Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alle nieuwe platen en gemiste sets checken van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

^ Dit, altijd heerlijk die jaarlijkse promoregen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren nog een dagje Walibi gepakt na een weekendje Defqon. Untamed... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren toevallig in de livestream vallen van Frontliner & B-Front. De track waar ze mee bezig waren was behoorlijk dik. Toch wel een magisch duo die 2. Ik had wel door dat B-Front iets hogere eisen stelt aan producties dan Frontliner. Die zei elke keer "ik denk dat we weer een track klaar hebben" en dan had B-Front nog wel een puntje om te veranderen en hoorde nog iets wat hem niet aan stond haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakketje van Tomorrowland krijgen met daarin het bandje voor dit jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

deze aankondiging:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stage lopen bij het bedrijf waar ik heel graag bij wilt stage lopen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Defqon CD van Keltek op hebben en je realiseren hoeveel vette euforische platen er momenteel worden gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dit weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Island is weer een ´´succes´´ lees ik :thumbsup:

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... stival_20/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen twee jaar Hard Island geweest en geen enkele keer echt negatieve noemenswaardigheden meegemaakt. Ook in de NL/BE groep voor Hard Island de voorbije jaren en dit jaar (tot nu toe) niets negatiefs voorbij zien komen.

Het zijn ook altijd van die Australiërs die problemen hebben, zo lijkt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Afgelopen twee jaar Hard Island geweest en geen enkele keer echt negatieve noemenswaardigheden meegemaakt. Ook in de NL/BE groep voor Hard Island de voorbije jaren en dit jaar (tot nu toe) niets negatiefs voorbij zien komen.

Het zijn ook altijd van die Australiërs die problemen hebben, zo lijkt het wel.


Sorry maar dit vind ik persoonlijk zo´n domme reactie.. Zelfde als met een Code Oranje hier in NL en dan mensen die zeggen: Waarom is dit nodig want hier regent het niet?

Dat het bij jou goed is gegaan wil niet zeggen dat het overal zo is, het is zeker niet het eerste jaar dat er klachten zijn over HI
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de een gaat het goed, de ander niet, ze pakken de mensen die er meer vatbaar voor zijn meestal wel.

Misschien hebben die mensen die gepakt zijn ook gewoon in het wilde weg maar wat geboekt. Dan krijg je zulke gevolgen. Als je het zelf goed uitpluist heb je waarschijnlijk een probleemloos weekend. Het is nou eenmaal een populaire toeristenbestemming, daar ga je corruptie en criminaliteit vinden.

Het is gewoon van twee kanten. Ja de organisatie en de huisvesting e.d. er om heen hebben veel problemen die eigenlijk niet door de beugel kunnen maar je kan als bezoeker dat ook vrij makkelijk ontwijken. Het is niet zo dat er niets aan de hand is, maar je kan het wel vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik die Reddit zo lees kan je beter niet een accomodatie boeken via hard island maar gewoon een Airbnb boeken ofzo. Dan weet je zeker dat het goed zit. Wel een drama zeg met die cashless bracelets. Beetje fyre praktijken daarzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrouwenvoetbal is afgeloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Grim schreef:
Afgelopen twee jaar Hard Island geweest en geen enkele keer echt negatieve noemenswaardigheden meegemaakt. Ook in de NL/BE groep voor Hard Island de voorbije jaren en dit jaar (tot nu toe) niets negatiefs voorbij zien komen.

Het zijn ook altijd van die Australiërs die problemen hebben, zo lijkt het wel.


Sorry maar dit vind ik persoonlijk zo´n domme reactie.. Zelfde als met een Code Oranje hier in NL en dan mensen die zeggen: Waarom is dit nodig want hier regent het niet?

Dat het bij jou goed is gegaan wil niet zeggen dat het overal zo is, het is zeker niet het eerste jaar dat er klachten zijn over HI


Ken ook redelijk wat mensen die de afgelopen jaren zijn geweest. Ook langs hun kant geen klachten. Ik roep niet zomaar wat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ken ook redelijk wat mensen die de afgelopen jaren zijn geweest. Ook langs hun kant geen klachten. Ik roep niet zomaar wat ;)


Geloof hem niet hoor. Die lult altijd maar wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Als auto(sport)liefhebber deze auto's van dichtbij mee mogen maken. Nog maar genieten zolang het kan, een zuiver motorgeluid wordt steeds schaarser in het huidige landschap van steeds zuinigere/elektrische auto's. Kippenvel als je de auto's door de bossen hoorde rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Op de DefQon zondagnacht tijdens onze after deze set opgezet:


Iedereen werd helemaal gek zo tof dat ze hem vonden en nog krijg ik dagelijks berichtjes van mensen hoe vaak ze hem wel niet luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Stoik - Ode to A.I. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:


Als auto(sport)liefhebber deze auto's van dichtbij mee mogen maken. Nog maar genieten zolang het kan, een zuiver motorgeluid wordt steeds schaarser in het huidige landschap van steeds zuinigere/elektrische auto's. Kippenvel als je de auto's door de bossen hoorde rijden.


ik heb dus zelf een Ferarri fxx, maar is niet zoveel aan hoor, geluid komt namelijk grotendeels uit de speakers die onder de auto zijn geplaatst. Dit weet niemand, omdat het niet naar buiten mag komen, maar ik heb dus een paar ton betaald en voel me eigen zwaar opgeligt. Ken beter groen wagentje halen en beetje brom geluiden make als je optrekt. of gooi Gwn yasuni - r onder je beta ark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister als verassing gelokt voor mijn vrijgezellenfeest xd mijn ouders hebben zelfs een Engelse maat overgevlogen zodat hij er bij kon zijn. Dit zag ik echt niet aankomen maar was echt heel gaaf :D

Eerst gingen we op naar Nijmegen en gooide ze me in een konijnen pak en hop naar het paintballen :cry: de bunny run deed nogal pijn, 30 man die op je schieten terwijl je heen en weer over het veld rent zonder ook maar terug mogen te schieten.

Daarna heerlijk uit eten geweest en verder de avond gezopen en gepooled.
De blauwe plekken zijn wel real xd fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 13:44 
 
Hardtraxxer

Nou wat een genietmomentje zeg die blauwe plekken. Begrijp er echt geen hol van wat mensen daar leuk aan vinden. Wel leuk voor je dat die vriend kwam en dat het uiteten en drinken heerlijk was. Veel plezier en succes met het huwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarna hebben we natuurlijk gewoon tegen elkaar gepaintballed :D
De blauwe plekken zijn niet echt een genietmoment maar de de verassing ansicht, je maten e.d. wel.
Vorige  1 ... 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic