Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook vandaag te horen gekregen dat ik ben afgestudeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ook vandaag te horen gekregen dat ik ben afgestudeerd :D


gefeliciteerd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Dit blijft zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfelend om een solo city trip naar New York te doen voor 10 dagen in de zomer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Twijfelend om een solo city trip naar New York te doen voor 10 dagen in de zomer :D


Als je de kans hebt om te gaan, zeker doen! Denk dat 10 dagen wel lang is trouwens, als je daar niemand kent ofzo. (vind ik zelf in ieder geval) ik ben er 6 dagen geweest om maximaal de toerist uit te hangen en alles te zien. Maar dat is ook meer dan genoeg. Kun je er beter 3 weken van maken en verder reizen vanaf New York (dat zou ik nu gedaan hebben)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets lijkt me ook zeker vet! Maar ik zit wel een beetje met budget natuurlijk :P. Zit rond de 1500 euro en daarmee kan ik een reisje New York wel prima mee betalen. 3 weken gaat lastig worden denk ik. Lijkt me wel een hele ervaring om in je eentje op reis te gaan. Festivals gingen me altijd wel vrij goed af. Ben trouwens ook van plan om savonds eens het nachtleven in te gaan in NY en dan lijkt me 10 dagen wel weer een goeie duur

Zo’n groepsreis naar Thailand lijkt me ook heel Nice maar dat is ook weer nog duurder dan dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

New York staat ook nog op m'n bucketlist! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben 3 dagen in NY geweest, vond dat al genoeg eigenlijk. Maar ik was wel met mijn familie, dus niet echt het nachtleven in geweest. Wel indrukwekkend om te zien allemaal hoor, echt een cultuurverschil met Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ben 3 dagen in NY geweest, vond dat al genoeg eigenlijk. Maar ik was wel met mijn familie, dus niet echt het nachtleven in geweest. Wel indrukwekkend om te zien allemaal hoor, echt een cultuurverschil met Nederland.


Het is echt een apart volk daar he :lol: vond het wel echt fantastisch daar, had na mijn korte verblijf daar nog wel even willen blijven, maar beste zou zijn als je daar gewoon locals hebt wonen waar je bevriend mee bent, dan zie je veel meer van zo'n stad dan alleen de toeristische plekken.

Wil nog altijd met m'n vader en broertje een paar weken langs de westkust gaan touren met een dikke Mustang (heeft mijn vader met mijn oom ook al gedaan) dat moet zo fantastisch zijn. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga toevallig volgende week naar New York (, Philadelphia & Washington DC). Iemand tips of dingen die ik sowieso moet doen/zien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik ga toevallig volgende week naar New York (, Philadelphia & Washington DC). Iemand tips of dingen die ik sowieso moet doen/zien? :)

Rockefeller Center, is het hoogste gebouw dat openbaar is voor toeristen, mooi uitzicht over de stad. Verder de standaard dingen; Central Park, 9/11 museum (heeft veel impact gemaakt), Brooklyn Bridge, Times Square. Ik zou wel een bustour of fietstour doen, dan kun je veel meer zien dan wanneer je zelf alles te voet of per metro moet gaan zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Die goals van Salah, prachtig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag idd al dat je voor heel goedkoop met de bus naar DC en Philadelphia kon gaan. Ga ik dat ook mooi doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Die goals van Salah, prachtig :worship:


Nondeju... wat een beest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik ga toevallig volgende week naar New York (, Philadelphia & Washington DC). Iemand tips of dingen die ik sowieso moet doen/zien? :)


Wat Chroman zegt en natuurlijk Empire State. Ik weet niet of dat vliegdekschip nog ligt, maar dat is ook tof om te zien. En de ferry nemen naar Staten Island en weer terug! Is volgens mij gratis en je hebt een mooi uitzicht op Downtown NY.

DC ben ik ook geweest, daar moet je vooral bij The Mall bekijken. Eigenlijk alles waar DC bekend om staat, staat daarom heen (en gratis musea, die zeker de moeite waard zijn!). Arlington National Cemetary is ook indrukwekkend, ligt o.a. JFK en andere bekenden begraven. Als het lukt, moet je daar de wissel van de wacht bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 08:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lets go the the mall, today!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zo’n groepsreis naar Thailand lijkt me ook heel Nice maar dat is ook weer nog duurder dan dat

Als je het zelf regelt en je zit een beetje op je budget, kun je wel redelijk makkelijk in een week of 3 Thailand door voor 1500 euro.
Vliegticket is zo'n 600 euro en reken op een budget van maximaal 25 euro per dag, inclusief overnachting en eten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RoyAPO schreef:
Zo’n groepsreis naar Thailand lijkt me ook heel Nice maar dat is ook weer nog duurder dan dat

Als je het zelf regelt en je zit een beetje op je budget, kun je wel redelijk makkelijk in een week of 3 Thailand door voor 1500 euro.
Vliegticket is zo'n 600 euro en reken op een budget van maximaal 25 euro per dag, inclusief overnachting en eten etc.

Jaa dat doet een vriend van me deze zomer. Maar ik zie het nog ff niet zitten om solo in een niet-westers land te gaan vertoeven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een vriend van me is ook alleen naar thailand gegaan voor 3 weken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij lijkt dat juist heel vet om in je eentje te gaan. Lekker je eigen ding doen en andere reizigers ontmoeten, vet man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik ga toevallig volgende week naar New York (, Philadelphia & Washington DC). Iemand tips of dingen die ik sowieso moet doen/zien? :)


Als je in een korte tijd heel veel wil zien kan ik je aanraden om schaamteloos de toerist uit te hannen en zo'n hop-on hop-off bus te pakken. Zo'n dubbeldekker waar je bovenin zit, kun je een vast bedrag betalen, en in en uitstappen waar je wil. Wij hadden zo'n eindbaas die die rondleidingen aan elkaar lulde dat we bijna niet wilden uitstappen, hilarische kerel :lol:

En inderdaad Rockefeller gebouw beklimmen, niet het Empire State Building, het is juist vet om de gehele skyline inclusief het meest bekende gebouw te zien.

En toen wij er waren was het nieuwe 9/11 museum nog niet open (wat echt heel jammer was, we waren een week te vroeg) maar als je dat monument/memorial bezoekt moet je daar ook echt heen gaan!

En spreekt natuurlijk heel erg voor zich, maar sowieso ff regelen dat je je gehele verblijf met de metro kan reizen, Manhattan is echt groter dan je denkt. Uber/taxi is ook niet aan te raden, het verkeer (en de wegen) zijn echt een ramp daar.

edit: oja en ik vond Brooklyn echt heel chill, als je de Brooklyn Bridge nog wil bezoeken, neem dan ook even de tijd om aan de overkant rond te lopen. Is tegenwoordig geen ghetto meer, maar meer een hipster wijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:

Dit blijft zo vet.


Dit was puur janken en genieten toen ik hier net kwam aanwaggelen vanaf de black. Voor mij nog steeds de vetste eindshow ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Joey schreef:

Dit blijft zo vet.


Dit was puur janken en genieten toen ik hier net kwam aanwaggelen vanaf de black. Voor mij nog steeds de vetste eindshow ooit.


ik vond alleen die stage zo afschuwelijk en misplaatst op het terrein
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mij lijkt dat juist heel vet om in je eentje te gaan. Lekker je eigen ding doen en andere reizigers ontmoeten, vet man! :D

Zie dat voor mezelf ook als een uitdaging ja. Sociale skills verbeteren, Engelse taal weer ff bijschroeven. Amerikanen schijnen wel makkelijk mee te praten te zijn dus dat is wel voordelig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De mainstage heeft zowat op elk hoekje van Almere strand gestaan.
Ze waren toch iedere keer weer opzoek naar meer ruimte.

Ik vond het geen lelijke stage op zich, maar waarschijnlijk zag het idee er op papier beter uit ;)
Vorige  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic