waarmee de tracks voorbij kwamen, echt ongekend. Was ook echt veel te blij met m'n lichtgevende stokkieErikZ wrote:Was er zelf bij en baal ervan dat ik mij er toen niet meer bewust van was hoe bijzonder het eigenlijk was, heb veel van deze set staan kletsen en oude vrienden veel gezien. Te veel bezig met rand zaken in plaats van wat/wie er werd ''gedraaid''Henk-Jan wrote:Van mij ookJeroenB93 wrote:De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere![]()
![]()
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Een Lan-Party met moaten.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Welk(e) spel(len) dan?immuunm wrote:Een Lan-Party met moaten.
Ik weet er ook barre weinig meer vanErikZ wrote:Was er zelf bij en baal ervan dat ik mij er toen niet meer bewust van was hoe bijzonder het eigenlijk was, heb veel van deze set staan kletsen en oude vrienden veel gezien. Te veel bezig met rand zaken in plaats van wat/wie er werd ''gedraaid''Henk-Jan wrote:Van mij ookJeroenB93 wrote:De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere![]()
![]()
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Gisteren amoung us en counter strike, vandaag is nog niet bekend.Melanoisia wrote:Welk(e) spel(len) dan?immuunm wrote:Een Lan-Party met moaten.
Minecraftimmuunm wrote:Gisteren amoung us en counter strike, vandaag is nog niet bekend.Melanoisia wrote:Welk(e) spel(len) dan?immuunm wrote:Een Lan-Party met moaten.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
VVV - Ajax

-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Uberhout wrote:VVV - Ajax![]()
M’n nieuwste release Masters in de Hardtunes Top 10 
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Na nachten wakker gelegen te hebben eindelijk het nummer gevonden waarvan de melodie door mijn hoofd aan het spoken was.
Welke was het? Carnaval Festival? Taa ta ta, Taa ta ta, Tah-TahTaaNuracore wrote:Na nachten wakker gelegen te hebben eindelijk het nummer gevonden waarvan de melodie door mijn hoofd aan het spoken was.
Saltwater - The Legacy (Alphazone Extended Mix) midintro werd in een andere track als climax gebruikt. Dat bleek Push - Strange World 2000 Remake te zijn.rakkietakkie wrote:Welke was het? Carnaval Festival? Taa ta ta, Taa ta ta, Tah-TahTaaNuracore wrote:Na nachten wakker gelegen te hebben eindelijk het nummer gevonden waarvan de melodie door mijn hoofd aan het spoken was.
Nuracore wrote:http://music.ishkur.com/
Heel vet dit
You ever have one of those really sticky poos where you've pinched it off but it's clinging to your sphincter for dear life, and you don't want to get up and wipe because that would take a lot of toilet paper, so you just kinda sit there helpless, and maybe wiggle around a bit to try and shake it off?
And then after a few minutes gravity does its job and the turd finally detaches from your rectum and drops into the bowl with a satisfying ker-plunk?
Well guess what: They make music like that now.
Whenever anyone asks me if I like Dubstep, I always reply "No, I don't do Ketamine." Dubstep cultivates a style of spastic, arrhythmic gyrations and seizure-like stabbing of extremities that can only come about from a heavy dose of horse tranquilizers.
------------------
ok...
EDIT: pffff de uitleg bij jumpstyle, hardstyle & hardcore
''And what is Dubstep, really, but just instrumental Grime?''Nuracore wrote:http://music.ishkur.com/
Heel vet dit
"whatever boring thing Burial is doing."
Ook echt enorm vage keuzes bij Grime die overduidelijk in een van de andere UK Garage hokjes horen.
Maar goed, met zijn schrijfstijl moet ik het ook niet al te serieus nemen natuurlijk
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Hahahahaja geniaalGrim wrote:Nuracore wrote:http://music.ishkur.com/
Heel vet dit
You ever have one of those really sticky poos where you've pinched it off but it's clinging to your sphincter for dear life, and you don't want to get up and wipe because that would take a lot of toilet paper, so you just kinda sit there helpless, and maybe wiggle around a bit to try and shake it off?
And then after a few minutes gravity does its job and the turd finally detaches from your rectum and drops into the bowl with a satisfying ker-plunk?
Well guess what: They make music like that now.
Whenever anyone asks me if I like Dubstep, I always reply "No, I don't do Ketamine." Dubstep cultivates a style of spastic, arrhythmic gyrations and seizure-like stabbing of extremities that can only come about from a heavy dose of horse tranquilizers.
------------------
ok...
EDIT: pffff de uitleg bij jumpstyle, hardstyle & hardcorewat een vent, degene die dit gemaakt heeft
Had dan toch liever dat het een serieuzer/objectief initiatief was, waarin voor ieder genre een apart groepje fanatiekelingen staat die de informatie en geschiedenis schrijft en de subgenres maakt. Zo zou je een nog uitgebreidere catalogus hebben met meer informatie over de genres zelf.
Gisteren de sleutels van m'n nieuwe woning opgehaald. Van het weekend paar wandjes witten, maandag en dinsdag de schilder voor overige wanden en dan rest van komende week verhuizen. Hep er nouwal sin in.
Oh jezus, dat doe je wel wat sneller dan ik met mijn woning.THArdstyler wrote:Gisteren de sleutels van m'n nieuwe woning opgehaald. Van het weekend paar wandjes witten, maandag en dinsdag de schilder voor overige wanden en dan rest van komende week verhuizen. Hep er nouwal sin in.
De schilder is daar al een maand bezig geweest (3x per week) om alles af te kitten, te schuren, te gronden en te schilderen... En dan hebben wij zelf ook het nodig nog meegeholpen.
Wel blij dat over 1.5week mijn vloer erin ligt en dan vanaf 24 november de meubels komen
Heb een redelijk instapklare woning gekocht, dus dat scheelt. Schilder hoeft maar 3 wanden te doen met betonlook (Stucco D'Or), dus die is met 2 dagen klaar. Meubels heb ik gelukkig al, nieuw bed komt morgen. Dus ja, inderdaad allemaal lekker vlot.rakkietakkie wrote:Oh jezus, dat doe je wel wat sneller dan ik met mijn woning.THArdstyler wrote:Gisteren de sleutels van m'n nieuwe woning opgehaald. Van het weekend paar wandjes witten, maandag en dinsdag de schilder voor overige wanden en dan rest van komende week verhuizen. Hep er nouwal sin in.
De schilder is daar al een maand bezig geweest (3x per week) om alles af te kitten, te schuren, te gronden en te schilderen... En dan hebben wij zelf ook het nodig nog meegeholpen.
Wel blij dat over 1.5week mijn vloer erin ligt en dan vanaf 24 november de meubels komen
Uit je verhaal begrijp ik dat je alle kozijnen etc. ook allemaal doet? Heb ik vorig jaar ook gedaan in m'n huidige appartement, monnikenwerk haha.