Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Kun je zelf voor kiezen en met wat moeite ook voor zorgen dat het voor jou zo blijftSvbtwee wrote:Naast alle nadelen van de coronamaatregelen heeft het ook wel een aantal prettige voordelen voor me:
- Lekker rustig op het werk.
- Minder hoeven werken.
- Meer tijd voor het gezin.
- Geen sociale verplichtingen meer, waar je eigenlijk geen zin in hebt.
- Geen files.
- "Goedkoop" tanken.
- Mensen blijven van je af, i.p.v. dat ze de hele tijd aan je lopen te plukken.
- Geen collectes meer aan je deur.
Deze dingen zouden voor mij ook na deze crisis best zo mogen blijven
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Lekker al m'n geld terugvragen van dingen die niet doorgaan. Niet dat het veel is.
Tegelijk een irritatie momentje dat er zoveel dingen niet doorgaan waarschijnlijk.Melanoisia wrote:Lekker al m'n geld terugvragen van dingen die niet doorgaan. Niet dat het veel is.
OT:
Dauwtrappen..
NetjesSolis wrote:Heb je altijd negers om je heen lopen die het katoen van je trui aan het plukken zijn?
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 15 days ago
Je post em in de verkeerde maat!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Vond het eerst ook een boutnummer, maar vind het inmiddels een best dikke plaat.Goldenstyle wrote:Je post em in de verkeerde maat!
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 15 days ago
Ging meer om de reactie bij het publiek dan om het nummer zelf
Sven-O wrote:Quarantine Sessions
Sven-O wrote:Quarantine Sessions
Niet echt een genietmomentje want dit is eerder een gevalletje plaatsvervangende schaamte en daar is geen topic voor.
Geniet even mee van het filmpje dat RR heeft geretweet van een fan
https://twitter.com/RdclRedemption/stat ... 5164724225
Iedereen mag natuurlijk los gaan op muziek zoals men zelf wil, maar wel even ook een wtf momentje hoor. 
Grim wrote:Niet echt een genietmomentje want dit is eerder een gevalletje plaatsvervangende schaamte en daar is geen topic voor.

Doet me gelijk denken aan deze meneer:Grim wrote:Niet echt een genietmomentje want dit is eerder een gevalletje plaatsvervangende schaamte en daar is geen topic voor.
View on YouTube
Beste van de TV kantine S10 vanavond. Gvd wat een geniaal programma

Dat is wel echt een gave die alleen Carlo Boszhard heeft ja. (alhoewel de andere die meedoen ook prima in hun rol kruipen)
Moet zeggen dat ik de eerste seizoenen wel beter vond, toen het nog echt de TV kantine was waar zoveel mogelijk typetjes werden nagespeeld. Nu pikken ze meestal een tv programma eruit waar een aflevering dan om draait. En aangezien ik niet heel veel televisie kijk heb ik ook meestal niets met het programma dat ze naspelen.
Moet zeggen dat ik de eerste seizoenen wel beter vond, toen het nog echt de TV kantine was waar zoveel mogelijk typetjes werden nagespeeld. Nu pikken ze meestal een tv programma eruit waar een aflevering dan om draait. En aangezien ik niet heel veel televisie kijk heb ik ook meestal niets met het programma dat ze naspelen.
Heb de eerste seizoenen niet echt bewust meegekregen, kijk het pas sinds een jaar of 2 wekelijks. Dat laatste heb ik ook wel last van, kijk ook amper televisie, maar vaak zie je die figuren toch wel voorbij komen op wat voor plek dan ook.Jordy wrote:Dat is wel echt een gave die alleen Carlo Boszhard heeft ja. (alhoewel de andere die meedoen ook prima in hun rol kruipen)
Boszhard is idd wel onovertroffen, hij is ook de enige die qua stem ook altijd enorm dichtbij de echte mensen in de buurt komt. Laatst ook nog met Marc Marie Huybrechts, bizar hoeveel zijn stem/manier van praten op die van dat piepkuiken leek.
Fantastisch inderdaad. Elk seizoen had wel zijn charme. Nu ook hoor met elke week andere progamma's als basis. Echt heel goed gedaan. Elise Schaap is ook geniaal goed.Pommer wrote:Beste van de TV kantine S10 vanavond. Gvd wat een geniaal programma![]()