Sog = studie ontwijkend gedrag. Beetje een studententermzeke wrote:Soggen?TSFH wrote:Tijdens het soggen deze tegekomen![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hey, you're back?Indy wrote:Godver wat vet, gelijk kippenvel!TSFH wrote:filmpje
Kiek, haje'm weer!Indy wrote:Godver wat vet, gelijk kippenvel!TSFH wrote:filmpje
Ha oke.TSFH wrote:Sog = studie ontwijkend gedrag. Beetje een studententermzeke wrote:Soggen?TSFH wrote:Tijdens het soggen deze tegekomen![]()
Ben inderdaad niet bekend met studietermen
Ook mooi om te zien dat Bas toen nog echt los ging op de stageIndy wrote:Godver wat vet, gelijk kippenvel!TSFH wrote:filmpje
gvdPannenkoek wrote:Avatar van Exterkate, prachtige mensen![]()
https://www.dumpert.nl/mediabase/197045 ... _tape.html
Te horen gekregen dat mijn operatie van afgelopen september aan m'n knie z'n werk heeft gedaan!
Zo goed als zeker dat ik volgend seizoen gewoon weer lekker kan gaan voetballen na 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld te hebben
Zo goed als zeker dat ik volgend seizoen gewoon weer lekker kan gaan voetballen na 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld te hebben
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 12 days ago
In de tuin liggen met Phoenix festival op de achtergrond. Hopelijk draait NSD Hai La Noi 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Tweede climax van MYST - Hear My Breath

-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Vanaf morgen weer het fitnessen op pakken, na lange tijd! Nog tips voor me? Mn doel is om gewoon wat kilo's te verbranden. Verder ook wat op voeding letten, maar niet té overdreven.
Voeding wel het belangrijkste aspect bij afvallen.. calorie inname lager dan de behoefte en je zal die kilos zo kwijtraken. Streng dieet totaal niet nodig maar porties wat verkleinen en je komt een heel eind... verder alle frisdrank voor water vervangen en het is zo gedaanHard4Us wrote:Vanaf morgen weer het fitnessen op pakken, na lange tijd! Nog tips voor me? Mn doel is om gewoon wat kilo's te verbranden. Verder ook wat op voeding letten, maar niet té overdreven.
Ik zou echt niet zonder suikerhoudende drank meer kunnen. Na een dagje werken ben ik als een kind zo blij als ik weer een kwart pak roos vicee kan wegzuipen 
Exterkate wrote:Wat een culthelden. Elke keer weer dubbel liggen als we met de groep dat filmpje voor de 1000e keer bekijken.Pannenkoek wrote:Avatar van Exterkate, prachtige mensen![]()
https://www.dumpert.nl/mediabase/197045 ... _tape.html
Mooiste blijft als ze met hun goede gedrag op dat strand in Zandvoort als twee malloten in die kuil gaan liggen. ''ZADNVOORTJEUUU''en als Steef later z'n jas die garderobe indonderd
hahahaha dit is zo fucking goud inderdaad
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ja let ik ook wel zeker op hoor, maar meer niet snacken etc. Frisdrank dronk ik sws al niet. Eet gewoon met de pot mee zegmaar, geen shakes etc.Danny Phantom wrote:Voeding wel het belangrijkste aspect bij afvallen.. calorie inname lager dan de behoefte en je zal die kilos zo kwijtraken. Streng dieet totaal niet nodig maar porties wat verkleinen en je komt een heel eind... verder alle frisdrank voor water vervangen en het is zo gedaanHard4Us wrote:Vanaf morgen weer het fitnessen op pakken, na lange tijd! Nog tips voor me? Mn doel is om gewoon wat kilo's te verbranden. Verder ook wat op voeding letten, maar niet té overdreven.
Gisteren een Westvleteren 12 gekregen van de oom van mijn vriendin! 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit weer 
Is inderdaad een genietmomentje, alleen jammer dat ik om 12 uur naar stage toe moet.Pedaalemre wrote:Dit weer
lucky bastard, welk jaar? Zie dat je ook vaak drinkt met je schoonvader, toch?Rowanyt1309 wrote:Gisteren een Westvleteren 12 gekregen van de oom van mijn vriendin!
hopen dat het vanavond ook zo blijft, want dan ga ik eens met een biertje genieten van de zon
Ja, over het algemeen heel veel. Van hem heb ik ook speciaal bier leren drinken.klapstoel wrote:lucky bastard, welk jaar? Zie dat je ook vaak drinkt met je schoonvader, toch?Rowanyt1309 wrote:Gisteren een Westvleteren 12 gekregen van de oom van mijn vriendin!
De Westvleteren 12 is wel van dit jaar en ga hem ook niet laten staan. Daar is die echt veel te lekker voor..