Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:
Indy wrote:Mij lijkt dat juist heel vet om in je eentje te gaan. Lekker je eigen ding doen en andere reizigers ontmoeten, vet man! :D
Zie dat voor mezelf ook als een uitdaging ja. Sociale skills verbeteren, Engelse taal weer ff bijschroeven. Amerikanen schijnen wel makkelijk mee te praten te zijn dus dat is wel voordelig :)
Een "vriendelijke" Amerikaan meent het 4/5 keer niet oprecht. Vuistregel 1 in de VS, alles is nep.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Broken Balance wrote: Dit was puur janken en genieten toen ik hier net kwam aanwaggelen vanaf de black. Voor mij nog steeds de vetste eindshow ooit.
Want, dat was je eerste defqon 'eindshow' ? ;) Die vergeet je nooit he :thumbup:

Alhoewel eindshow, het was toen nog meer een outro.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Over the top is ook hun kenmerk ja :lol:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wij zijn de beste, wij zijn het grootste, want wij zijn Amerika.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
RoyAPO wrote:
Indy wrote:Mij lijkt dat juist heel vet om in je eentje te gaan. Lekker je eigen ding doen en andere reizigers ontmoeten, vet man! :D
Zie dat voor mezelf ook als een uitdaging ja. Sociale skills verbeteren, Engelse taal weer ff bijschroeven. Amerikanen schijnen wel makkelijk mee te praten te zijn dus dat is wel voordelig :)
Ik doelde meer op een paar weken Thailand, haha! :P
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Weet ik maar wou toch even mijn motivatie voor NY geven haha
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Na dit jaar weer twee keer een paar uur in de wachtrij te hebben gestaan voor Tomorrowland (zonder succes), afgelopen zaterdag toch nog vier kaartjes kunnen bestellen in de 'waiting list sale'. Vriend van mij kon, 3 uur nadat deze extra verkoop was begonnen, ook nog alles bestellen. Erg vreemd dat het dan wel ineens allemaal kan. Desalniettemin erg blij mee. Vrijdag 20 juli aanwezig! :D
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
staat ook nog op me to-do list maar al paar jaar geprobeerd maar no-luck :cry:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
zeke wrote:
Broken Balance wrote: Dit was puur janken en genieten toen ik hier net kwam aanwaggelen vanaf de black. Voor mij nog steeds de vetste eindshow ooit.
Want, dat was je eerste defqon 'eindshow' ? ;) Die vergeet je nooit he :thumbup:

Alhoewel eindshow, het was toen nog meer een outro.
Nee, kwam puur door de platen en in het grotendeel Forgotten Moments dus incl de show. Dat paste gewoon. Ik mis sinds 2014/2015 een beetje het geheel van de Eindshow. Het is gewoon een paar platen achter elkaar + hier en daar vuurwerk terwijl het eerst een aantal vloeiend doorgemixte platen waren die goed meegingen op de show.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Oude Fusion pareltjes luisteren. Vooral de vergeten tracks zijn echt genieten.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Aantal belangrijke deadlines gehaald op werk, en nu stressvrij uitkijken naar koningsdag :love:

Moet nog wel veel gebeuren, hopen dat dat geen nieuw stress momentje wordt :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Interview met oud Heracles speler Marijn de Kler:
https://vicesports.nl/hoe-profvoetballe ... er-marijn/
Ik houd van een lolletje, en trainers ergerden zich daar weleens aan. We speelden een keer met Jong Heracles tegen Jong ADO, wilde ik in de warming-up het keepersshirt aan doen. Leek me leuk, dat de tegenstander zou denken dat er iemand van 1.67 op goal zou staan. Vonden ze bij Heracles niet zo grappig.
:lol:

Bijzonder ventje denk ik. Inderdaad klein van stuk maar bovenbenen, niet normaal haha. Helaas nooit een minuut in het eerste gemaakt. Wel altijd bij de selectie.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Parvuz wrote:Interview met oud Heracles speler Marijn de Kler:
https://vicesports.nl/hoe-profvoetballe ... er-marijn/
Ik houd van een lolletje, en trainers ergerden zich daar weleens aan. We speelden een keer met Jong Heracles tegen Jong ADO, wilde ik in de warming-up het keepersshirt aan doen. Leek me leuk, dat de tegenstander zou denken dat er iemand van 1.67 op goal zou staan. Vonden ze bij Heracles niet zo grappig.
:lol:

Bijzonder ventje denk ik. Inderdaad klein van stuk maar bovenbenen, niet normaal haha. Helaas nooit een minuut in het eerste gemaakt. Wel altijd bij de selectie.
“Joep wil zijn pielemuis in de voorbibs van Anna steken”.
:lol: :cry:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Headhunterz die kingsland gaat afsluiten. Toch wel weer blij mee met n hardstyle afsluitertje.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
DerBeuker wrote:Headhunterz die kingsland gaat afsluiten. Toch wel weer blij mee met n hardstyle afsluitertje.
Hier werd ik ook best blij van :thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hij stond op Freshtival, 2016 geloof ik, op de main, niet eens als afsluiter vgm moest er nog Nicky Romero ofzo na hem. Stond die ook gewoon driekwart van z'n set hardstyle (en zelfs wat aan de hardere kant) te draaien :lol: :lol:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Pedaalemre wrote:Hij stond op Freshtival, 2016 geloof ik, op de main, niet eens als afsluiter vgm moest er nog Nicky Romero ofzo na hem. Stond die ook gewoon driekwart van z'n set hardstyle (en zelfs wat aan de hardere kant) te draaien :lol: :lol:
Was vorig jaar.... was wel fijn toen hij opeens basstrain draaide
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Na net iets minder dan 4.5 jaar met deze post nu toch eindelijk Hardtraxx Veteran! :D

Dankzij Hardtraxx ben ik niet alleen anders naar muziek gaan luisteren, maar heb ik ook labels en artiesten ontdekt die ik anders nooit ondekt zou hebben. Op de volgende 3000 berichten dan maar :beer:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Exterkate wrote:Lekker gewerkt pik
klapstoel wrote:
Delt-A wrote:Ook vandaag te horen gekregen dat ik ben afgestudeerd :D
gefeliciteerd :beer:
Thx! :D
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Danny Phantom wrote:
Pedaalemre wrote:Hij stond op Freshtival, 2016 geloof ik, op de main, niet eens als afsluiter vgm moest er nog Nicky Romero ofzo na hem. Stond die ook gewoon driekwart van z'n set hardstyle (en zelfs wat aan de hardere kant) te draaien :lol: :lol:
Was vorig jaar.... was wel fijn toen hij opeens basstrain draaide
Ah 2017 dan :P vind t een bazenactie om in een edm set zo je ware kant te laten zien. Net als in die vlog dat die geen hardstyle mocht draaien door een contract met Ultra, dat 'ie at toch ff doet lekkah :lol:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
RomanAnthony wrote:Na dit jaar weer twee keer een paar uur in de wachtrij te hebben gestaan voor Tomorrowland (zonder succes), afgelopen zaterdag toch nog vier kaartjes kunnen bestellen in de 'waiting list sale'. Vriend van mij kon, 3 uur nadat deze extra verkoop was begonnen, ook nog alles bestellen. Erg vreemd dat het dan wel ineens allemaal kan. Desalniettemin erg blij mee. Vrijdag 20 juli aanwezig! :D
Hardtraxx meeting linksvoor? Melvin en ik zijn ook aanwezig 20 juli :cool:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Nog 1 dag stage en dan weekend! :yay: :beer:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MeneerEend wrote:
RomanAnthony wrote:Na dit jaar weer twee keer een paar uur in de wachtrij te hebben gestaan voor Tomorrowland (zonder succes), afgelopen zaterdag toch nog vier kaartjes kunnen bestellen in de 'waiting list sale'. Vriend van mij kon, 3 uur nadat deze extra verkoop was begonnen, ook nog alles bestellen. Erg vreemd dat het dan wel ineens allemaal kan. Desalniettemin erg blij mee. Vrijdag 20 juli aanwezig! :D
Hardtraxx meeting linksvoor? Melvin en ik zijn ook aanwezig 20 juli :cool:
Nee rot op
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Meubels kiezen met mijn vriendin dat vlotter gaat dan ik had verwacht. Allebei ongeveer dezelfde smaak.