Bullshit. Ik hou gewoon niet van die disorder in dubstep.wrote:Iedereen die geen dubstep luistert snapt niets van die muziek
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
-
G
bijna klaarkomen op de super lekkere geluidskwaliteit van mn nieuwe pc

Ik ben je vader en snap ook he-le-maal niets van Dubstep. Nog 1 keer die takkeherrie en je slaapt in de schuur bij de schapen!wrote:Mijn moeder snapt ook he-le-maal niets van Dubstep
Dan hebben zijn pa en ma helemaal gelijk, voor mij een irritatiemomentje, wat een pauperherrie zeg 
Als ik een oude pc met telefonisch internet laat verbinden en er een bassline onder doe heb ik ook dubstep.wrote:Iedereen die geen dubstep luistert snapt niets van die muziek
-
E
wrote:Als ik een oude pc met telefonisch internet laat verbinden en er een bassline onder doe heb ik ook dubstep.wrote:Iedereen die geen dubstep luistert snapt niets van die muziek
Met andere woorden pauperherrie?wrote:Als ik een oude pc met telefonisch internet laat verbinden en er een bassline onder doe heb ik ook dubstep.wrote:Iedereen die geen dubstep luistert snapt niets van die muziek
De hele maand Augustus was voor mij genieten.
- 1 Augustus tot 10 Augustus met mijn vrienden naar Siofok gegaan, wat werkelijk geniaal was
- 11 Augustus Aalten-dagen, waar ik een heel leuk meisje heb ontmoet
- 12, 13 & 14 Augustus weekendje Groningen met het tennisteam, was ook geweldig!
- 19 & 20 Augustus Varsseveldse kermis. ZUIPUHHHH!!
- 21 Augustus naar de bioscoop geweest, Rise of the planet of the apes. Hele vette film!
- 22 Augustus Piekenfeest/ 50-cent feest (Biertjes voor €0,50 bij beide feesten) in Nijmegen. He-le-maal naar de kloten
Rest van de datums die er niet bij staan keihard gechilld met vrienden, beetje aan het strand liggen, filmpjes kijken en sporten.
Zo, nu weten jullie ook weer wat ik de afgelopen maand heb gedaan. Niet dat iemand daar een fuck om geeft waarschijnlijk
- 1 Augustus tot 10 Augustus met mijn vrienden naar Siofok gegaan, wat werkelijk geniaal was
- 11 Augustus Aalten-dagen, waar ik een heel leuk meisje heb ontmoet
- 12, 13 & 14 Augustus weekendje Groningen met het tennisteam, was ook geweldig!
- 19 & 20 Augustus Varsseveldse kermis. ZUIPUHHHH!!
- 21 Augustus naar de bioscoop geweest, Rise of the planet of the apes. Hele vette film!
- 22 Augustus Piekenfeest/ 50-cent feest (Biertjes voor €0,50 bij beide feesten) in Nijmegen. He-le-maal naar de kloten
Rest van de datums die er niet bij staan keihard gechilld met vrienden, beetje aan het strand liggen, filmpjes kijken en sporten.
Zo, nu weten jullie ook weer wat ik de afgelopen maand heb gedaan. Niet dat iemand daar een fuck om geeft waarschijnlijk
Haha tuurlijk welwrote:Zo, nu weten jullie ook weer wat ik de afgelopen maand heb gedaan. Niet dat iemand daar een fuck om geeft waarschijnlijk
Deze hele zomer was ook aardig genieten voor mij, vooral door alle mooie feestjes natuurlijk
Maar de mooiste moet nog komen!
Mijn zomervakantie was ook vol op genieten.
Heb een heel leuk en lief meisje gevonden, een paar heerlijke festivals gehad, me flink uitgeleefd (moet kunnen in de vakantie) en verder lekker uitgerust.
Q-Base wordt nog een dag genieten en uitleven en daarna weer serieus aan de bak met school!
wrote:Mijn zomervakantie was ook vol op genieten.Heb een heel leuk en lief meisje gevonden, een paar heerlijke festivals gehad, me flink uitgeleefd (moet kunnen in de vakantie) en verder lekker uitgerust.
Q-Base wordt nog een dag genieten en uitleven en daarna weer serieus aan de bak met school!
wrote:Mijn zomervakantie was ook vol op genieten.Heb een heel leuk en lief meisje gevonden, een paar heerlijke festivals gehad, me flink uitgeleefd (moet kunnen in de vakantie) en verder lekker uitgerust.
wrote:wrote:mijn genietmomentje
Q-base is ook nog maar 2.5 week hè. Nog best snel gegaan deze (kut)zomer.
-
D
in de zon zitten met een heerlijk biertje ofso 
mijn aankomende party agenda
Q-BASE
Project
PRSPCT
Thrillogy
Qore 3.0
Qlimax
Q-BASE
Project
PRSPCT
Thrillogy
Qore 3.0
Qlimax
wrote:Qlimax?
U crazy bro?
vanaf 2006 nog elk jaar geweest dus waarom niet
Hmm oke, noujah ik vond het vorig jaar echt een kutfeest maarjawrote:wrote:Qlimax?
U crazy bro?
vanaf 2006 nog elk jaar geweest dus waarom niet
Met het podium aan de korte zeide zal ook wel wat schelen denk ik zo
Kutzomer? Ik vond het juist de beste zomer tot dusver. Qua weer niet natuurlijk, maar qua ervaring en beleving wel. Ik wil dan ook iedereen bedanken die meegeholpen heeft deze zomer tot een succes te maken!wrote:wrote:wrote:mijn genietmomentje
![]()
Q-base is ook nog maar 2.5 week hè. Nog best snel gegaan deze (kut)zomer.
ja dat vond ik het enige nadeel dat t podium over de hele breedte waswrote:Hmm oke, noujah ik vond het vorig jaar echt een kutfeest maarjawrote:wrote:Qlimax?
U crazy bro?
vanaf 2006 nog elk jaar geweest dus waarom niet![]()
Met het podium aan de korte zeide zal ook wel wat schelen denk ik zo