Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Belastingaangifte gedaan, krijg 750 terug 
448 euro hierGoldenstyle wrote:Belastingaangifte gedaan, krijg 750 terug
Hopelijk dagje Rebirth meepakken en de rest lekker sparen
Je weet dat je dit geld in de regel vaak pas medio mei/juni/juli krijgt?
Ja dat duurt inderdaad altijd even, maar goed komt er wel 
Was gericht aan Jeroen omdat hij begon over Rebirth haha!Goldenstyle wrote:Ja dat duurt inderdaad altijd even, maar goed komt er wel
OjaTHArdstyler wrote:Was gericht aan Jeroen omdat hij begon over Rebirth haha!Goldenstyle wrote:Ja dat duurt inderdaad altijd even, maar goed komt er wel
Ja haha, is niet dat ik het geld voor Rebirth nu niet heb hoor. Maar meer gewoon gratis naar Rebirth zegmaar, in theorie :pTHArdstyler wrote:Je weet dat je dit geld in de regel vaak pas medio mei/juni/juli krijgt?
Is gewoon je eigen geld dat de staat rentevrij heeft kunnen gebruiken om te beleggen 
Goldenstyle wrote:Belastingaangifte gedaan, krijg 578 terug
Goldenstyle wrote:Belastingaangifte gedaan, krijg 2242 terug
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Poepen 
Moest 1 euro betalen
Wat dus teruggezet naar 0 EUR wordt
Wat dus teruggezet naar 0 EUR wordt
Ik moet 'm nog doen, normaal rond de 2k dus verwacht dit jaar niet anders 
Krijg 950 euro terug! Kwam er bij het invullen achter dat ik m'n aangifte van 2016 nog niet had verzonden, dus nog eens 275 ballen erbij! 
Ben je niet verplicht om elk jaar aangifte te doen voor je belasting? Maar wel relaxt dat je zo tering veel terug krijgt hahaIndy wrote:Krijg 950 euro terug! Kwam er bij het invullen achter dat ik m'n aangifte van 2016 nog niet had verzonden, dus nog eens 275 ballen erbij!
Als je moet dokken zullen ze je wel alarmeren.Hekzitter wrote:Ben je niet verplicht om elk jaar aangifte te doen voor je belasting? Maar wel relaxt dat je zo tering veel terug krijgt hahaIndy wrote:Krijg 950 euro terug! Kwam er bij het invullen achter dat ik m'n aangifte van 2016 nog niet had verzonden, dus nog eens 275 ballen erbij!
Even vlug ingevuld, we zouden 2 ruggen terug krijgen. Helemaal prima.Remi wrote:Elk jaar lekker cashen die belastingaangifte omdat ik m'n hypotheekrenteaftrek per jaar heb staan.
tering. Ik wil ook een huis kopen.
Hoe werkt dit in Nederland? Voor de meeste mensen gaat dit zo goed als volautomatisch in België. Enkel controleren of de gegevens juist zijn die automatisch zijn ingevuld en aanpassen indien nodig.
Hetzelfde als bij jullie dus..Grim wrote:Hoe werkt dit in Nederland? Voor de meeste mensen gaat dit zo goed als volautomatisch in België. Enkel controleren of de gegevens juist zijn die automatisch zijn ingevuld en aanpassen indien nodig.
Met heel dat 'belastingaangifte gedaan' lijkt het echt alsof je daar vanalles voor moet doen 
Toen ik hem kocht was het ook 2k+. Sindsdien ieder jaar een paar honderd 'maar'Hekzitter wrote:tering. Ik wil ook een huis kopen.
Geen idee hoe dat zit. Ik had er niks van gehoord dus zal wel loslopen zeker?Hekzitter wrote:Ben je niet verplicht om elk jaar aangifte te doen voor je belasting? Maar wel relaxt dat je zo tering veel terug krijgt hahaIndy wrote:Krijg 950 euro terug! Kwam er bij het invullen achter dat ik m'n aangifte van 2016 nog niet had verzonden, dus nog eens 275 ballen erbij!
Belastingaangifte is enkel verplicht als je een brief krijgt (en die krijg je enkel als je sowieso moet betalen), of als je 'kunt weten' dat je geld verschuldigd bent. Als je geld terugkrijgt is het invullen uiteraard compleet optioneel. Sterker nog, ik denk dat de belastingdienst het helemaal hartstikke mooi vindt als jij jouw extra betaalde geld niet terug hoeft. Overigens worden schulden van 47 euro of lager bij aangiftes kwijtgescholden.Indy wrote:Geen idee hoe dat zit. Ik had er niks van gehoord dus zal wel loslopen zeker?Hekzitter wrote:Ben je niet verplicht om elk jaar aangifte te doen voor je belasting? Maar wel relaxt dat je zo tering veel terug krijgt hahaIndy wrote:Krijg 950 euro terug! Kwam er bij het invullen achter dat ik m'n aangifte van 2016 nog niet had verzonden, dus nog eens 275 ballen erbij!