Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119 ... 1233  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond oom geworden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond vader geworden! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 09:40 
 
Hardtraxxer

Gefeliciteerd! Hoe heten ze?

Gisteravond een boom geplant! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd!

Gisterenavond een drol gelegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond een half uur lang mogen genieten van het brandalarm van het winkelcentrum onder mijn flat (uiteraard loos alarm) toen ik naar bed wilde :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Gefeliciteerd! Hoe heten ze?

Gisteravond een boom geplant! :D


Ron! Gefeliciteerd aan de Rons op dit forum dat jullie er een naamgenoot bij hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering chill. Ze hebben een site ontwikkeld waar ik mee kan kijken op de Chromebooks van leerlingen. Leerlingen zijn compleet verward is ik voorin het lokaal zit en precies weet wat ze doen en ook gewoon tabbladen weg klik. Ik ga hier heel goed op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 15:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Tering chill. Ze hebben een site ontwikkeld waar ik mee kan kijken op de Chromebooks van leerlingen. Leerlingen zijn compleet verward is ik voorin het lokaal zit en precies weet wat ze doen en ook gewoon tabbladen weg klik. Ik ga hier heel goed op :lol:


AVG alert incoming
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hekzitter schreef:
Tering chill. Ze hebben een site ontwikkeld waar ik mee kan kijken op de Chromebooks van leerlingen. Leerlingen zijn compleet verward is ik voorin het lokaal zit en precies weet wat ze doen en ook gewoon tabbladen weg klik. Ik ga hier heel goed op :lol:


AVG alert incoming


Hoezo? Ze gebruiken schoolmateriaal en zouden enkel schoolzaken moeten doen. Niet school gerelateerde dingen zouden op netwerk niveau ook geblokkeerd moeten worden. Denk daarbij aan zaken als Facebook.

Dit kan enkel een privacy dingetje zijn onder de juiste omstandigheden. AVG =/= privacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
Hekzitter schreef:
Tering chill. Ze hebben een site ontwikkeld waar ik mee kan kijken op de Chromebooks van leerlingen. Leerlingen zijn compleet verward is ik voorin het lokaal zit en precies weet wat ze doen en ook gewoon tabbladen weg klik. Ik ga hier heel goed op :lol:


AVG alert incoming


Hoezo? Ze gebruiken schoolmateriaal en zouden enkel schoolzaken moeten doen. Niet school gerelateerde dingen zouden op netwerk niveau ook geblokkeerd moeten worden. Denk daarbij aan zaken als Facebook.

Dit kan enkel een privacy dingetje zijn onder de juiste omstandigheden. AVG =/= privacy

Ook school gerelateerde dingen kunnen privé zijn hé. Dingen die niet voor die leraar bedoelt zijn.
Denk daarbij aan pesten, e-mails en andere zaken.

Als ICTer van beroep ben ik tegen scherm monitoring zonder enige vorm van voorwaarden of bewustzijn van het feit dat er meegekeken word of kan worden.

Edit: Scholen moeten goed vastleggen waar en wanneer dit mag maar mag eigenlijk ook alleen met een duidelijke aanleiding voordat men echt mag meekijken en dat dit alleen geldt op school en onder schooltijd Want vaak kan meekijken via software eigenlijk dus ook als de leerling thuis is.

Verder ben ik het met je eens waarom dit als maatregel word gebruikt ipv dat het netwerk en rechtenstructuur word aangepast en je je moet afvragen waarom sites als social media e.d. gebruikt kunnen worden. Zet dit dicht en ze kunnen niets anders dan alleen schoolwerk doen op deze apparaten. Een sociaal veilige omgeving is gewoon belangrijk voor kinderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Setje van HHZ @ Return of HHZ terugluisteren. Dat moment toen hij Digiwave draaide :worship:. Krijg spontaan een lach op m'n gezicht als ik terugdenk aan hoe ik er als een blij ei bij stond toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

^ was sowieso ook een van m'n vetste feesten ooit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Grim schreef:
Pommer schreef:

AVG alert incoming


Hoezo? Ze gebruiken schoolmateriaal en zouden enkel schoolzaken moeten doen. Niet school gerelateerde dingen zouden op netwerk niveau ook geblokkeerd moeten worden. Denk daarbij aan zaken als Facebook.

Dit kan enkel een privacy dingetje zijn onder de juiste omstandigheden. AVG =/= privacy

<snip>.


Dit is puur een privacyprobleem, onder de juiste omstandigheden. Aangezien ik er verder geen details over heb, of moet hebben, kan ik niet zeggen of het effectief een probleem is of niet. Er worden helemaal geen gegevens verwerkt of opgeslagen, veronderstel ik. Laat de AVG nu net daarover gaan, gegevens. Correct me if I'm wrong, ben ook geen überheld ivm AVG xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De AVG is inderdaad enkel van toepassing als er persoonsgegevens verwerkt worden. Dus bijvoorbeeld als je op een webshop zit en een adres in moet voeren, of als je ergens registreert en jouw naam of geboortedatum moet invullen. Over zaken als monitoring laptops zijn naar mijn weten nog geen bepalingen gedaan vanuit de overheid of de EU.

Zelf ben ik in ieder geval geen voorstander van dit soort middelen. Ik hoop dat je via die website niet op ieder willekeurig moment op iemands Chromebook kan meekijken, maar ik ben er bang voor dat je iemand ook kan monitoren als hij of zij thuis zit. Dit is zeker als zoiets vooraf niet gecommuniceerd wordt echt een enorme inbreuk op je privacy. Sterker nog, er zwerft (zwierf?) volgens mij malware rond die precies dit probeert te doen. In potentie is zoiets enorm gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 11:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rustig maar ik zei ook maar wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rustig maar ik zei ook maar wat


Hahahaha. Hopelijk heb je ondertussen wat bijgeleerd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Aversion ft. Disarray - Swan Song, pfffff :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 03:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JODEN RENNEN ALTIJD WEG
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 01:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha nice :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze plaat. :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 21:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Melodie heeft wel veel weg van The Blackbird, maar idd wel een heerlijk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In dit topic: https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/jay-reeve-ft-piqo-back-up-again-lcm050-t68902.html een uitleg van Jay Reeve waarom dat is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 21:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah oke, nou voor deze ene keer is het hem vergeven.
Vorige  1 ... 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119 ... 1233  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic