Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-01-2019, 22:58 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)

Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P
Als ik dat weet wil ik best wat aanraden :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.

Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 07:59 

Hardtraxxer

Zojuist een wortelkanaalbehandeling gehad, ging beter dan ik had verwacht. Het was ook zomaar klaar ^^
Verdoving is echt ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 08:21 

Kraak... Piep...

Solis schreef:
Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)

Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.

Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig. :lol:

Liggende aan wat voor natuur + cultuur + warmte kan je denken aan de Italiaanse Dolomieten of Bloemenriviera, Zwitserse Alpen, Chiapas & Yucatan in Mexico (Warmte, strand en oude Inca cultuur), Madeira (veel te doen, veel oud Portugal en prachtnatuur).

Als je meer van middeleeuwen of oudheid houdt kan je denken aan zuidwest Frankrijk, Budva Montenegro, Efeze Turkije of Malta.

Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 09:39 

Hardtraxx Elite

Weekje vakantie! Heerlijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 13:23 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Broken Balance schreef:
Solis schreef:

Ik ben wel Azië-liefhebber. Natuur heb ik zelf niet hoog op mijn lijst staan maar als je richting Borneo gaat wordt dit vaak gecombineerd met Java en/of Bali.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-01-2019, 20:08 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica

Costa Rica kan ik in ieder geval aanraden, echt een geweldige reis daar gehad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 13:28 

Hardtraxxer

Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden :thumbsup: :lol: 80 euro gratis spullen dankjewel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 13:30 

Hardtraxx Elite

Ultraterrorloudsound schreef:
Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden :thumbsup: :lol: 80 euro gratis spullen dankjewel xd

HANDEL! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 14:22 

Hardtraxx Addict

Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 14:40 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.

Nichemarkt maar een markt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 14:53 

Donateur

Remi schreef:

Ja, zit veel handel in
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 15:59 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Remi schreef:

Ja, zit veel handel in

Ah ja, jij behoort natuurlijk níet tot die doelgroep 'big black cock' maar tot 'black cock'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 16:04 

Donateur

Ze noemen mij ook wel de witte neger
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-01-2019, 16:06 

Hardtraxx Addict

Integratie alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 07:26 

Hardtraxx Addict

Voor het eerst sinds zaterdagnacht een hele nacht kunnen slapen dankzij naproxen. Fijn gevoel dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 19:26 

Bierkoning

Op recept? Ik slaap al weet ik het hoelang niet door namelijk. Vroeger was inslapen altijd het probleem, nu dat eindelijk iets beter gaat word ik 20 keer per nacht wakker :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2019, 10:32 

Hardtraxx Addict

Beste medicatie die er is tegen slapeloosheid is een stuk in de kloten zuipm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2019, 10:48 

Hardtraxx Addict

mwah, dat is niet helemaal waar. Je valt weliswaar sneller in slaap, maar het is ook een onrustige slaap en verslechterd je nachtrust.

Als ik 4 dagen achter elkaar aan het zuipen ben krijg ik juist last van slapeloosheid door de alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2019, 10:50 

Hardtraxx Veteran

Daar heb je de oorzaak dus Pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2019, 16:17 

Hardtraxx Veteran

Woensdag naar ODESZA in de AFAS geweest, nu nog steeds van aan het nagenieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2019, 16:30 

Hardtraxx Veteran

Nou komt ie

Ten eerste. Ik vind Radical zijn muziek prima om af en toe op te zetten en op te kickfisten als ik half bezopen in de kroeg sta. De volgende vergelijking is meer een vergelijking tussen menselijke gedrags patronen en gaat niet inhoudelijk in op Joey’s muziek (ik mag gewoon Joey zeggen want ik kwam hem een keer tegen op vakantie).

Mensen steken graag de koppen bij elkaar om in een intersubjectief gezamenlijk ideaal te geloven. Dit intersubjectief element bindt mensen. Het zit in onze genen, zorgt voor gemakkelijke samenwerking en is in principe de reden waarom mensen zo succesvol zijn (iemand hier Sapiens gelezen?).

Momenteel kan je stellen dat er een verschuiving plaatsvind naar het rechter politiek spectrum. De wereld staat momenteel aan de wieg van grote verandering die een aanpassing van onze levensstijl vereisen voor een duurzame continuïteit van levensstandaarden voor de gehele wereld. Veel mensen accepteren deze verandering niet omdat het hun comfortabele positie aantast en daardoor zijn ze geneigd conservatiever te stemmen. Dit terwijl hun luxepositie precies de oorzaak is van de onheil. Economische vluchtelingen kan je bijvoorbeeld terugleiden tot neokolonialisme ten dienste van goedkope producten in de supermarkt van de westerse consument. Politieke vluchtelingen kan je vaak terugleiden tot omgevingsfactoren, zoals klimaatverandering (veroorzaakt door het westen), vervuiling (veroorzaakt door het westen), en demografische factoren (ontwikkelingslanden hebben vaak de demografische transitie niet kunnen voltooien door neokolonialisme van het westen) en ultimately globalisering (kapitalistische groeidrang, een idee uit het westen). Klimaatverandering is een probleem van ons neoliberaal / kapitalistisch economisch model wat oneindige groei op een eindige groei probeert te realiseren zonder daar de volledige kostprijs voor te betalen.

Hoe trek ik nou in godsnaam de vergelijking met Radical Redemption?

De intersubjectieve realiteit is bij Radical Redemption heel krachtig, dat kan je merken aan de mate waarin zijn publiek zich laat meeslepen door zijn performance, de teksten en de achterliggende gedachte van zijn act. Je ziet dat mensen erin meegaan, terwijl zijn act, muziek en thema vaak doem, dood en verderfenis propageren. Hier zag ik de vergelijking; mensen kiezen ervoor om deel uit te maken van een intersubjectieve realiteit, terwijl het inherent haaks staat op een duurzame continuïteit van hun leven of levensomstandigheden. Mensen kiezen ervoor om de gevaren te accepteren, om zelf een comfortabel leven te hebben of in Radical zijn geval, een leuke tijd te hebben. Gelukkig wordt wat Radical met zijn act, muziek en thema propageert niet voltrokken, maar hetzelfde psychologische effect ligt mijn inziens aan de grondslag. Tegelijkertijd; de mensen die rechts stemmen gaan er van uit dat hun problemen ook niet werkelijkheid worden door daadwerkelijk rechts te stemmen.

Daarnaast zie je in beide gevallen sterk het gevoel van een ‘wij’ creëren tegen een gezamenlijke vijandige entiteit. Dat is een duidelijk product van menselijke evolutie. Mensen die zich konden verenigen tegenover een gemeenschappelijk obstakel of vijandigheid waren succesvoller in het evolutieproces.

Welkom in mijn hersenpan. Dit doet mijn hoofd elke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2019, 16:52 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ook in Azië op reis geweest en mijn leven en mijn beeld op het leven is ook totaal veranderd na het wassen van een olifant. Welkom bij de club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-01-2019, 18:26 

Hardtraxxer

In de plaatselijke jongerencentrum bij mij om de hoek word een hardcorefeestje gehouden. Dat ik dit mag meemaken in mijn dorp. xd
Sws even een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2019, 01:13 

Kraak... Piep...

Paultheone schreef:
Woensdag naar ODESZA in de AFAS geweest, nu nog steeds van aan het nagenieten :loving:

Was daar ook, enorm vette visual show :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2019, 09:03 

Hardtraxx Addict

De Geck-O en Wavolizer set op de Silver van Defqon 2018.

:woot:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic