Morgen race experience op circuit Zandvoort hebben 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahaha te goed weerUnknown wrote:VI op dit moment![]()
![]()
![]()
![]()
Terugkijken waardig?Unknown wrote:VI op dit moment![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, had weer ouderwets tranen in mn ogen van het lachen.
Dit was de eerste keer dat ik 2 uur niet te lang vond duren. Al is er wel overdreven veel reclame nu. 
Dan ga ik dat vanmiddag eens even doen op mijn vrije dag!Parvuz wrote:Ja, had weer ouderwets tranen in mn ogen van het lachen.Dit was de eerste keer dat ik 2 uur niet te lang vond duren. Al is er wel overdreven veel reclame nu.
Doet wel afbreuk aan het programma voor mij. Vond het bijna schandalig gister. Om 10 uur reclame doen, 10 minuten uitzenden, weer reclame, nog 5 minuten uitzenden, en dan ook nog voor half 11 stoppen :'). Voor de rest was het wel weer lachen jaParvuz wrote:Al is er wel overdreven veel reclame nu.
Geniaal weer met Aad de Mos en de halve gezichtenSvbtwee wrote:Doet wel afbreuk aan het programma voor mij. Vond het bijna schandalig gister. Om 10 uur reclame doen, 10 minuten uitzenden, weer reclame, nog 5 minuten uitzenden, en dan ook nog voor half 11 stoppen :'). Voor de rest was het wel weer lachen jaParvuz wrote:Al is er wel overdreven veel reclame nu.
Vond t wel een vorm van zelfspot om good old Loekie de Leeuw te laten zien voor de reclame
"Asjemenouw"

Bijna alles beluisterd nu. Wel inderdaad een stuk beter. Vet hoor! Eminem.makrooy wrote:Eminem z'n nieuwe album, 2 nummers in maar al zoveel beter dan het vorige album
Tip m.b.t. VI: neem het op (met zo'n Ziggo kastje alleen op rec klikken en klaar) en kijk het een half uurtje later, dan kun je alle reclames doorspoelen.
doen ik ook iddPommer wrote:Tip m.b.t. VI: neem het op (met zo'n Ziggo kastje alleen op rec klikken en klaar) en kijk het een half uurtje later, dan kun je alle reclames doorspoelen.
Medicijnen die enorm aanslaan, shit die eindelijk meezit, herstel dat opeens in een stroomversnelling zit. Enorm welkom na de afgelopen 10 maanden. 
Fiets terug?!Joey wrote:shit die eindelijk meezit
Loekiehurricane wrote:Geniaal weer met Aad de Mos en de halve gezichtenSvbtwee wrote:Doet wel afbreuk aan het programma voor mij. Vond het bijna schandalig gister. Om 10 uur reclame doen, 10 minuten uitzenden, weer reclame, nog 5 minuten uitzenden, en dan ook nog voor half 11 stoppen :'). Voor de rest was het wel weer lachen jaParvuz wrote:Al is er wel overdreven veel reclame nu.![]()
![]()
Vond t wel een vorm van zelfspot om good old Loekie de Leeuw te laten zien voor de reclame![]()
"Asjemenouw"![]()
Live twitterverslag bijhouden van onze wedstrijd. 
Terugkijken op een heerlijke nacht Q-Base. 
Zamble wrote:Het geluid in de Convoi
corneelwr wrote:Zamble wrote:Het geluid in de Convoi
Henk-Jan wrote:corneelwr wrote:Zamble wrote:Het geluid in de Convoi
Henk-Jan wrote:corneelwr wrote:Zamble wrote:Het geluid in de Convoi
De bioscoop op Q-Base.
Wat de fuck werd daar gedraaid
. Liepen er na 7en 's ochtends nog even langs. Haha.
View on YouTube
Dit soort shit. Super vet.
Wat de fuck werd daar gedraaid
View on YouTube
Dit soort shit. Super vet.