Stoch, dat waren nog eens tijden. Was toen best fan van het team van Twente, dat is nu wel anders hahaRTM93 wrote:Bij het kampioensfeest van Twente heb ik de stropdas van Miroslav Stoch gevangen toen hij deze het publiek ingooide.rakkietakkie wrote:Gaat mooi in de collectie bij de handschoenen van Zoet en Gomes en schoenen van Moreno. Binnenkort eens kijken hoe duur het is om dit te laten inlijsten
Ik kan me je blijdschap wel voorstellen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Al die buitenspelers van Twente in die jaren
Elia, Arnoutovic, Stoch, Ruiz, Chadli, Tadic, John, Promes.
Elia, Arnoutovic, Stoch, Ruiz, Chadli, Tadic, John, Promes.
Stoch... maar ook Janssen in die tijd... gewoon ff peukie roken haha
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Nu hebben we hooiveld!!!...

View on SoundCloud
Stukje vanaf ongeveer 1:02:20. Mijn god wat heerlijk.
Stukje vanaf ongeveer 1:02:20. Mijn god wat heerlijk.
Foto's terugvinden van je eerste hardstyle feesten. Ondertussen 8-9 jaar geleden. 
RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthem
jeetje wat een hersenloos volk zit daar
De tering hey, ben het ff gaan lezenTHArdstyler wrote:RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthemjeetje wat een hersenloos volk zit daar
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Wat afschuwelijk om te lezen dit. Hoe kan je phuture nou weer geen raw artiest noemen... tot zover ik nu heb kunnen beoordelen vind ik het ook te soft maar je wilt dus nu zeggen dat phuture een hardstyle artiest is?
Autism Style United.
"Alles moet in hokjes of een naam hebben"
"Alles moet in hokjes of een naam hebben"
Vond t alleen beetje laag van hem om mijn kennis te vergelijken met een zakje keta. Ik heb een goed onderbouwde logische mening gegeven. Dat er mensen anders over denken hoeft nog niet meteen te betekenen dat ze er geen verstand van hebben. Maarja voor de rest ga ik niet meer verder inhoudelijk in op de discussieTHArdstyler wrote:RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthemjeetje wat een hersenloos volk zit daar
Roy & RTM wat een dynamisch duo 
Je gebruikersnaam en afbeelding, it all makes sense nowRoyAPO wrote:Vond t alleen beetje laag van hem om mijn kennis te vergelijken met een zakje keta. Ik heb een goed onderbouwde logische mening gegeven. Dat er mensen anders over denken hoeft nog niet meteen te betekenen dat ze er geen verstand van hebben. Maarja voor de rest ga ik niet meer verder inhoudelijk in op de discussieTHArdstyler wrote:RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthemjeetje wat een hersenloos volk zit daar
Oh mi dios, por que ?sonnebloem wrote:De tering hey, ben het ff gaan lezenTHArdstyler wrote:RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthemjeetje wat een hersenloos volk zit daar
![]()
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Wat afschuwelijk om te lezen dit. Hoe kan je phuture nou weer geen raw artiest noemen... tot zover ik nu heb kunnen beoordelen vind ik het ook te soft maar je wilt dus nu zeggen dat phuture een hardstyle artiest is?
RoyAPO wrote:mijn kennis te vergelijken met een zakje keta
Dat ik daar nooit op ben gekomen.RoyAPO wrote:mijn kennis te vergelijken met een zakje keta
Inmiddels toch behoorlijke kriebels voor mijn reis vrijdag richting Costa Rica 
Setjes die we mee hebben gemaakt op ASOT terugluisteren 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Kon het niet laten.THArdstyler wrote:RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthemjeetje wat een hersenloos volk zit daar
Roykie en ik hebben ons daar al uitgesproken. Mijn keta grap was misschien wat grof maar ach ik heb weer even gelachen.
Het is ook een utopie om te denken dat je wat kennis kan verspreiden op RsU en dat ze dat dan ook oppikken.
Ik heb de moed nu echt opgegeven. Ik denk dat ik het voortaan maar weer bij lezen houdt al zie ik mij die groep op korte termijn ook wel weer verlaten.
Eerst kwam ik er om te lachen om de meningen van anderen maar het begint zulke trieste vormen aan te nemen dat ik mijn tijd verdoe om er nog tegen in te gaan.
Ik heb je kennis wel opgepikt hoor 
Gooi wat screenshots hier dan, voor de mensen die er niet in zitten / geen fb hebben.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Ik doelde meer op de die hard rawbois die alles onder malice/rebelion/rooler/gpf soft vinden. En net 2 jaartjes mee doen.RoyAPO wrote:Ik heb je kennis wel opgepikt hoor
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Waren iets van 138 reacties ofzo als opmerking. Wordt mij in ieder geval te veel werk om te screenen en plakken.makrooy wrote:Gooi wat screenshots hier dan, voor de mensen die er niet in zitten / geen fb hebben.
Staat in RSU, is een besloten groep.