Rooler's twitch stream 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ook alleen maar comments er onder van artiesten die het prachtig vinden, haha. Zijn die #TeamDaTweekaz?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Headhunterz zelf ook. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, gewoon een beetje gekut over en weer.Remi wrote:Ook alleen maar comments er onder van artiesten die het prachtig vinden, haha. Zijn die #TeamDaTweekaz?
vind dit beter dan het origineel 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Kudus 
Ik zit nu 2 minuten alle mogelijkheden te bedenken wat deze afkorting kan zijn maar kom er niet op, toch nieuwsgierigsimon10pont wrote:MVDP
MEM VIS DE PAY was mijn beste gok, maar vgm heeft die weinig noemenswaardigs gedaan recent
Rickzel wrote:Ik zit nu 2 minuten alle mogelijkheden te bedenken wat deze afkorting kan zijn maar kom er niet op, toch nieuwsgierig
MEM VIS DE PAY was mijn beste gok, maar vgm heeft die weinig noemenswaardigs gedaan recent
Ten Hag die een compleet andere basiself neerzet/Ajax dat Heerenveen bij vlagen lekker weggespeeld heeft. Klaassen en Kudus 
Rickzel wrote:MEM VIS DE PAY was mijn beste gok, maar vgm heeft die weinig noemenswaardigs gedaan recentsimon10pont wrote:MVDP
3 assistjes in een half uurtje vandaag.
simon10pont wrote:![]()
Gruwelijke koers was het ja!
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Tweeka TV op dit moment
Doet me echt denken aan Knockout dit
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Komen ook plaatjes langs hoor. Last Of The Mohicanz, Digiwave..MYTZE wrote:Tweeka TV op dit moment
Edit: Jägerborn steekt ook fucking geniaal in elkaar
Aah nog steeds geen flauw idee maar volg ook wielrennen ook niet, nevermindsimon10pont wrote:Rickzel wrote:Ik zit nu 2 minuten alle mogelijkheden te bedenken wat deze afkorting kan zijn maar kom er niet op, toch nieuwsgierig
MEM VIS DE PAY was mijn beste gok, maar vgm heeft die weinig noemenswaardigs gedaan recent![]()
Die nieuwe Frontliner collabs 
Ditsimon10pont wrote:MVDP
Wilco Kelderman deed t in de Giro ook geweldig vandaag! Wordt nog spannend komende week
Dit idd, ook nog even een speciale vermelding voor EstalocaPedaalemre wrote:Komen ook plaatjes langs hoor. Last Of The Mohicanz, Digiwave..MYTZE wrote:Tweeka TV op dit moment
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
https://www.dumpert.nl/item/8003507_423189fc
en dan deze reactie lezen:
Hij heeft het over christenen die wakker moeten worden. Maar hier in Nederland zijn het vooral de atheïsten van D66 en Groenlinks die elke kans pakken op het christendom in te hakken en tegelijk de hielen likken van de islam. Dat is voor mij echt de meest onbegrijpelijke paradox in de moderne samenleving. D66 en Groenlinks. Gevuld met atheïsten, homo's en feministen. Die vooraan staan bij het beschermen van een ideologie die hen direct hoofd vooruit van een flat zou keilen als ze de kans kregen.
Ga hier echt al een kwartier super lekker op
en dan deze reactie lezen:
Hij heeft het over christenen die wakker moeten worden. Maar hier in Nederland zijn het vooral de atheïsten van D66 en Groenlinks die elke kans pakken op het christendom in te hakken en tegelijk de hielen likken van de islam. Dat is voor mij echt de meest onbegrijpelijke paradox in de moderne samenleving. D66 en Groenlinks. Gevuld met atheïsten, homo's en feministen. Die vooraan staan bij het beschermen van een ideologie die hen direct hoofd vooruit van een flat zou keilen als ze de kans kregen.
Ga hier echt al een kwartier super lekker op
Ik volg die man al jaren, Imam Tahwidi. Heeft gigantisch veel humor op zn fb pagina, maar durft idd ook kritiek te leveren van binnenuit.
RTM93 wrote:Hij heeft het over christenen die wakker moeten worden. Maar hier in Nederland zijn het vooral de atheïsten van D66 en Groenlinks die elke kans pakken op het christendom in te hakken en tegelijk de hielen likken van de islam. Dat is voor mij echt de meest onbegrijpelijke paradox in de moderne samenleving. D66 en Groenlinks. Gevuld met atheïsten, homo's en feministen. Die vooraan staan bij het beschermen van een ideologie die hen direct hoofd vooruit van een flat zou keilen als ze de kans kregen.
Veel plusjes op die post helaas. Ik ben zwevend tussen D66 en VVD, maar herken me niet in het likken van de hielen van de Islam.
het "Selected Works Remastered" album van I:GOR

De 15 Years set van Defqon 2017 terugluisteren en kijken. Was voor mij wel de mooiste ervaring van mijn festivalcarriere
View on YouTube
View on YouTube