Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
RTM93 wrote:
rakkietakkie wrote:Gaat mooi in de collectie bij de handschoenen van Zoet en Gomes en schoenen van Moreno. Binnenkort eens kijken hoe duur het is om dit te laten inlijsten
Bij het kampioensfeest van Twente heb ik de stropdas van Miroslav Stoch gevangen toen hij deze het publiek ingooide.
Ik kan me je blijdschap wel voorstellen.
Stoch, dat waren nog eens tijden. Was toen best fan van het team van Twente, dat is nu wel anders haha xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Al die buitenspelers van Twente in die jaren :drool:
Elia, Arnoutovic, Stoch, Ruiz, Chadli, Tadic, John, Promes.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Stoch... maar ook Janssen in die tijd... gewoon ff peukie roken haha
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Nu hebben we hooiveld!!!...

:cry:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
View on SoundCloud
Stukje vanaf ongeveer 1:02:20. Mijn god wat heerlijk.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Foto's terugvinden van je eerste hardstyle feesten. Ondertussen 8-9 jaar geleden. :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthem xd jeetje wat een hersenloos volk zit daar
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
THArdstyler wrote:RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthem xd jeetje wat een hersenloos volk zit daar
De tering hey, ben het ff gaan lezen :lol:
Wat afschuwelijk om te lezen dit. Hoe kan je phuture nou weer geen raw artiest noemen... tot zover ik nu heb kunnen beoordelen vind ik het ook te soft maar je wilt dus nu zeggen dat phuture een hardstyle artiest is?
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Autism Style United.

"Alles moet in hokjes of een naam hebben"
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
THArdstyler wrote:RTM de strijder op RSU in een bericht over Qapital anthem xd jeetje wat een hersenloos volk zit daar
Vond t alleen beetje laag van hem om mijn kennis te vergelijken met een zakje keta. Ik heb een goed onderbouwde logische mening gegeven. Dat er mensen anders over denken hoeft nog niet meteen te betekenen dat ze er geen verstand van hebben. Maarja voor de rest ga ik niet meer verder inhoudelijk in op de discussie :P
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Roy & RTM wat een dynamisch duo :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
RoyAPO wrote:
Vond t alleen beetje laag van hem om mijn kennis te vergelijken met een zakje keta. Ik heb een goed onderbouwde logische mening gegeven. Dat er mensen anders over denken hoeft nog niet meteen te betekenen dat ze er geen verstand van hebben. Maarja voor de rest ga ik niet meer verder inhoudelijk in op de discussie :P
Je gebruikersnaam en afbeelding, it all makes sense now :lol:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
sonnebloem wrote:
De tering hey, ben het ff gaan lezen :lol:
Wat afschuwelijk om te lezen dit. Hoe kan je phuture nou weer geen raw artiest noemen... tot zover ik nu heb kunnen beoordelen vind ik het ook te soft maar je wilt dus nu zeggen dat phuture een hardstyle artiest is?
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Oh mi dios, por que ?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
RoyAPO wrote:mijn kennis te vergelijken met een zakje keta
:lol: :lol: :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:mijn kennis te vergelijken met een zakje keta
Dat ik daar nooit op ben gekomen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Inmiddels toch behoorlijke kriebels voor mijn reis vrijdag richting Costa Rica :loving:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Setjes die we mee hebben gemaakt op ASOT terugluisteren :loving:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Kon het niet laten.

Roykie en ik hebben ons daar al uitgesproken. Mijn keta grap was misschien wat grof maar ach ik heb weer even gelachen.

Het is ook een utopie om te denken dat je wat kennis kan verspreiden op RsU en dat ze dat dan ook oppikken.
Ik heb de moed nu echt opgegeven. Ik denk dat ik het voortaan maar weer bij lezen houdt al zie ik mij die groep op korte termijn ook wel weer verlaten.

Eerst kwam ik er om te lachen om de meningen van anderen maar het begint zulke trieste vormen aan te nemen dat ik mijn tijd verdoe om er nog tegen in te gaan.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik heb je kennis wel opgepikt hoor :P
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Gooi wat screenshots hier dan, voor de mensen die er niet in zitten / geen fb hebben.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
RoyAPO wrote:Ik heb je kennis wel opgepikt hoor :P
Ik doelde meer op de die hard rawbois die alles onder malice/rebelion/rooler/gpf soft vinden. En net 2 jaartjes mee doen.
:P
R
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
makrooy wrote:Gooi wat screenshots hier dan, voor de mensen die er niet in zitten / geen fb hebben.
Waren iets van 138 reacties ofzo als opmerking. Wordt mij in ieder geval te veel werk om te screenen en plakken.
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Link? :list: :yes:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Staat in RSU, is een besloten groep.
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Ik ben er lid van, maar kan het zo 1,2,3 niet terugvinden. Was wel benieuwd.