Gefeliciteerd!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Gefeliciteerd! 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Congratz
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Mijn Spotify afspeellijst momenteel. Sub Zero Project album en daaropvolgend het album van Prefix & Density. Wat een geniale producties 
Veel leuke muziek uit vandaag inderdaad, SZP album, Mind Dimension release, Periphery album (voor mij dan).
Zo naar de notaris. Overdracht van mijn (onze) eerste koopwoning 
Lekker man!Justinhafc wrote:Zo naar de notaris. Overdracht van mijn (onze) eerste koopwoning
Ga je samenwonen met Parvuz?Justinhafc wrote:Zo naar de notaris. Overdracht van mijn (onze) eerste koopwoning
Ja, wij springen in het gat wat Samson en Gert achterlaten... binnenkort te zien bij VRT in België. Daarna bij Talpa. Contractje tekenen. Prima.Broken Balance wrote: Ga je samenwonen met Parvuz?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEY Lekker breezertje Freddd!!Parvuz wrote:Ja, wij springen in het gat wat Samson en Gert achterlaten... binnenkort te zien bij VRT in België. Daarna bij Talpa. Contractje tekenen. Prima.Broken Balance wrote: Ga je samenwonen met Parvuz?
View on YouTube
Deze live hebben gehoord op Convoi en een enorm goed geluidsysteem, alsof je elke keer daadwerkelijk door de luchtdruk een stomp kreeg.
Deze live hebben gehoord op Convoi en een enorm goed geluidsysteem, alsof je elke keer daadwerkelijk door de luchtdruk een stomp kreeg.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dit weer 
Huis gekocht!
Worden 3 lange maanden wachten tot we d'r in kunnen. 
Congratz!!Rickzel wrote:Huis gekocht!Worden 3 lange maanden wachten tot we d'r in kunnen.
Gefeliciteerd kerel! Gewoon in Duitsland?Rickzel wrote:Huis gekocht!Worden 3 lange maanden wachten tot we d'r in kunnen.
Goldenstyle wrote:
Congratz!!
Thankssss! Jazeker, gewoon in m'n huidige woonplaats!THArdstyler wrote:Gefeliciteerd kerel! Gewoon in Duitsland?Rickzel wrote:Huis gekocht!Worden 3 lange maanden wachten tot we d'r in kunnen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Toch wel trots.
2017 - 2019

2017 - 2019

Poah goed bezig! Mag je zeker trots op zijn.
Goed bezig man! Inderdaad terecht trots op jezelf 
Links is net een volwassen Shinchan

Remi wrote:Links is net een volwassen Shinchan
Respect! Mag je inderdaad trots op zijn.
Wat een slechte ontwikkeling Emre, links had je tenminste nog bier!