Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Clio en Corsa zijn onwijs betrouwbaar. Wel verouderd. Gelukkig komen er binnenkort nieuwe modellen op de markt, evenals van de 208. Dat zou mijn persoonlijke keus zijn, of de Fiesta, welke overigens de beste is in het B segment en zeker met de 125pk ecoboost erg lekker rijdt.

Een maat van me rijdt overigens in de nieuwe Polo, ook bomvol opties, met DSG automaat en die heeft al behoorlijk wat keren tandjes geknarst. Bij onderzoek door de dealer bleek al dat de koppeling al bijna aan vervanging toe is (35000km op de teller :lol: )
Je zal zo’n ding privé kopen met al je spaarcenten en na t verlopen van de garantie hier tegenaan lopen. :lol:

Overigens is alleen de Ibiza nog te vergelijken met de Polo. De Audi A1 is mokerduur en wordt ook eigenlijk nauwelijks verkocht, Skoda Fabia is een hele andere auto en de Skoda Scala wordt behoorlijk onderuit gehaald in de meeste tests.


Ik heb twee Corsa's uit verschillende tijden gehad, beiden hebben me een fortuin aan reparaties gekost, en dat waren nog niet eens de meest voorkomende euvels. Een maat van mij heeft zelfs twee enorme high end Opels gehad, ook beiden de zelfde euvels. Opel is bij lange na niet betrouwbaar en enorm oncomfortabel. Collega van me heeft rugpijn opgelopen door de skere stoelen in de Corsa en de complete bouwkeet van binnen in een Karl.

Clio valt mee maar is ook enorm spartaans en behoorlijk oncomfortabel. Het is dat Nissan/Mitsubishi zijn hand er in heeft, anders waren ze net zo onbetrouwbaar nog.

De Fiesta is zeker de beste optie als auto op zich, maar ik heb in een nieuwe Fiesta gezeten en in een nieuwe Polo en het feit is gewoon dat ik bij de Fiesta mezelf er in moet vouwen (met 1,91) en bij de Polo kom ik er zo in. De VW is wat ruimer. Steffnov kennende zou hij er helemaal niet in passen, ouwe reus.

De Fabia is onderhuids nog steeds een Polo, heb een nieuwe Fabia gereden op vakantie en die zag er van binnen en onderhuids precies het zelfde uit als de VW van mijn ouders. Mijn vader rijdt eveneens vaak een 208 voor zijn werk en hij zegt dat het ding veel ratelt en dat het stuur veel te klein is.

Mijn keuze zou zijn:
01. Hyundai i20
02. Ford Fiesta (ondanks lengtegebrek)
03. Mazda 2 (zit ook veel Ford techniek in)

Ik zou een Mitsubishi Colt op 3 neerzetten maar die maken ze niet meer. De Space Star is te klein en te traag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf een Corsa B en Corsa D gehad en beiden nooit gekke dingen mee gehad :P

Corsa E is ook gewoon erg betrouwbaar, maar het is geen fijne wagen om mee te rijden, dat klopt.
Heb nu zelf een Astra J en die stoelen zijn echt subliem, beter vind je ze niet, daarbij wel de opmerking dat het wat luxere stoelen zijn (AGR). De standaard spullen die ze monteren zijn niet zo best maar dat verhaal gaat voor heel veel merken op.

Een 208 heb ik toevallig ook (een diesel). Dat ratelen heb ik niet, misschien rijdt je pa rond met een defect?
Dat kleine stuur vind ik juist weer fijn :lol:


Mazda 2 is overigens ook een hele goede, ik vind alleen het motorenaanbod beroerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Betaal er denk ik ong 130 euro per maand voor incl tankpas en waspas.

Zat je nog in 14% ? Nu zijn ze wel wat duurder. Ik weet niet exact wat ik betaal ("het zal wel goed zijn") maar dat ligt wel iets hoger denk ik. Maar was dan ook wel full option, deze.

En wat betreft onderhoud etc. : care. Kosten zijn toch voor de leasemaatschappij :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenwoordig worden er geen slechte auto's meer gemaakt door de grote merken, dat kunnen ze zich gewoon niet veroorloven. Maar je kunt altijd een maandagmorgen model tegen het lijf lopen en dan staat de auto inderdaad meer bij de garage dan dat hij rijdt.

Meestal is het ook beter om een auto niet direct te kopen als die net uit is, vooral als het volledig nieuwe techniek betreft (wat dus het geval was bij de vorige Volkswagen TSI motoren en Peugeot/Mini/BMW THP motoren). Na een aantal jaar zijn de kinderziektes er meestal wel uit en eventuele terugroepacties al geweest.

Qua stuur van de 208 kan ik wel begrijpen dat het voor een comfortabelere auto niet zo prettig is. Echt een love it or hate it dingetje aan de huidige Peugeots. Mijn broer heeft echter een 208 GTI en dan is zo een klein stuur heel prettig, bijna kartachtig gevoel krijg je dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2019 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik ben oprecht benieuwd waarom jullie voor zo’n polo kiezen?
Geen andere opties gehad van je werkgever/leasemaatschappij ?


De meeste argumenten zijn inmiddels wel genoemd, maar bij mij speelde het ook nog mee dat mijn werk gunstige afspraken heeft met de Volkswagen dealer/leasemaatschappij waardoor ik nu gewoon meer auto heb voor hetzelfde geld. Als alternatief had een Seat Ibiza dan nog gekund, maar die heeft mijns inziens een stuk minder mooi interieur.

Overigens is de eerste indruk ook meer dan prima. Rijdt fijn, goed afgewerkt, zit prima (ondanks mijn lengte) en al dat soort zaken. Dus mij hoor je niet zo snel klagen

Broken Balance schreef:
De Fabia is onderhuids nog steeds een Polo, heb een nieuwe Fabia gereden op vakantie en die zag er van binnen en onderhuids precies het zelfde uit als de VW van mijn ouders.


Onderhuids is het het vorige model Polo, niet de huidige. Verschil met degene die ik op vakantie had (ook een Fabia Monte Carlo) is wel merkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://streamable.com/t2dqr

Oefenpotje Inter vs Juve in China
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd weer die Chinezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
https://streamable.com/t2dqr

Oefenpotje Inter vs Juve in China


Identificeren op basis van camerabeelden is niet te doen, maat. Die lijken allemaal op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 09:38 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
https://streamable.com/t2dqr

Oefenpotje Inter vs Juve in China


Wat dachten ze bij Inter en Juve, laten we die Chinezen ook geld geven om een beetje met elkaar te vechten. Dan creëren we de echte Italiaanse voetbal beleving. Grote poppenkast vind ik die Internationale toernooien in USA en Azië. Helft van die mensen heeft geen benul wie er voor Inter voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen laatste werkdag voor m'n vakantie, eigenlijk een week te lang gewerkt met deze hitte. Zondagochtend vroeg met 2 auto's 1,5 week kamperen in zuid Frankrijk met 4 vrienden. Man wat kijk ik daar naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste dagje werken en dan 3 weken vakantie, aircootje, alleen op kantoor dus lekker muziekje er bij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren naar La Rêve geweest op Thuishaven. Ben nog aan het nazweven (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.dumpert.nl/mediabase/772880 ... wland.html

Prachtvent is t ook :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 14:03 
 
Hardtraxx Addict

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou hij het daadwerkelijk aan het afkeuren zijn of gewoon vragen om aandacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh die vent is 1 grote show. Van z'n muziek moet ie t niet hebben dus dan maar zo.

Ik vind het wel vermakelijk :lol:

Vooral op 6:10 :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het altijd wel geinig hoe de reacties op Youtube en Facebook altijd negatief zijn over Salvatore. Dat hij het niet serieus neemt en dat het bij hem niet om de muziek draait. Maar ondertussen wel fan zijn van Steve Aoki en Dmitri Vegas en Like Mike :lol:

Salvatore laat gewoon eerlijk zien dat het een grote poppenkast is, wat ik alleen maar kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, dat filmpje hierboven :lol: . Hij neemt het eigenlijk in de zeik en mensen gaan er nog krampachtig in mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laat ook wel heerlijk zien hoe schaapachtig EDM publiek is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke vent, op Tomorrowland w1 friday gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gast is echt goud :lol: Zijn plaat keuze ook geniaal. En zijn eigen platen kan ik best waarderen. Beetje eurodance achtige muziek. Hij weet wel hoe die sfeer moet maken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik vind het altijd wel geinig hoe de reacties op Youtube en Facebook altijd negatief zijn over Salvatore. Dat hij het niet serieus neemt en dat het bij hem niet om de muziek draait. Maar ondertussen wel fan zijn van Steve Aoki en Dmitri Vegas en Like Mike :lol:

Salvatore laat gewoon eerlijk zien dat het een grote poppenkast is, wat ik alleen maar kan waarderen.


Dit is zo spijker>kop he. Ik schat sowieso Salvatore een stuk muzikaler in dan DV&LM en teringbende bij elkaar. Maar ergens de draak mee steken, daar kunnen de schaapjes dan niet tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ach, deze twee zijn eigenlijk ook wel een genietmomentje op zich. Wat een poppenkast :lol:

https://www.hln.be/showbizz/muziek/fest ... ~a6422298/

https://www.hln.be/showbizz/muziek/fest ... ~a1d0ff11/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 17:51 
 
Hardtraxxer

Dus van Salvatore wordt gewaardeerd dat hij de draak steekt met de poppenkast terwijl hij er zelf ook aan meedoet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ach, deze twee zijn eigenlijk ook wel een genietmomentje op zich. Wat een poppenkast :lol:

https://www.hln.be/showbizz/muziek/fest ... ~a6422298/

https://www.hln.be/showbizz/muziek/fest ... ~a1d0ff11/


Citaat:
“Vorige week heb ik helaas de pech gehad dat mijn muziek opnieuw uitviel”, legt Anouk uit. “En ik heb daarna heel vaak moeten horen dat ik op het verkeerde knopje geduwd had. Sorry, maar ik word daar zo boos van. Zulke belachelijke opmerkingen ook. Als mensen naar de registratie van het optreden kijken, dan kunnen ze zien dat er al van bij aanvang een technicus mee op het podium stond. Het is dus echt niet zo dat ik expres op het verkeerde knopje heb geduwd. Ik snap niet dat mensen zo’n hatelijke reacties willen geven. Ik heb geen probleem met commentaar, maar het moet wel terecht zijn. Wat ik heb voorgehad, had iedereen kunnen overkomen. Dimitri (Vegas, nvdr) zei me dat ook. Hij heeft er nachtmerries van dat zoiets zou gebeuren bij hem. En oké: ik ben een vrouw, ik ben blond, het is al eerder gebeurd, ... Maar dat is écht geen excuus om zulke dingen te zeggen. Je kan het ook niet vergelijken: de vorige keer was er een stroompanne, terwijl het nu echt om een technisch probleem ging. Soit, commentaar geven is gemakkelijk zeker? Ik vind het erg om al die online reacties te lezen. Dan denk ik: doe het maar eens zelf, voor al die mensen gaan staan en optimistisch blijven nadat je zulke problemen hebt gehad. Ik ben vooral blij dat ik rustig gebleven ben en mensen weer heb meegekregen. Daar mogen mensen ook eens aan denken. En ik kan het niet genoeg benadrukken: ik heb NIET op een verkeerde knop gedrukt. Ik ben echt wel slimmer dan dat. Misschien moet ik straks eens écht op het verkeerde knopje drukken, zodat mensen weten wat het is.”


Ik ben echt jaloers op mensen die zo weinig tegenslagen gehad hebben in hun leven dat ze van dit soort dingen wakker liggen. :lol:
Vorige  1 ... 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic