Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
stefan_helmond wrote:
RoyAPO wrote:Tof! Leuk om zo’n berichtje te ontvangen lijkt mij :D. Helemaal na al die comments van sommige mensen :/
Ja sommige reacties sloegen nergens op maar ben ik inmiddels wel gewend en doet mij niet zoveel meer.
Heb ook even een een paar stukjes gekeken. Niet mijn smaak qua muziek maar leuk dat je daar mocht staan. Ook fijn om inderdaad zo'n compliment te krijgen.

Vond sommige reacties inderdaad aardig sneu... Maarja sommige mensen vinden internet volgens mij iets om iemand ff lekker de grond in te boren. Raar volk. Moet je boven staan inderdaad :thumbup:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
stefan_helmond wrote:
RoyAPO wrote:Tof! Leuk om zo’n berichtje te ontvangen lijkt mij :D. Helemaal na al die comments van sommige mensen :/
Ja sommige reacties sloegen nergens op maar ben ik inmiddels wel gewend en doet mij niet zoveel meer.
Wat mensen zelf niet lukt of goed kunnen, frustreert ze. En dan is het vrij makkelijk om dat af te reageren op andere... ken jou wel langer als vandaag en het is voor jou ook niet altijd makkelijk geweest. Maar heb wel respect dat je zoveel passie in je muziek kan stoppen.... en vanzelf groei je er in door en sta je op vette podia. Lekker bezig Stefan... lekker bezig
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
THArdstyler wrote:
rakkietakkie wrote:Vriendin die bij Ziggo werkt en even 3 maanden eredivisie gratis aanzet..... got to love her
Heb je haar 5 cent gegeven en ben je toen verder gaan gamen?
Zo kan 'ie wel met de uitgemolken grappen.

Mocht ik dit nog ergens tegenkomen dan kan diegene een waarschuwing tegemoet zien.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Deja Vu.

#TBT naar 3 jaar geleden of zo.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Volgens mij mis ik hier iets xd
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
RoyAPO wrote:Volgens mij mis ik hier iets xd
Maakt niet uit, mensen die het snappen zullen wel oppassen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:Deja Vu.

#TBT naar 3 jaar geleden of zo.
Nu valt het dubbeltje, Euh kwartje. Snapte de grap eerst niet. :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:Volgens mij mis ik hier iets xd
Ik ben ook wel nieuwsgierig.

Als iemand zich geroepen voelt, PB.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Degos & Re-Done Livesetje op facebook :drool: :drool:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 11 days ago
DerBeuker wrote:View on YouTube
:loving:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
rakkietakkie wrote:
stefan_helmond wrote:
Wat mensen zelf niet lukt of goed kunnen, frustreert ze. En dan is het vrij makkelijk om dat af te reageren op andere... ken jou wel langer als vandaag en het is voor jou ook niet altijd makkelijk geweest. Maar heb wel respect dat je zoveel passie in je muziek kan stoppen.... en vanzelf groei je er in door en sta je op vette podia. Lekker bezig Stefan... lekker bezig
Dankjewel pik!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Helicaze wrote:Degos & Re-Done Livesetje op facebook :drool: :drool:
Was inderdaad vet voor zover ik geluisterd heb. Daar voor heeft hij ook iets minder dan een uur lang getest op youtube met livestreamen. Toen draaide hij voornamelijk ouwe hardcore platen. Ook zeer fijn :D

Edit: voor de liefhebbers
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Deze avond is het weer kermis bij ons in het dorp tot en met maandag nacht! Altijd super gezellig en veel lam geklets met heel het dorp. Ben m'n lichaam al aan het voorbereiden op een hoop ellende door al dat bier en vettig eten. Hopelijk beland ik 's nachts niet in de tuin bij mijn buren zoals vorig jaar, want het gaat lekker koud worden. xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Grim wrote:
Helicaze wrote:Degos & Re-Done Livesetje op facebook :drool: :drool:
Was inderdaad vet voor zover ik geluisterd heb. Daar voor heeft hij ook iets minder dan een uur lang getest op youtube met livestreamen. Toen draaide hij voornamelijk ouwe hardcore platen. Ook zeer fijn :D

Edit: voor de liefhebbers
[youtube]video[/youtube]
Dit is zo vet haha behoorlijk mixwerk ook, zonder koptelefoon. Voor herhaling vatbaar zo iets. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zo tijd voor The Funky Cat. :D
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
View on YouTube
:loving:
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Vriendin voor het eerst raw en hardcore laten luisteren, en ze vindt het nog leuk ook :love:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Gisteren de derby tegen Rijnsburg gewonnen in de laatste minuut :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Lennard95 wrote:Gisteren de derby tegen Rijnsburg gewonnen in de laatste minuut :worship:
En nog lopen matten? :whistle:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Pommer wrote:
Lennard95 wrote:Gisteren de derby tegen Rijnsburg gewonnen in de laatste minuut :worship:
En nog lopen matten? :whistle:
Was niks aan de hand trommel werd gegooid en wat duw en trekwerk niks bijzonders.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
View on YouTube
Nagenieten van zaterdag, wat een heerlijke band en wat een geweldige nieuwe song :drool: :worship:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Na paar dagen min of meer aan de dunne nu eindelijk weer een bak koffie aangedurfd. So far, so good.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Voor de aankomende 3 maanden: Defqon line up.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
THArdstyler wrote:Voor de aankomende 3 maanden: Defqon line up.
Dit.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
THArdstyler wrote:Voor de aankomende 3 maanden: Defqon line up.
:loving: (L)