Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Nou wat een genietmomentje zeg die blauwe plekken. Begrijp er echt geen hol van wat mensen daar leuk aan vinden. Wel leuk voor je dat die vriend kwam en dat het uiteten en drinken heerlijk was. Veel plezier en succes met het huwelijk!


Wat ben jij ook een party poeper ook zeg. Is toch mooi verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 14:35 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Wat ben jij ook een party poeper ook zeg. Is toch mooi verhaal.

Ik begrijp het gewoon niet. Dus kun je mij uitleggen wat er mooi is aan iemand bekogelen met paintballen, waardoor diegene veel pijn, angst en woede heeft tijdens het beschieten? Naderhand heb je blauwe plekken maar krijg je misschien een fijn gevoel dat je het doorstaan hebt. Toch lijken mij er veel mooiere manieren te bestaan om een vriendschap te vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 16:02 
 
Hardtraxx Elite

De geluidskwaliteit van Tidel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
makrooy schreef:
Wat ben jij ook een party poeper ook zeg. Is toch mooi verhaal.

Ik begrijp het gewoon niet. Dus kun je mij uitleggen wat er mooi is aan iemand bekogelen met paintballen, waardoor diegene veel pijn, angst en woede heeft tijdens het beschieten? Naderhand heb je blauwe plekken maar krijg je misschien een fijn gevoel dat je het doorstaan hebt. Toch lijken mij er veel mooiere manieren te bestaan om een vriendschap te vieren.


ja isgoed spuit elf ga lekker in de Barneveldse kerk zitten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
makrooy schreef:
Wat ben jij ook een party poeper ook zeg. Is toch mooi verhaal.

Ik begrijp het gewoon niet. Dus kun je mij uitleggen wat er mooi is aan iemand bekogelen met paintballen, waardoor diegene veel pijn, angst en woede heeft tijdens het beschieten? Naderhand heb je blauwe plekken maar krijg je misschien een fijn gevoel dat je het doorstaan hebt. Toch lijken mij er veel mooiere manieren te bestaan om een vriendschap te vieren.


Sorry maar spreek je echt voor je zelf? Doet echt nauwelijks pijn en angst en woede is echt niet mijn ding en is echt niet hoe ik mij voelde :P

En je kijkt ook niet verder dan alleen het paintbal gebeuren volgens mij. De kameraadschap was er de hele dag, ook tijdens de bunny run. Volgens mij zit jij met de verkeerde maten opgescheept als je echt alleen het slechte er maar van inziet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 17:30 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Sorry maar spreek je echt voor je zelf? Doet echt nauwelijks pijn en angst en woede is echt niet mijn ding en is echt niet hoe ik mij voelde :P

Ik spreek voor mezelf ja.

Citaat:
En je kijkt ook niet verder dan alleen het paintbal gebeuren volgens mij. De kameraadschap was er de hele dag, ook tijdens de bunny run. Volgens mij zit jij met de verkeerde maten opgescheept als je echt alleen het slechte er maar van inziet. :P

Ik weet wel dat het paintballen maar één onderdeel was en ik erken ook dat het achteraf gezien iets positiefs kan bijdragen aan de vriendschap (net als bij een ontgroening bijv.). Ik zie er de lol gewoon niet van in voor zowel degene die het ondergaat als de rest. Doe dan een survivaltocht ofzo waar je op elkaar aangewezen bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 17:45 
 
Hardtraxxer

ik zou het echt geweldig vinden als ik met een paintball geweer op een maat van mij in een konijnenpak mag schieten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Nou wat een genietmomentje zeg die blauwe plekken.


Goos heb je überhaupt door wat een vrijgezellenfeest inhoud? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 19:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toevallig vorige week ook vrijgezellenfeest gehad (die ik ook zelf organiseerde), man man man heftigste dag/nacht ooit, en ben toch aardig wat gewend. Hangover praktijken. Tevens ook een groot genietmoment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer jonge... DETAILS
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Melanoisia schreef:
Nou wat een genietmomentje zeg die blauwe plekken.


Goos heb je überhaupt door wat een vrijgezellenfeest inhoud? :lol:


Blijft die gekke Nerrazurro... Die heeft daar geen inlevingsvermogen in.

OT:
Djokovic vs Federer... Wat een partij is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 20:42 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Goos heb je überhaupt door wat een vrijgezellenfeest inhoud? :lol:

Nee. Leg het eens uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Jordi schreef:
Melanoisia schreef:
Nou wat een genietmomentje zeg die blauwe plekken.


Goos heb je überhaupt door wat een vrijgezellenfeest inhoud? :lol:


Blijft die gekke Nerrazurro.... Die heeft daar geen inlevingsvermogen in.


Lekker aan het cyberpesten? ;) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 22:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
gezever


Welke downie gaat nou paintballen terwijl hij/zij zo er over denkt. Of denk je dat een vrijgezellenfeest door complete vreemdelingen van de vrijgezel worden georganiseerd, zijn vrienden weten toch echt wel wat hij vet vindt en niet :lol:.

Als jij het niks vindt, dan vind je het niks, maar die situatie die jij schets is waarschijnlijk je eigen waanbeeld en gaat voor 99% van de mensen die Paintballen niet op.

Want er is iets zoals een vrije wil hebben om te zeggen dat je het niet wilt doen als het je niet ligt. Ik ga toch ook niet de commando's in terwijl ik doodsbang ben om neergeschoten te worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 22:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Pommer jonge... DETAILS

Er lezen minderjarigen mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Jordi schreef:
Melanoisia schreef:
Nou wat een genietmomentje zeg die blauwe plekken.


Goos heb je überhaupt door wat een vrijgezellenfeest inhoud? :lol:


Blijft die gekke Nerrazurro... Die heeft daar geen inlevingsvermogen in.

OT:
Djokovic vs Federer... Wat een partij is dat zeg


Geniale pot was dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 23:09 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Quatsch

Ik zal jullie mijn gezever besparen voortaan. Ik wilde alleen weten wat mensen leuk vinden aan een bunny run met paintballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jordi schreef:
Pommer jonge... DETAILS

Er lezen minderjarigen mee...

Doe pb dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 08:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Broken Balance schreef:
Quatsch

Ik zal jullie mijn gezever besparen voortaan. Ik wilde alleen weten wat mensen leuk vinden aan een bunny run met paintballen.


Door vervolgens ook je eigen oordeel te geven over hoe Nuracore zich tijdens zijn eigen vrijgezellenfeest voelde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 09:05 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Door vervolgens ook je eigen oordeel te geven over hoe Nuracore zich tijdens zijn eigen vrijgezellenfeest voelde?

Heb al tegen Nuracore gezegd dat het mijn eigen interpretatie was. Nu ben ik benieuwd naar de beleving van anderen en een forum is daar mooi geschikt voor.

Misschien kan ik er dan begrip voor opbrengen en ook eens aan zoiets meedoen. Bij het kontje rausen met voetballen heb ik me ook altijd ingehouden met schieten omdat ik het zo kut vond als ik zelf moest bukken, en niet omdat ik gepest werd of zo. Was ook puur 'vriendschappelijk'. Kan me haast niet voorstellen dat er geen andere mensen zijn die zulke dingen ook niet prettig vinden maar het onder groepsdruk wel toelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 09:11 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Blijft die gekke Nerrazurro. Die heeft daar geen inlevingsvermogen in.

Gelukkig ben jij van onbesproken gedrag hier. En hou mijn privégegevens erbuiten, wil je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 09:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Broken Balance schreef:
Door vervolgens ook je eigen oordeel te geven over hoe Nuracore zich tijdens zijn eigen vrijgezellenfeest voelde?

Heb al tegen Nuracore gezegd dat het mijn eigen interpretatie was. Nu ben ik benieuwd naar de beleving van anderen en een forum is daar mooi geschikt voor.

Misschien kan ik er dan begrip voor opbrengen en ook eens aan zoiets meedoen. Bij het kontje rausen met voetballen heb ik me ook altijd ingehouden met schieten omdat ik het zo kut vond als ik zelf moest bukken, en niet omdat ik gepest werd of zo. Was ook puur 'vriendschappelijk'. Kan me haast niet voorstellen dat er geen andere mensen zijn die zulke dingen ook niet prettig vinden maar het onder groepsdruk wel toelaten.


Als het allemaal voorzichtig zou zijn, verbastert dat het hele principe van wat jij noemt en van Paintball. Als het allemaal zo lieflijk en slap was dan had je ook niet echt meer een rede om je best te doen, om koste wat het kost alles te ontwijken of je best te doen omdat er iets op het spel staat wat je niet wilt.

Je hebt altijd de keuze niet mee te doen, maar als je inzet en meedoet weet je wat de "stakes" zijn en speel je daarvoor. Dat maakt Paintball ook zo intensief en dat maakt het voor veel mensen vet, de adrenaline. Mensen die niet met deze hoge stakes willen spelen doen waarschijnlijk lasergamen oid, mensen die dat wel willen doen, doen dingen als Paintball of Airsoft.

Daarom gaat de ene groep mensen ook bungeejumpen en de andere groep wandelen.

rakkietakkie schreef:
Blijft die gekke Nerrazurro.... Die heeft daar geen inlevingsvermogen in.


Gaat zelf janken en reporten over dat zijn eerdere uitspraken worden gebruikt en gaat vervolgens zelf iemands verleden op het forum er bij halen. Goed gedaan man, kneus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jordi schreef:
Pommer jonge... DETAILS

Er lezen minderjarigen mee...

Boeie, posten verdumme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top dit, heb ook zin om iemand er persoonlijk bij te naaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmy Trumpet die The Purge - Do It For draait op Electric love :woot:

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... do_it_for/

Edit: Zie nu dat Makrooy me in het WJD topic voor was
Vorige  1 ... 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic