Die video is echt goud ja. Heb die al aan tig mensen laten zien de laatste jaren, waren allemaal flabbergasted.
On: Red Hot Samurai Sauce bij de tosti
On: Red Hot Samurai Sauce bij de tosti
Nadat de Spoontech bunker gedaan was, op mijn eentje wat mini loempia's naar binnen gewerkt en ondertussen rustig richting kluisje om een trui te gaan halen.RomanAnthony wrote:De bioscoop op Q-Base.
Heerlijk, en die gare Buendia die 4de wordt op z'n laatste OlympiaSeeker Of Fire wrote:Shawn Rhoden die de Olympia wint tenkoste van Phil Heath
Dit is nog eens een live setjoostmakaay wrote:View on YouTube
Specs? Ben zelf bezig met een nieuwe pc te bouwenHard4Us wrote:PC besteld!
1080 GTX Windforcemakrooy wrote:Specs? Ben zelf bezig met een nieuwe pc te bouwenHard4Us wrote:PC besteld!
Leuke bak al had ik persoonlijk nog ff door gespaard en er 1TB SSD erin gezet.Hard4Us wrote:1080 GTX Windforcemakrooy wrote:Specs? Ben zelf bezig met een nieuwe pc te bouwenHard4Us wrote:PC besteld!
Ryzen 7 2700X
MSI Tomahawk B450 (Weet dat een Z mobo overclockbaar is, maar OC'en was ik voorlopig nog niet van plan)
1TB HDD, 250GB SSD
Corsair 550W 2018
G.Skill Ripjaw 16GB RAM
Antec Dark Fleet Series DF500 - Midtowermodel
Als je hulp nodig hebt, hit me up!
Ziet er netjes uit. Ik ga voor een i5-8600+1070TI combi. Zelf neem ik ook wel genoegen met 250gb SSD. Hoef er helemaal niet veel op te zetten op een paar games na.Hard4Us wrote:1080 GTX Windforcemakrooy wrote:Specs? Ben zelf bezig met een nieuwe pc te bouwenHard4Us wrote:PC besteld!
Ryzen 7 2700X
MSI Tomahawk B450 (Weet dat een Z mobo overclockbaar is, maar OC'en was ik voorlopig nog niet van plan)
1TB HDD, 250GB SSD
Corsair 550W 2018
G.Skill Ripjaw 16GB RAM
Antec Dark Fleet Series DF500 - Midtowermodel
Als je hulp nodig hebt, hit me up!
Dit gaat in de toekomst dan ook zeker gebeurenLeuke bak al had ik persoonlijk nog ff door gespaard en er 1TB SSD erin gezet.
Niks mis met die combi al vind ik TI altijd een beetje overpriced voor het aantal performance wat je krijgt, althans bij de 1080 serie dan. 1070 heb ik me er niet zo in verdiept.Ziet er netjes uit. Ik ga voor een i5-8600+1070TI combi. Zelf neem ik ook wel genoegen met 250gb SSD. Hoef er helemaal niet veel op te zetten op een paar games na.
Nu is het mijn beurt, mijn pc vandaag in elkaar gezet en alles doet hetHard4Us wrote:PC besteld!
Netjes, pik. Viel het mee?Seeker Of Fire wrote:De 18KM run van Mud Masters zojuist doorstaan met dit klote weer
Was echt loodzwaar met de weersomstandigheden... elke stap slipte je weg door de modder. Was ook bizar koud, had geen gevoel meer in m’n handenRemi wrote:Netjes, pik. Viel het mee?Seeker Of Fire wrote:De 18KM run van Mud Masters zojuist doorstaan met dit klote weer
Ik wil zo'n run graag ook nog eens lopen maar het komt er niet van blablabla.