Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vaak ik wel niet eens op de verkeerde cue had gedrukt xd lekker boeiend. Gaat er om hoe je er mee omgaat en of je het snel zelf kan oplossen. Op de video raakte ze direct in paniek en wist ze niet eens wat ze moest doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoe het zit met de Vlaamse taal, maar als je zegt “op het verkeerde knopje geduwd” dan snap je er volgens mij überhaupt niets van... mijn ouders die niets van laptops snappen duwen op knopjes. Mensen die het wel snappen die drukken op knopjes. Vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat hele TL is toch een grote poppenkast. Afgelopen twee weekenden af en toe de streams zitten te kijken. Het merendeel dat wordt gedraaid is ongeinspireerde bagger en dat publiek ziet er zo kut uit /azijnmodusoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh dat publiek op de mainstage is inderdaad een lachertje.

Die lopen alleen maar interessant met hun vlaggen te zwaaien om te laten zien van waar ze wel niet komen.

Voor de Qdance stage gaat min of meer dezelfde vlieger op.

Op de andere, kleinere stages kom je wel wat meer liefhebbers tegen al wordt 't met 't jaar minder heb ik 't idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 08:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerst wou ik het nog wel meemaken voor de beleving van het hele feest. Maar de line-ups zijn alleen maar de meest populaire artiesten eigenlijk, niet eens de besten. Dat maakt de prijs van een ticket ook zo duur. Dan pak ik toch liever een Mysteryland of Creamfields oid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ach, deze twee zijn eigenlijk ook wel een genietmomentje op zich. Wat een poppenkast :lol:

https://www.hln.be/showbizz/muziek/fest ... ~a6422298/

https://www.hln.be/showbizz/muziek/fest ... ~a1d0ff11/


Dat interview met Mandy (alle respect voor mandy): ''Ik had daar, om eerlijk te zijn, wel wat schrik voor. Ik heb dan ook volop mijn best gedaan om het publiek bij mij te houden. Ik heb hen zelfs laten neerzitten. Zotjes dat ze dat ook effectief gedaan hebben. (lacht) Maar dat zit wel in mij: ik wil het publiek betrekken bij wat ik aan het doen ben. Daarom steek ik ook altijd heel veel tijd in de voorbereiding van een set. Ik wil echt dat mijn publiek geniet.”

Het is toch wel heel erg raar geschreven! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, Belgisch he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof best dat zo'n Mandy in België best populair of een bekendere naam is. Maar in de hardstyle wereld in Nederland stelt ze vrij weinig voor toch? Toch zie je elke keer weer die interviews alsof ze één van de grootste talenten is in het Hardstyle wereldje. Ik heb meer respect voor vrouwelijke hardstyle dj's die niet als een omhooggevallen Gostosa project bekend zijn geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen Deetox verdiend zo'n verhaal.. Nagenoeg alle andere vrouwelijke artiesten in de hardstyle/hardcore zijn producten, geen "artiesten"/producers :whistle: Met Mandy wel als grootste grap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik geloof best dat zo'n Mandy in België best populair of een bekendere naam is. Maar in de hardstyle wereld in Nederland stelt ze vrij weinig voor toch? Toch zie je elke keer weer die interviews alsof ze één van de grootste talenten is in het Hardstyle wereldje. Ik heb meer respect voor vrouwelijke hardstyle dj's die niet als een omhooggevallen Gostosa project bekend zijn geworden.


Denk dat de helft van alles wat je over haar leest/hoort een interview is in de trant van "check deze vrouw in de mannenwereld genaamd Hardstyle". Op de livestream van Defqon hadden ze ook al een dergelijk interview met haar.

"Je moet het bewijzen wanneer je achter de draaitafels staat"

“Anouk is een enorm getalenteerde vrouw”

“Afgelopen weekend hebben 3 Are Legend het eerste festivalweekend afgesloten met mijn remix van Swedish House Maffia."

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Alleen Deetox verdiend zo'n verhaal.. Nagenoeg alle andere vrouwelijke artiesten in de hardstyle/hardcore zijn producten, geen "artiesten"/producers :whistle: Met Mandy wel als grootste grap...


Miss K8, Miss Hysteria/Lucy Furr en Somniac One disagree. En daarbij zijn de laatste twee by far de beste producers.

(in b4 Miss K8 is gewoon Angerfist) Miss K8 was al een gevestigde naam onder Miss Kate in de hardtechno/schranz voor ze überhaupt hardcore leerde produceren (wat ze nu zelf doet) van Angerfist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Miss K8, Miss Hysteria/Lucy Furr en Somniac One disagree.

(in b4 Miss K8 is gewoon Angerfist) Miss K8 was al een gevestigde naam onder Miss Kate in de hardtechno/schranz voor ze überhaupt hardcore leerde produceren (wat ze nu zelf doet) van Angerfist.


Wat snap je niet aan nagenoeg alle? ;) Miss K8 produced (als Hardcore artieste) niet zelf mocht je dat je afvragen, nooit gedaan trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Miss K8, Miss Hysteria/Lucy Furr en Somniac One disagree.

(in b4 Miss K8 is gewoon Angerfist) Miss K8 was al een gevestigde naam onder Miss Kate in de hardtechno/schranz voor ze überhaupt hardcore leerde produceren (wat ze nu zelf doet) van Angerfist.


Wat snap je niet aan nagenoeg alle? ;) Miss K8 produced (als Hardcore artieste) niet zelf mocht je dat je afvragen, nooit gedaan trouwens..


En toch weer wel. Er zit een verschil tussen geleerd van, samen in de studio zitten en geghost worden. Anders zouden Radical, Bloodcage en Crypsis ook nog steeds alles door Angerfist laten maken ;). En daar heeft hij echt geen tijd voor met zo'n schema.

En nagenoeg alle betekent op een miniem aantal na, zeker als je daarvoor zegt "Alleen Deetox verdient zo'n verhaal" lijkt het toch echt te zeggen "Op Deetox na", terwijl zij echt niet de enigste is. Miss Hysteria zit bijvoorbeeld al een jaar of 10 langer in de scene en produceert ook al sindsdien. Ik denk dat je zelf je woordenkeuze moet veranderen om wat consistenter te zijn ;).

Oh ja, gooi Angel en Day-Mar ook nog maar in dat rijtje trouwens en als je de schranz en de oudere tijden van Industrial er bij pakt ook nog 1/2e van Pet Duo, Danielle Haverbeck en Miss Djax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een beetje dezelfde discussie als bij ghostproducers. Als zo'n Mandy nou gewoon open en eerlijk zegt dat ze samen met Hard Driver nummertjes maakt (haha) of dat Hard Driver alles voor haar maakt dan is het al heel anders.
En het is ergens wel logisch dat er veel minder vrouwelijke producers zijn. De interesse vanuit meisjes voor prutsen op een computer op een zolderkamertje is gewoon een stuk lager. Volgens mij is het ook echt niet zo dat de hardstyle een "mannen" wereldje is. Deetox laat dat wel zien.

Maar goed, de act Mandy houdt mensen moedwillig voor de gek. Dan maakt geslacht niet uit. Gewoon eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het is een beetje dezelfde discussie als bij ghostproducers. Als zo'n Mandy nou gewoon open en eerlijk zegt dat ze samen met Hard Driver nummertjes maakt (haha) of dat Hard Driver alles voor haar maakt dan is het al heel anders.


Dit. Het zal mij een bal jeuken of Hard Driver alles voor haar maakt maar ga niet doen alsof je het allemaal zelf maakt en je iedere dag loopt te zweten in de studio:

Citaat:
To be honest, it's the result of hard work.
It wouldn't be this much fun if it was easy.



Citaat:
"Maybe I will start teaching production one day, besides DJ'ing and producing my own tracks."



Dit soort teksten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eerst wou ik het nog wel meemaken voor de beleving van het hele feest. Maar de line-ups zijn alleen maar de meest populaire artiesten eigenlijk, niet eens de besten. Dat maakt de prijs van een ticket ook zo duur. Dan pak ik toch liever een Mysteryland of Creamfields oid :P


Als je de kans krijgt: doen. Dit jaar voor de derde keer geweest en het is oprecht echt iets unieks, wat dubbel en dwars je geld waard is. Wat betreft de line-up: die zit bij het merendeel van de 16 stages prima in elkaar. Ik ontwijk de main eigenlijk elk jaar (m.u.v. Daybreak sessions (openingssets van ~2,5) van Carl Cox en een set van Charlotte de Witte en dit jaar voor het eerst primetime een set meegepakt van Timmy Tumpet, maar het publiek is gewoon vreselijk daar). Er zijn zoveel verschillende stijlen aanwezig met zoveel (voor mij) onbekendere namen, dat het ook gewoon wreed is om die eens te checken en te blijven hangen waar het vet is. Voordeel is dat alle stages dikke prima zijn, inclusief perfect geregeld geluid.

wat betreft die MATTN: wat een lachtertje zeg :lol: . Zegt ook genoeg dat een van de drie alinea's gebruikt wordt om te vragen wat ze aan gaat trekken die dag. Gauw oprotten gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies. Als je dat soort dingen zegt dan mag je ook wel iets vaker foto's of video's op instagram zetten vanuit de muziekstudio in plaats van de nagelstudio...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En toch weer wel. Er zit een verschil tussen geleerd van, samen in de studio zitten en geghost worden. Anders zouden Radical, Bloodcage en Crypsis ook nog steeds alles door Angerfist laten maken ;). En daar heeft hij echt geen tijd voor met zo'n schema.


Crypsis kan al heel lang zelf producen, Radical ook, Bloodcage niet en Miss K8 ook niet.. Dus geen idee wat je hier bedoelt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
En toch weer wel. Er zit een verschil tussen geleerd van, samen in de studio zitten en geghost worden. Anders zouden Radical, Bloodcage en Crypsis ook nog steeds alles door Angerfist laten maken ;). En daar heeft hij echt geen tijd voor met zo'n schema.


Crypsis kan al heel lang zelf producen, Radical ook, Bloodcage niet en Miss K8 ook niet.. Dus geen idee wat je hier bedoelt..


Ik bedoel wat ik zeg..

Crypsis en Radical produceren NU inderdaad zelf, maar dat deden ze in hun beginjaren niet. Allemaal "GELEERD" van Angerfist. Geleerd is hier het sleutelwoord. Sub Sonik, The Pitcher, Dozer, Warface (hoewel de producer in de act zit sort of), Killshot, Mandy, dat zijn mensen die letterlijk platen krijgen aangeleverd, dat is wat ghost producing is.

Bloodcage produceert onderhand zelf, dat heeft Angerfist zelfs in een officieel bericht naar buiten gebracht. Miss K8 heeft leren produceren van Angerfist en is in de eerste jaren ook geghost, sinds 2016 al niet meer, nu is ze net als de rest van Denekamp en MoH gewoon aan de gang met Angerfist zijn soundbank en andersom net zo. Angerfist heeft ook aangegeven dat hij spul van Radical vet vond en daar inspiratie uit heeft gehaald.

Die hele groep DJ's uit die hoek delen alles met elkaar, iets wat al sinds 2008 gebeurt, dat is hoe Angerfist werkt. Na Mutilate klonk heel Masters Of Hardcore als Angerfist. Ze zitten nog vaak samen in de studio maar hij ghost Miss K8 niet, hij produceert wel een kind met haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
En toch weer wel. Er zit een verschil tussen geleerd van, samen in de studio zitten en geghost worden. Anders zouden Radical, Bloodcage en Crypsis ook nog steeds alles door Angerfist laten maken ;). En daar heeft hij echt geen tijd voor met zo'n schema.


Crypsis kan al heel lang zelf producen, Radical ook, Bloodcage niet en Miss K8 ook niet.. Dus geen idee wat je hier bedoelt..


Ik bedoel hier dat je het zelf maar half weet. Crypsis en Radical produceren NU inderdaad zelf, 1. maar dat deden ze in hun beginjaren niet. Allemaal "GELEERD" van Angerfist. Geleerd is hier het sleutelwoord. Sub Sonik, The Pitcher, Dozer, Warface, Killshot, Mandy, dat zijn mensen die letterlijk platen krijgen aangeleverd, dat is wat ghost producing is.

2. Bloodcage produceert onderhand zelf, dat heeft hij zelfs in een officieel bericht naar buiten gebracht. Miss K8 heeft leren produceren van Angerfist en is in de eerste jaren ook geghost, 3. sinds 2016 al niet meer, nu is ze net als de rest van Denekamp en MoH gewoon aan de gang met Angerfist zijn soundbank, iets wat al sinds 2008 gebeurt, dat is hoe Angerfist werkt. Ze zitten nog vaak samen in de studio maar hij ghost Miss K8 niet, hij producet wel een kind met haar.


1. Fout
2. Dit geloof jij? xd Ook fout dus
3. Ik ben heel erg benieuwd waar jij deze info vandaan haalt xd

Vertel, jij staat blijkbaar veeeel dichterbij dan mijn kennis over dit gebeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Donny en BB, blijkbaar hebben jullie inside info maar praten jullie totaal langs elkaar heen.

Dus vertel je inside info kanaal of houdt verder op want dit wordt sneu
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Vertel, jij staat blijkbaar veeeel dichterbij dan mijn kennis over dit gebeuren..


Gezien je het makkelijk vindt om fout te roepen.

1. Heeft Crypsis in meerdere instanties aan verschillende mensen verteld, heb zelf bij een van deze gesprekken gestaan en het gehoord. Crypsis trok al jaren met Angerfist op voor zijn live-act en op een laag pitje als Crucifier tot hij besloot dat hij zelf wou produceren, daarbij heeft hij zoals in alle andere gevallen "HULP" van Angerfist gehad.

En je vindt het niet heel toevallig dat de eerste plaat en alle opvolgende precies het zelfde klinken als de ene hardstyle plaat die Angerfist heeft geproduceerd (Floorcrusherz - Psycho Stylez) die uitkwam voor alles van Crypsis uit kwam? En dat Radical steeds meer naar de exacte sound van Angerfist toe is gegaan (hoogtepunt was The One Man Army CD).

Vind het meer bijzonder dat het voor Crypsis en Radical Redemption e.d. absoluut niet het geval zou zijn, maar voor Miss K8 weer absoluut wel. Iemand die in tegenstelling tot alle anderen op de lijst, al een gevestigde naam had voor dat ze überhaupt hardcore ging maken of Angerfist kende (Defqon.1 bookings e.d.). Want, moge het duidelijk zijn, Angerfist en Miss K8 hadden al wat voordat MoH überhaupt iets van haar ging uitbrengen.

Het is echt niet zo idioot als het klinkt of onprofessioneel. Die gasten zijn allemaal onderling dikke vrienden en delen alles met elkaar qua inspiratie en zitten graag met elkaar in de studio. Angerfist is de grootste studiomuis van ze allemaal en was de eerste, is het dan zo gek dat zijn vrienden die nu ook grote artiesten zijn in het begin met hem optrokken en van hem leerden?

2. Angerfist heeft in een statement op Facebook gezegd dat hij stopt met Bloodcage en de riemen overdraagt naar de gast die altijd met hem in de studio zat voor Bloodcage. Dat je dat niet gelooft is meer een jou probleem.

3. Wederom, dat is hoe Angerfist werkt, al het bewijs ligt er zoals ik al meerdere keren zeg hier. Maar fout, en is niet zo roepen is altijd makkelijker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als ik het goed begrijp produceert Mandy stiekem voor Angerfist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Donny en BB, blijkbaar hebben jullie inside info maar praten jullie totaal langs elkaar heen.

Dus vertel je inside info kanaal of houdt verder op want dit wordt sneu


Mee eens.. Tot hier en niet verder ;) Mijn bron zijn de vrienden en bekenden van iedereen waar we het over hebben en ja met een slok op worden er wel eens dingen vertelt hé :D

Parvuz schreef:
Dus als ik het goed begrijp produceert Mandy stiekem voor Angerfist? :huh:


Dit dus! Probeer ik de hele tijd al te vertellen maar BB snapt er weer eens geen klote van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
ErikZ schreef:
Donny en BB, blijkbaar hebben jullie inside info maar praten jullie totaal langs elkaar heen.

Dus vertel je inside info kanaal of houdt verder op want dit wordt sneu


Mee eens.. Tot hier en niet verder ;) Mijn bron zijn de vrienden en bekenden van iedereen waar we het over hebben en ja met een slok op worden er wel eens dingen vertelt hé :D.


Dan hebben we de zelfde bronnen blijkbaar. Naast dat Crypsis gewoon een enorm nuchtere dude is en je het prima gewoon 1 op 1 met hem er over kan hebben. Het is echt niet dat je alle credibility van die artiesten er mee onder doet, je moet ergens beginnen, het gaat er uiteindelijk om wat je er zelf van maakt/mee doet.

En je ziet, Crypsis was de frontrunner van een nieuwe hardstyle sound, Radical is arguably het grootste raw hardstyle icoon dat er is. Zeker degene met de grootste act er omheen en Miss K8 is op het moment 100% de grootste vrouwelijke DJ die er is in de scene zelf.
Vorige  1 ... 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic