Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Deze mix, lekker strak... prima mash-ups..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere :$ :love:


Van mij ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
JeroenB93 schreef:
De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere :$ :love:
Van mij ook :D


Was er zelf bij en baal ervan dat ik mij er toen niet meer bewust van was hoe bijzonder het eigenlijk was, heb veel van deze set staan kletsen en oude vrienden veel gezien. Te veel bezig met rand zaken in plaats van wat/wie er werd ''gedraaid''
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Henk-Jan schreef:
JeroenB93 schreef:
De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere :$ :love:
Van mij ook :D


Was er zelf bij en baal ervan dat ik mij er toen niet meer bewust van was hoe bijzonder het eigenlijk was, heb veel van deze set staan kletsen en oude vrienden veel gezien. Te veel bezig met rand zaken in plaats van wat/wie er werd ''gedraaid''

Ik heb vooral de laatste 1,5 uur echt met een big smile en tegelijk een kop vol verbazing rondgelopen haha. Het enorme tempo waarmee de tracks voorbij kwamen, echt ongekend. Was ook echt veel te blij met m'n lichtgevende stokkie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 21:59 
 
Hardtraxx Elite

Een Lan-Party met moaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 11:37 
 
Hardtraxxer

immuunm schreef:
Een Lan-Party met moaten.

Welk(e) spel(len) dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Henk-Jan schreef:
JeroenB93 schreef:
De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere :$ :love:
Van mij ook :D


Was er zelf bij en baal ervan dat ik mij er toen niet meer bewust van was hoe bijzonder het eigenlijk was, heb veel van deze set staan kletsen en oude vrienden veel gezien. Te veel bezig met rand zaken in plaats van wat/wie er werd ''gedraaid''

Ik weet er ook barre weinig meer van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 14:22 
 
Hardtraxx Elite

Melanoisia schreef:
immuunm schreef:
Een Lan-Party met moaten.

Welk(e) spel(len) dan?


Gisteren amoung us en counter strike, vandaag is nog niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Melanoisia schreef:
immuunm schreef:
Een Lan-Party met moaten.

Welk(e) spel(len) dan?


Gisteren amoung us en counter strike, vandaag is nog niet bekend.

Minecraft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

VVV - Ajax :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb helaas geen Fox, maar wtf is dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
VVV - Ajax :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2020 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M’n nieuwste release Masters in de Hardtunes Top 10 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 00:03 
 
Hardtraxxer

https://youtu.be/ncMt9g9J3Bc?t=48
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na nachten wakker gelegen te hebben eindelijk het nummer gevonden waarvan de melodie door mijn hoofd aan het spoken was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Na nachten wakker gelegen te hebben eindelijk het nummer gevonden waarvan de melodie door mijn hoofd aan het spoken was.


Welke was het? Carnaval Festival? Taa ta ta, Taa ta ta, Tah-TahTaa ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Nuracore schreef:
Na nachten wakker gelegen te hebben eindelijk het nummer gevonden waarvan de melodie door mijn hoofd aan het spoken was.


Welke was het? Carnaval Festival? Taa ta ta, Taa ta ta, Tah-TahTaa ^^

Saltwater - The Legacy (Alphazone Extended Mix) midintro werd in een andere track als climax gebruikt. Dat bleek Push - Strange World 2000 Remake te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://music.ishkur.com/

Heel vet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
http://music.ishkur.com/

Heel vet dit




You ever have one of those really sticky poos where you've pinched it off but it's clinging to your sphincter for dear life, and you don't want to get up and wipe because that would take a lot of toilet paper, so you just kinda sit there helpless, and maybe wiggle around a bit to try and shake it off?

And then after a few minutes gravity does its job and the turd finally detaches from your rectum and drops into the bowl with a satisfying ker-plunk?

Well guess what: They make music like that now.

Whenever anyone asks me if I like Dubstep, I always reply "No, I don't do Ketamine." Dubstep cultivates a style of spastic, arrhythmic gyrations and seizure-like stabbing of extremities that can only come about from a heavy dose of horse tranquilizers.

------------------

ok... :lol:

EDIT: pffff de uitleg bij jumpstyle, hardstyle & hardcore :lol: wat een vent, degene die dit gemaakt heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
http://music.ishkur.com/

Heel vet dit

''And what is Dubstep, really, but just instrumental Grime?'' :huh:

"whatever boring thing Burial is doing." :huh: :huh: :huh: :huh:

Ook echt enorm vage keuzes bij Grime die overduidelijk in een van de andere UK Garage hokjes horen.

Maar goed, met zijn schrijfstijl moet ik het ook niet al te serieus nemen natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 23:05 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Nuracore schreef:
http://music.ishkur.com/

Heel vet dit




You ever have one of those really sticky poos where you've pinched it off but it's clinging to your sphincter for dear life, and you don't want to get up and wipe because that would take a lot of toilet paper, so you just kinda sit there helpless, and maybe wiggle around a bit to try and shake it off?

And then after a few minutes gravity does its job and the turd finally detaches from your rectum and drops into the bowl with a satisfying ker-plunk?

Well guess what: They make music like that now.

Whenever anyone asks me if I like Dubstep, I always reply "No, I don't do Ketamine." Dubstep cultivates a style of spastic, arrhythmic gyrations and seizure-like stabbing of extremities that can only come about from a heavy dose of horse tranquilizers.

------------------

ok... :lol:

EDIT: pffff de uitleg bij jumpstyle, hardstyle & hardcore :lol: wat een vent, degene die dit gemaakt heeft

Hahahahaja geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dan toch liever dat het een serieuzer/objectief initiatief was, waarin voor ieder genre een apart groepje fanatiekelingen staat die de informatie en geschiedenis schrijft en de subgenres maakt. Zo zou je een nog uitgebreidere catalogus hebben met meer informatie over de genres zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren de sleutels van m'n nieuwe woning opgehaald. Van het weekend paar wandjes witten, maandag en dinsdag de schilder voor overige wanden en dan rest van komende week verhuizen. Hep er nouwal sin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gisteren de sleutels van m'n nieuwe woning opgehaald. Van het weekend paar wandjes witten, maandag en dinsdag de schilder voor overige wanden en dan rest van komende week verhuizen. Hep er nouwal sin in.


Oh jezus, dat doe je wel wat sneller dan ik met mijn woning.
De schilder is daar al een maand bezig geweest (3x per week) om alles af te kitten, te schuren, te gronden en te schilderen... En dan hebben wij zelf ook het nodig nog meegeholpen.

Wel blij dat over 1.5week mijn vloer erin ligt en dan vanaf 24 november de meubels komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
THArdstyler schreef:
Gisteren de sleutels van m'n nieuwe woning opgehaald. Van het weekend paar wandjes witten, maandag en dinsdag de schilder voor overige wanden en dan rest van komende week verhuizen. Hep er nouwal sin in.


Oh jezus, dat doe je wel wat sneller dan ik met mijn woning.
De schilder is daar al een maand bezig geweest (3x per week) om alles af te kitten, te schuren, te gronden en te schilderen... En dan hebben wij zelf ook het nodig nog meegeholpen.

Wel blij dat over 1.5week mijn vloer erin ligt en dan vanaf 24 november de meubels komen >.<

Heb een redelijk instapklare woning gekocht, dus dat scheelt. Schilder hoeft maar 3 wanden te doen met betonlook (Stucco D'Or), dus die is met 2 dagen klaar. Meubels heb ik gelukkig al, nieuw bed komt morgen. Dus ja, inderdaad allemaal lekker vlot.

Uit je verhaal begrijp ik dat je alle kozijnen etc. ook allemaal doet? Heb ik vorig jaar ook gedaan in m'n huidige appartement, monnikenwerk haha.
Vorige  1 ... 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic