Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
De imitaties die Elise Schaap doet zijn echt geniaal.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
De 90's Early Rave set van Dj Panic :bomb:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Het FTP-filmpje van Intents 2014 Theracords-stage gaat een soort van 'viral' op RSU en echt heel veel mensen gaan stuk om Mark with a Tarrel. :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Blijft ook legendarisch :worship:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
De zon. :beer:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Rowanyt1309 wrote:De zon. :beer:
Geniet ervan. In België is het momenteel bewolkt en regen. Komt in de namiddag jullie kant uit zo te zien
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Grim wrote:
Geniet ervan. In België is het momenteel bewolkt en regen. Komt in de namiddag jullie kant uit zo te zien
Dan FIFA maar opstarten. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Eén van mijn beste maten heeft even geleden door de quarantaine verveling een Tinder account aangemaakt waarmee hij oneindig kon swipen. Heeft daarna een soort van experiment uitgevoerd en dat op reddit neergetypt. Het komt erop neer dat hij bijna alle Belgische vrouwen op Tinder gehad heeft. Is daar vandaag mee in de krant gekomen en die reddit post is ook hard gegaan. :lol:

Leesvoer
https://www.reddit.com/r/belgium/commen ... on_tinder/
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ik heb het echt vol verbazing gelezen. Goed experiment zeg... En die comments zijn wel goud vooral "al rent een paard nog zo snel. Het wordt toch een frikadel"
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Geeft aan hoe kut Tinder is. :P
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 20 days ago
Pannenkoek wrote:https://speld.nl/2020/04/20/thomas-baalt-deze-zomer-geen-gelegenheden-waar-drugsgebruik-de-norm-is/
“Wat de fuck denk je? Zie ik eruit als een junk of zo? Dit interview is over.”
:lol: :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
De hele dag Arrow (Classic) Rock aan hebben tijdens thuis werken. Echt gewoon 100% mijn smaak, voornamelijk ouwe rock muziek maar ook regelmatig wat nieuwere zoals Muse en Black Keys etc.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 8 hours ago
G-Eazy - Crash & Burn (Hard Driver remix) op mn laptopje voorbij horen komen, wat geniale plaat toch he godver :worship:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Pommer wrote:De hele dag Arrow (Classic) Rock aan hebben tijdens thuis werken. Echt gewoon 100% mijn smaak, voornamelijk ouwe rock muziek maar ook regelmatig wat nieuwere zoals Muse en Black Keys etc.
Even gechecked en ik hoor meteen reclame. Dit ben ik echt spuugzat tegenwoordig. Er is onlangs een nieuw radiostation in België bijgekomen genaamd "Willy". Constant good 'ol Rockmuziek afgewisseld met goede nieuwe nummers. Bijna geen reclame, enkel nieuws om het uur. Moest je het willen checken: https://www.willy.radio/
Bierkoning
last seen 25 days ago
Helicaze wrote:
Pommer wrote:De hele dag Arrow (Classic) Rock aan hebben tijdens thuis werken. Echt gewoon 100% mijn smaak, voornamelijk ouwe rock muziek maar ook regelmatig wat nieuwere zoals Muse en Black Keys etc.
Even gechecked en ik hoor meteen reclame. Dit ben ik echt spuugzat tegenwoordig. Er is onlangs een nieuw radiostation in België bijgekomen genaamd "Willy". Constant good 'ol Rockmuziek afgewisseld met goede nieuwe nummers. Bijna geen reclame, enkel nieuws om het uur. Moest je het willen checken: https://www.willy.radio/
Thanks maar dat lag dan echt aan je timing, want het is in verhouding met andere zenders (iig in NL) echt heel weinig reclame en al helemaal geen gelul door DJ's :P Maar zal die van jou volgende keer eens checken!
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 8 hours ago
View on SoundCloud
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Goldenstyle wrote:View on SoundCloud

:lol: :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Gvd :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Goldenstyle wrote:G-Eazy - Crash & Burn (Hard Driver remix) op mn laptopje voorbij horen komen, wat geniale plaat toch he godver :worship:
Ook nog maar eens even opgezet. :thumbsup: Was deze alweer vergeten
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Set van The Prophet op Qonnect :D
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
SL8492 wrote:Set van The Prophet op Qonnect :D
Wilde net hetzelfde typen. Meteen ook extra confronterend weer dat festivalseizoen niet doorgaat. Ken wol janke.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
SL8492 wrote:Set van The Prophet op Qonnect :D
Gewoon even Psycho Hardstylers - The game erop leggen :drool:
Niet gedacht dat ik die ooit nog eens in een setje zou horen. Één van de platen waar het voor mij mee begonnen is. X-qlusive dana cd!
Bierkoning
last seen 25 days ago
M'n setje die ik op Reminder heb gedraaid weer eens een keertje terug luisteren. Niet zo zeer de set zelf waar ik van geniet, maar wel de herinnering daaraan en eigenlijk ook de rest van die hele dag. Was top.