Congratz maat!
Vanavond draaien op Hardcore Radio
In een topje met opgepompte tieten en lippenstefan_helmond wrote:Congratz maat!
In dat geval ga ik zeker kijken.ErikZ wrote:In een topje met opgepompte tieten en lippenstefan_helmond wrote:Congratz maat!
Vanavond draaien op Hardcore Radio?
Ik 2 weken niet.Delt-A wrote:Al 4 weken niet meer op m'n nagels gebeten
Pfff. Vreet gewoon die hele zak leeg! Anders gewoon verdelen op verschillende dagen. Zo. Opgelost.klapstoel wrote:Paaseitjesverleiding is groot om de hele zak op te eten, maar moet verstandig blijven
Wat een vrouwSolis wrote:Pfff. Vreet gewoon die hele zak leeg! Anders gewoon verdelen op verschillende dagen. Zo. Opgelost.klapstoel wrote:Paaseitjesverleiding is groot om de hele zak op te eten, maar moet verstandig blijven
Solis wrote:Pfff. Vreet gewoon die hele zak leeg! Anders gewoon verdelen op verschillende dagen. Zo. Opgelost.klapstoel wrote:Paaseitjesverleiding is groot om de hele zak op te eten, maar moet verstandig blijven
Het is echt een vrouwen dingetje volgens mij ja. De mijne vreet er ook constant in door.Nuracore wrote:Wat een vrouw
Heel handig ook, met nog maar 1,5 maand te gaan.rakkietakkie wrote:Vriendin die bij Ziggo werkt en even 3 maanden eredivisie gratis aanzet..... got to love her
Heb je haar 5 cent gegeven en ben je toen verder gaan gamen?rakkietakkie wrote:Vriendin die bij Ziggo werkt en even 3 maanden eredivisie gratis aanzet..... got to love her
Dat zei ik ook al... maar handig voor de laatste wedstrijden natuurlijk. En het komt mijn pa ook wel goed uit. Kan ie mooi weekendjes voetbal doen ala rene v.d gijp hahaRTM93 wrote:Heel handig ook, met nog maar 1,5 maand te gaan.rakkietakkie wrote:Vriendin die bij Ziggo werkt en even 3 maanden eredivisie gratis aanzet..... got to love her
Maar het gebaar is lief.