Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Indy schreef:
Mij lijkt dat juist heel vet om in je eentje te gaan. Lekker je eigen ding doen en andere reizigers ontmoeten, vet man! :D

Zie dat voor mezelf ook als een uitdaging ja. Sociale skills verbeteren, Engelse taal weer ff bijschroeven. Amerikanen schijnen wel makkelijk mee te praten te zijn dus dat is wel voordelig :)


Een "vriendelijke" Amerikaan meent het 4/5 keer niet oprecht. Vuistregel 1 in de VS, alles is nep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit was puur janken en genieten toen ik hier net kwam aanwaggelen vanaf de black. Voor mij nog steeds de vetste eindshow ooit.


Want, dat was je eerste defqon 'eindshow' ? ;) Die vergeet je nooit he :thumbup:

Alhoewel eindshow, het was toen nog meer een outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over the top is ook hun kenmerk ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij zijn de beste, wij zijn het grootste, want wij zijn Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Indy schreef:
Mij lijkt dat juist heel vet om in je eentje te gaan. Lekker je eigen ding doen en andere reizigers ontmoeten, vet man! :D

Zie dat voor mezelf ook als een uitdaging ja. Sociale skills verbeteren, Engelse taal weer ff bijschroeven. Amerikanen schijnen wel makkelijk mee te praten te zijn dus dat is wel voordelig :)


Ik doelde meer op een paar weken Thailand, haha! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik maar wou toch even mijn motivatie voor NY geven haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na dit jaar weer twee keer een paar uur in de wachtrij te hebben gestaan voor Tomorrowland (zonder succes), afgelopen zaterdag toch nog vier kaartjes kunnen bestellen in de 'waiting list sale'. Vriend van mij kon, 3 uur nadat deze extra verkoop was begonnen, ook nog alles bestellen. Erg vreemd dat het dan wel ineens allemaal kan. Desalniettemin erg blij mee. Vrijdag 20 juli aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

staat ook nog op me to-do list maar al paar jaar geprobeerd maar no-luck :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Broken Balance schreef:
Dit was puur janken en genieten toen ik hier net kwam aanwaggelen vanaf de black. Voor mij nog steeds de vetste eindshow ooit.


Want, dat was je eerste defqon 'eindshow' ? ;) Die vergeet je nooit he :thumbup:

Alhoewel eindshow, het was toen nog meer een outro.


Nee, kwam puur door de platen en in het grotendeel Forgotten Moments dus incl de show. Dat paste gewoon. Ik mis sinds 2014/2015 een beetje het geheel van de Eindshow. Het is gewoon een paar platen achter elkaar + hier en daar vuurwerk terwijl het eerst een aantal vloeiend doorgemixte platen waren die goed meegingen op de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude Fusion pareltjes luisteren. Vooral de vergeten tracks zijn echt genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal belangrijke deadlines gehaald op werk, en nu stressvrij uitkijken naar koningsdag :love:

Moet nog wel veel gebeuren, hopen dat dat geen nieuw stress momentje wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met oud Heracles speler Marijn de Kler:
https://vicesports.nl/hoe-profvoetballe ... er-marijn/

Citaat:
Ik houd van een lolletje, en trainers ergerden zich daar weleens aan. We speelden een keer met Jong Heracles tegen Jong ADO, wilde ik in de warming-up het keepersshirt aan doen. Leek me leuk, dat de tegenstander zou denken dat er iemand van 1.67 op goal zou staan. Vonden ze bij Heracles niet zo grappig.

:lol:

Bijzonder ventje denk ik. Inderdaad klein van stuk maar bovenbenen, niet normaal haha. Helaas nooit een minuut in het eerste gemaakt. Wel altijd bij de selectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Interview met oud Heracles speler Marijn de Kler:
https://vicesports.nl/hoe-profvoetballe ... er-marijn/

Citaat:
Ik houd van een lolletje, en trainers ergerden zich daar weleens aan. We speelden een keer met Jong Heracles tegen Jong ADO, wilde ik in de warming-up het keepersshirt aan doen. Leek me leuk, dat de tegenstander zou denken dat er iemand van 1.67 op goal zou staan. Vonden ze bij Heracles niet zo grappig.

:lol:

Bijzonder ventje denk ik. Inderdaad klein van stuk maar bovenbenen, niet normaal haha. Helaas nooit een minuut in het eerste gemaakt. Wel altijd bij de selectie.


Citaat:
“Joep wil zijn pielemuis in de voorbibs van Anna steken”.

:lol: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz die kingsland gaat afsluiten. Toch wel weer blij mee met n hardstyle afsluitertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Headhunterz die kingsland gaat afsluiten. Toch wel weer blij mee met n hardstyle afsluitertje.


Hier werd ik ook best blij van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hij stond op Freshtival, 2016 geloof ik, op de main, niet eens als afsluiter vgm moest er nog Nicky Romero ofzo na hem. Stond die ook gewoon driekwart van z'n set hardstyle (en zelfs wat aan de hardere kant) te draaien :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Hij stond op Freshtival, 2016 geloof ik, op de main, niet eens als afsluiter vgm moest er nog Nicky Romero ofzo na hem. Stond die ook gewoon driekwart van z'n set hardstyle (en zelfs wat aan de hardere kant) te draaien :lol: :lol:


Was vorig jaar.... was wel fijn toen hij opeens basstrain draaide
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na net iets minder dan 4.5 jaar met deze post nu toch eindelijk Hardtraxx Veteran! :D

Dankzij Hardtraxx ben ik niet alleen anders naar muziek gaan luisteren, maar heb ik ook labels en artiesten ontdekt die ik anders nooit ondekt zou hebben. Op de volgende 3000 berichten dan maar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Lekker gewerkt pik


klapstoel schreef:
Delt-A schreef:
Ook vandaag te horen gekregen dat ik ben afgestudeerd :D


gefeliciteerd :beer:


Thx! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Pedaalemre schreef:
Hij stond op Freshtival, 2016 geloof ik, op de main, niet eens als afsluiter vgm moest er nog Nicky Romero ofzo na hem. Stond die ook gewoon driekwart van z'n set hardstyle (en zelfs wat aan de hardere kant) te draaien :lol: :lol:


Was vorig jaar.... was wel fijn toen hij opeens basstrain draaide


Ah 2017 dan :P vind t een bazenactie om in een edm set zo je ware kant te laten zien. Net als in die vlog dat die geen hardstyle mocht draaien door een contract met Ultra, dat 'ie at toch ff doet lekkah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Na dit jaar weer twee keer een paar uur in de wachtrij te hebben gestaan voor Tomorrowland (zonder succes), afgelopen zaterdag toch nog vier kaartjes kunnen bestellen in de 'waiting list sale'. Vriend van mij kon, 3 uur nadat deze extra verkoop was begonnen, ook nog alles bestellen. Erg vreemd dat het dan wel ineens allemaal kan. Desalniettemin erg blij mee. Vrijdag 20 juli aanwezig! :D


Hardtraxx meeting linksvoor? Melvin en ik zijn ook aanwezig 20 juli :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 1 dag stage en dan weekend! :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
RomanAnthony schreef:
Na dit jaar weer twee keer een paar uur in de wachtrij te hebben gestaan voor Tomorrowland (zonder succes), afgelopen zaterdag toch nog vier kaartjes kunnen bestellen in de 'waiting list sale'. Vriend van mij kon, 3 uur nadat deze extra verkoop was begonnen, ook nog alles bestellen. Erg vreemd dat het dan wel ineens allemaal kan. Desalniettemin erg blij mee. Vrijdag 20 juli aanwezig! :D


Hardtraxx meeting linksvoor? Melvin en ik zijn ook aanwezig 20 juli :cool:


Nee rot op
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meubels kiezen met mijn vriendin dat vlotter gaat dan ik had verwacht. Allebei ongeveer dezelfde smaak.
Vorige  1 ... 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic