Alweer 1000+ posts verder , Hardtraxx Addict 
Vandaar al die sets topics hekegel77w wrote:Alweer 1000+ posts verder , Hardtraxx Addict
Vandaar al die sets topics hekegel77w wrote:Alweer 1000+ posts verder , Hardtraxx Addict
Busted.....Pedaalemre wrote:Vandaar al die sets topics hekegel77w wrote:Alweer 1000+ posts verder , Hardtraxx Addict![]()
Nu naar Veteran toe hekegel77w wrote:Busted.....Pedaalemre wrote:Vandaar al die sets topics hekegel77w wrote:Alweer 1000+ posts verder , Hardtraxx Addict![]()
. Gaat toch snel die posts, net een jaar geleden pas begonnen met plaatsen hier.
Gewoon SVB mode gaan heb je 2k posts erbij in 1 maandkegel77w wrote:Hebbie ff?
Ach dan hou je nog steeds 20 man over, genoeg toch.jeffrey2107 wrote:het defqon topic![]()
HT gaat echt de halve actieve userbase verliezen op deze manier
Heb ik de motivatie helaas niet voor. Fortnite is belangrijkerPedaalemre wrote:Gewoon SVB mode gaan heb je 2k posts erbij in 1 maandkegel77w wrote:Hebbie ff?
Ik zie dit bericht nu pas haha. Middelbare of op Avans? En dat moet trouwens geen genietmomentje zijn geweest...Chroman wrote:Haha ik kwam er dus achter dat ik bij de vriendin van Pipa in de klas heb gezeten
Pommer wrote:Bij dezen alvast auf widersehen dan.
Zo begon het bij Ramon (RIP Roman) ook. Luisterde altijd house, ging mee naar Mysteryland, ging 'even' mee naar de Q-Dance en is er die dag niet meer weg gegaan. Vlak er na eerste full hardstyle feest Thrillogy en toen was hij hooked.Rowanyt1309 wrote:Me broertje die ineens veel van hardstyle begint te houden na Kingdance in Zwolle!
Toen Ramon en ik een keer op Defqon zondag onze eerste punt samen namen heb ik direct de hele camping bij elkaar geschreeuwd van vreugde en heb ik direct mijn vriendin gebeld om dit heuglijke nieuws mede te delen. No joke.Rowanyt1309 wrote: Samen skepppuhhhhh!
Middelbare, alleen mijn laatste jaar (5e)Pipa wrote:Ik zie dit bericht nu pas haha. Middelbare of op Avans? En dat moet trouwens geen genietmomentje zijn geweest...Chroman wrote:Haha ik kwam er dus achter dat ik bij de vriendin van Pipa in de klas heb gezeten
Never forget.Pommer wrote:Bij dezen alvast auf widersehen dan.
Soggen?TSFH wrote:Tijdens het soggen deze tegekomen![]()