Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 13:24 
 
Hardtraxxer

Netjes hoor! Lekker gewerkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice man! Respect! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks guys :thumbsup: ik was vroeger altijd zoals rechts (weeg nu zelfs serieus weer hetzelfde als op m'n 18e) maar door 3 jaar comfort-vreten kwam er 43 kg aan. En nu na +- 18 maanden m'n best doen zijn die er nu exact weer af :P

Wat een tijdsverspilling. Ik had het gewoon nooit zo ver moeten laten komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 14:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe is het je gelukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Respect! Vereist heel wat discipline. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hoe is het je gelukt?


Lange post maar ik ga er voor het gemak van uit dat je het als advies vraagt. :)

Eigenlijk gewoon door weer normaal te eten zoals vroeger. Zie het gewoon: Hoe iemand eruit ziet is in essentie gewoon een delayed resultaat van diegenes dagelijkse calorieinname. (delayed want je gaat natuurlijk niet van de een op de andere dag afvallen of aankomen). Reken je tdee uit, google: tdee calc -die google calc's die bovenaan staan zijn prima - je TDEE is wat je lichaam per dag aan calorieën gebruikt om uberhaupt in leven te blijven en kan licht afwijken t.o.v hoe actief je bent. Maar ik ben bijv 1.80 en nu 72 kg & licht actief. M'n TDEE is 2379 dus als ik precies dat zou eten, zou ik op hetzelfde gewicht blijven. Elke keer dat je bijvoorbeeld een paar kilo aankomt is dat simpelweg een resultaat van gemiddeld gezien dus boven dat nummer zitten. (Los van water gewicht, spieren als je traint, enz enz. Maar voor het algemene plaatje). Als je dus wil afvallen gewoon precies het tegenovergestelde doen, elke dag, of in ieder geval zoveel mogelijk dagen, onder dat nummer. bijv. 500 eronder. Of gewoon dat nummer eten en 500 er weer vanaf bewegen. Dat tekort van 500cal wat je lichaam uiteindelijk gewoon nodig heeft om de dag door te komen wordt gecompenseerd door vet te verbranden (en ook spier als je niet traint, en uiteindelijk zelfs botmassa maar dat terzijde).

Ik heb zelf geen calorieën geteld omdat ik denk dat ik dan te obsessief word. Ik heb namelijk toch wel over de 18 maanden heen een 10-20tal dagen gehad dat ik ver over m'n caloriebehoefte heb gegeten omdat ik het eventjes niet meer trok, maar daarna vastte ik rustig weer 48-72u op enkel water om dat te compenseren. :lol: Als ik echt elke dag alles in zou voeren/wegen zou het echt doorslaan. Maar als je het precies goed zou willen doen en altijd de zekerheid zou willen hebben dat je vooruitgang niet stil gaat staan zou dat het beste zijn. En 1 tip voor mensen die ook echt obees zijn zoals ik was, doe er krachttraining bij :lol: want als je 40+ kg aan bent gekomen en uiteindelijk weer op je oude gewicht bent terechtgekomen, ziet dat er niet zo uit als vroeger omdat je uiteraard ook spier verliest als je er dus niet bij traint. Ik ben nu best wel een botje. Maar afvallen was voor mij belangrijker dan spier.

En vooral niet opgeven, want afvallen/aankomen = calorietekort/surplus creeëren is gewoon hoe je lichaam werkt, allemaal wetenschappelijk bewezen. Zit je in een calorietekort? Val je af. Punt. Als je dus de weegschaal na een week stil ziet blijven staan, of zelfs omhoog gaan maar je weet 100% zeker dat je die week elke dag een calorietekort hebt gehad, dan is het gewoon water. Iedereen kan 3-4 kg schommelen over de dag als je net wat meer vocht vasthoudt/maaltijd hebt gehad met veel carbs enz.

Nog 1 ding, als je veel gewicht te verliezen heb, ga niet zoals ik 18 maanden straight (op hooguit 10-20 dagen na) in een calorietekort zitten. Neem soms een pauze en probeer even een paar weken je gewicht te behouden voor je weer verder gaat. Ik weet niet of ik dit met bewezen feiten kan onderbouwen, maar je wordt er mentaal niet beter op als je te lange periodes achter elkaar onder je caloriebehoefte eet.

Gewoon doormaaien dus. Hoop dat je er wat mee kunt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Hoe is het je gelukt?

Ik heb zelf geen calorieën geteld omdat ik denk dat ik dan te obsessief word. Ik heb namelijk toch wel over de 18 maanden heen een 10-20tal dagen gehad dat ik ver over m'n caloriebehoefte heb gegeten omdat ik het eventjes niet meer trok, maar daarna vastte ik rustig weer 48-72u op enkel water om dat te compenseren. :lol: Als ik echt elke dag alles in zou voeren/wegen zou het echt doorslaan

Wauw... Hoe kom je in godsnaam die dagen door? Kan toch ook niet gezond zijn joh... Ik ben al een hoopje ellende als ik binnen 4 uur (sinds 's morgens bijvoorbeeld) niks heb gegeten. :lol: (Oke, ook als ik wel wat heb gegeten, maar dat zijn details natuurlijk.)

Pedaalemre schreef:
Gewoon doormaaien dus. Hoop dat je er wat mee kunt :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Haha nou een fast is voor mij juist makkelijker dan een 'normaal calorietekort-dag'. Op het moment dat ik namelijk iets eet, krijg ik meer honger zegmaar. Heeft vgm iets met glucose te maken hebben ofzo. Als ik vast heb ik dat al in m'n hoofd gehaald, en heb ik veel minder honger en als ik toevallig honger zou hebben dan is het makkelijker om door te zetten dan wanneer ik toch al gegeten zou hebben die dag. En het is ook enkel als compensatie voor dagen waarbij ik +5k cal boven m'n behoefte uitschiet, daarna hervat ik gewoon weer op de normale manier.

Vasten is trouwens minder slecht voor je lichaam dan veel mensen denken. Hier zijn ook wetenschappelijk aantoonbare feiten over te vinden. 2-3 dagen is echt niet erg, er zijn mensen die 30-60 dagen vasten op water. Die nemen dan alleen wel van die zout supplementen en meten hun hartslag enz. Vroeger in de natuur ging de mens ook lange periodes zonder eten, je lichaam gaat er niet opeens van naar de tering ofzo. Alleen zou ik het zelf niet doen als je bijvoorbeeld een fysieke baan hebt of heel veel gaat sporten die dag(en) dat je vast maar er zijn zelfs mensen die dat ook gewoon doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
ik ben bijv 1.80 en nu 72 kg & licht actief. M'n TDEE is 2379


Goed om te weten, dat is echt hetzelfde bij mij qua lengte & gewicht. Niet 100% zeker over hoe activiteit wordt gecategoriseerd maar het zal wel in de buurt zitten.

Pedaalemre schreef:
Gewoon doormaaien dus.


Rebirth :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony (Rough?)

Label: Roughstate
WEB release: 15/04/2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Out of Context Eredivisie op twitter. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Out of Context Eredivisie op twitter. :worship:

Geniaal inderdaad xd Vraag me alleen wel af hoe lang ze het volhouden met zo veel posts per dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijbewijs vandaag opgehaald en gelijk mijn bedrijfslease meegenomen naar huis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rijbewijs vandaag opgehaald en gelijk mijn bedrijfslease meegenomen naar huis :lol:


Netjes! Welke wagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nuracore schreef:
Rijbewijs vandaag opgehaald en gelijk mijn bedrijfslease meegenomen naar huis :lol:


Netjes! Welke wagen?


Polo 2016 TSI
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk een verslag gehaald zonder deze te moeten herkansen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weer met melodieuze hardstyle! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Dit weer met melodieuze hardstyle! :love:

Straks ook nog eens een nieuwe Feel Good online dus dat komt helemaal in orde zo :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dit weer met melodieuze hardstyle! :love:

Straks ook nog eens een nieuwe Feel Good online dus dat komt helemaal in orde zo :woot:


Genieten man! Nu moet het alleen nog wat warmer worden dat je op het strand kan chillen met een pilsie en boksje erbij! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Straks ook nog eens een nieuwe Feel Good online dus dat komt helemaal in orde zo :woot:


Hopelijk wel met Hardstyle en niet hele rustige dood normale dance muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dit weer met melodieuze hardstyle! :love:

Straks ook nog eens een nieuwe Feel Good online dus dat komt helemaal in orde zo :woot:


Kan niet wachten :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Meen het :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, bedoelde:
ErikZ schreef:
Hopelijk wel met Hardstyle en niet hele rustige dood normale dance muziek
Vorige  1 ... 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic